Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טכנית יכול להיות שאתה יכול להרשם, דבר עם נועם היימן שמארגן את התחרות ותשמע ממנו, יכול להיות שתוכל להרשם בקטגוריה הפתוחה.

מעשית - אם זה היה אפשרי אני הייתי הראשון שנרשם, אבל תוך כמה דקות תשכח מהחצאית הקדמית שלך ובהמשך כנראה גם מהרדיאטור, קרטר שמן ומי יודע מה עוד ? לא נדע עד שלא תנסה :-D

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמיר, כמי שעבר את המסלול 4 פעמים כבר אוכל לומר לך בפה מלא שהרכב שלך עובר את המסלול

יהיה לו קשה וטכניקת הנהיגה שלך צריכה להיות זהירה כפליים, כמובן שמיגונים והכנות הם מאסט אבל טכנית אתה עובר את המסלול

 

דבר עם נועם לפי דעתי אין סיבה שלא תרשם אתה מוסיף צבע עם רכב ראלי ולך תדע אולי תיצור פה תקדים שימשוך אחריו עוד מתחרים

 

 

בואו לא נשכח את אירועי הספארי

 

 

אני אפילו לא חושב שאתה צריך להכנס לאיזו קטגוריה פתוחה, הרכב שלך תקין לחלוטין להכנס לקטגורית T2 הייכן שממוקמים הפג'רואים

תקנו אותי אם אני טועה

פורסם

אהלן חברים.

 

הבנתי שיש קטגוריית רכבים מקוריים.

 

אני שוקל להשתתף עם הסובארו ג'אסטי 1.2 שקניתי לנסיעות שטח.

 

נכון שזה נראה לכם אולי לא רציני, אבל אני עושה את זה בשביל החוויה. אחרי המון נסיעות עם הרכב, והעובדה שהוא מגלה רמת אמינות ועבירות טובה בהחלט ופשוט מסרב למות, נראה לי שאלך על זה.

 

כמה שאלות:

1. האם יש בדרך קטעים של חול טובעני?

2. האם אני הראשון שהולך לעשות את זה עם רכב הנעה קדמית? אני רוצה להדגיש שחוץ ממקומות עם חול ממש טובעני, הרכב עובר בכל מקום כל עוד שומרים על אינרציה.

3. מהם דמי ההרשמה? (אני שואל לידע כללי, זה לא ממש משנה לי).

4. איזה הכנות נדרשות מסביב? (מעבר לארבעה-חמישה צמיגים רזרביים, בהם אצטייד מראש).

5. עוד נקודה: אני שומר שבת ואיאלץ לפרוש איפשהוא ביום שישי. האם לדעתכם עדיין יש טעם להשתתף? (בלי קשר לסוג הרכב)

 

שוב, אני עושה את זה בעיקר בשביל החוויה.

 

תודה לעונים :-D

פורסם

בקטגוריה T2 לא יכולים להשתתף רכבי בנזין מוגדשים ( טורבו )

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
אמיר, כמי שעבר את המסלול 4 פעמים כבר אוכל לומר לך בפה מלא שהרכב שלך עובר את המסלול

יהיה לו קשה וטכניקת הנהיגה שלך צריכה להיות זהירה כפליים, כמובן שמיגונים והכנות הם מאסט אבל טכנית אתה עובר את המסלול

 

דבר עם נועם לפי דעתי אין סיבה שלא תרשם אתה מוסיף צבע עם רכב ראלי ולך תדע אולי תיצור פה תקדים שימשוך אחריו עוד מתחרים

 

 

בואו לא נשכח את אירועי הספארי

 

 

אני אפילו לא חושב שאתה צריך להכנס לאיזו קטגוריה פתוחה, הרכב שלך תקין לחלוטין להכנס לקטגורית T2 הייכן שממוקמים הפג'רואים

תקנו אותי אם אני טועה

 

אני לא אשן עכשיו בלילה בגללך :)

תודה רבה אני אבדוק את הנושא!

 

דרך אגב מתי המירוץ?

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

MONTERO , אריה ואמיר

 

תפסיקו לפזר אשליות ולהצהיר שכן אפשר להשתתף ברכב ראלי בחוצה ישראל .

 

MONTERO , אתה שהשתתפת יודע היטב שהרכב של אמיר לא יחזור שלם מהתחרות , אז למה להשלות אותו לא חבל ?

 

 

MONTERO , עם איזה רכב השתתפת ?

 

MONTERO זהו שמך או כינוי ? אני לא זוכר את שמך ברשימת המשתתפים !

 

מישל

פורסם

מישל

איך הבנת שאני מפזר אשליות שניתן להשתתף עם רכב ראלי ? כתבתי במפורש שלדעתי זה לא ניתן. עשיתי את הראלי הזה כמה וכמה פעמים, מה שרואים מגובה של רכב ראלי לא רואים מגובה של רכב שטח . מספיק קוליס קטן שגיפ לא סופר אותו ורכב ראלי משאיר שם את כל החצאיות שלו, וברמת הגולן יש עוד סלעי בזלת :-D

אני לא יודע מי זה MONTERO אבל מסגנון הכתיבה והתוכן נראה לי שזה תום בריל ( הבן של איציק), נכון ?

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

גמליאל (מה קורה אחי ?)

בתור אחד שהשתתף בשני הסוגים - בראלי-רייד השתתפתי עם איסוזו טרופר,

צא מהסרט שמכניסים אותך אליו...

 

"חרמן" לנהוג - רד לאחד מהמסלולים שאנחנו מתאמנים בהם, תעשה אימון בכיף (ובזהירות !!!) ותסגור עניין.

 

מה יש לך לשבור את הרכב (וזה יקרה - אני מבטיח לך), במסע ארוך שלא תהייה בו תחרותי בשום צורה.

מוזר לי שאתה באמת שוקל את זה אבל אולי החרמנות הוציאה אותך מדעתך.

 

אני אומר לך משהו אחר - אם יש לך חבר בעל ג'יפ שמתעניין במירוצים - שכנע אותו להשתתף, תעזור לו עם ההוצאות, ותהנו שניכם בקטגורייה סטנדרט (אם עדיין יש כזאת)

 

רון

פורסם
עם כל הכבוד, ארוע ראלי, אפילו בסבב העולמי, מייצר ציוץ תקשורתי - לעומת מרוץ F1.

יש בעולם הרבה יותר אנשים שיודעים שיש מרוץ F1 במונאקו, מאשר אלה שיודעים שיש ראלי מונטה קרלו.

 

גם אני לא שמעתי על סיבוב ראלי מונטה קארלו.

אולי אני באמת לא FAN גדול של WRC אבל על טוריקה, ירדן, קפריסין וקורסיקה דווקא כן שמעתי.

 

בכל מקרה - אירוע גדול?

אירוע קטן אי אפשר לעשות כאן בלי שמגיעה ניידת, עוצרת הכל ואת כולם ומתחילה לפתוח מכסי מנוע ולחפש צינוריות וואקום בצבע לא מקורי :-(

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לכל אורך ההיסטוריה,

דברים גדולים התחילו מחלום קטן.

ארוע גדול? לא בלתי אפשרי בתנאי הארץ, מה שכן, גדול מאיזו בחינה? כי תיירות כידוע לא ממריאה שחקים פה, אם כי היא לא רעה כלל בשנים האחרונות אבל בעיקר למקומות קדושים או בריאותיים.

האם יטוסו לפה קהל רב וגדול בשביל ארוע מוטורי? באירופה הם מגיעים בנסיעה, רכבת, טיסה פנימית וכו', הרי הנגישות היא שעושה ארוע גדול, אבל עדיין, כדאי וחשוב להאמין שאפשר ובטח שכדאי לדבר על זה בשביל שזה יקרה.

מקווה שבתקופה הסבירה.

 

שבוע טוב

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

פורסם

בוקר טוב

 

 

 

הסבבים העולמיים מושבתים בחורף ועיקר תשומת הלב נמצאת באסיה ובמדינות המפרץ. בשנים האחרונות כמעט כל סדרות המרוצים מבקרות שם במסגרת ליגות-חורף איזוריות כאלו ואחרות תוך השתתפות של נהגים מקומיים יחד עם נהגים אורחים. הארועים הללו מוגדרים כהצלחה ענקית.

 

למה הצלחה ?

 

מכיוון שהם זוכים לתמיכה ממשלתית מסיבית, בעיקר דרך משרדי התיירות המקומיים.

 

גם בארץ מיזם כזה יכול להצליח, בדיוק באותה הדרך. לא ראלי לא נעליים. הפיתרון הוא מרוץ רחובות גדול - ת"א או דומה לו. באם ניתן היה לסגור את ת"א לחצי יום בגלל המרתון, ניתן לעשות זאת גם עבור מרוץ מכוניות, שיזכה לחשיפה לא פחותה מזו של המרתון.

יש לת"א הרבה יתרונות לקיום ארוע שכזה - קירבה לשדה תעופה, בתי מלון וכו'..

 

למי שלא זוכר - 1970 , עיר קטנה בשם אשקלון אמורה היתה לארח בחודש נובמבר מרוץ מכוניות בינ"ל - גולת הכותרת - פורמולה-2, רק קטגורייה אחת מתחת לפורמולה-1 . הרבה נהגים הגיעו מאירופה והציפייה היתה גדולה . כמובן שבגלל בעיות שונות בסוף הוא לא התקיים כמו שתוכנן אבל הרעיון היה נכון, הארגון - חפיף...מי שרוצה לקרוא על זה קצת יש כאן וגם קצת כאן .

 

דווקא עכשיו, שהתקדמנו קצת, בתור מיזם של משרד הספורט יחד עם משרד התיירות רעיון כזה יכול להצליח טוב. תגייסו גם את מרכז פרס לשלום למשל ותקבלו את "גראן-פרי השלום" או איך שתקראו לזה, זה יכול לעבוד יופי , אבל בעצם אנחנו בישראל אז סביר שזה יתבטל ברגע האחרון...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי

זה רעיון מדהים! :idea:

אכן דרך פשוטה יחסית לקיום אירוע בקנה מידה גדול עם חשיפה גדולה

אפילו אם זה יהיה מירוץ קארטינג 2 פעימות ורוטקס זה יהיה מדהים וקידום אדיר של הספורט המוטורי בעיני העם שאולי חושב שאין לו מקום בארצינו...

 

זה נשמע כל כך טוב ומעשי שבא לי לצעוק :twisted:

ברק, ירון, ברוך וכל השאר - אולי תתאחדו לנסות להרים אירוע כזה? (קארטינג הכוונה)

זאת יכולה להיות פתיחה רשמית מרשימה מאוד לחוק הספורט המוטורי

 

אני מוכן לעזור במה שאני יכול

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

אולי אני תמים מדי ביחוד אחרי מה שכבר עברתי בשנים האחרונות של הספורט המוטורי בארץ

אבל אני חושב שזה יכול להצליח...

 

אולי?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.


×
×
  • תוכן חדש...