MONTERO
-
הודעות
205 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי MONTERO
-
-
נהיגת ראלי ללא ספק, יצא לי לקחת חלק בכל התחומים, אספלט ועפר. החיבור של טכניקת נהיגה מהירה יחד עם הכרת הטבע מניב המון עניין, גם מבחינה מכנית אין דעה אחת לגבי סטאפ כזה או אחר. ללא ספק כל ספורט מוטורי שמשלב בתוכו עפר מעניין פי כמה מנהיגת אספלט . מראלי קרוס ועד נהיגת ראלי רייד שבו בכדי לנצח צריך להיות סוס מרוצים וותיק עם יכולת אסטרטגיה מחודדת. כמובן שזאת דעתי האישית.
-
תום בריל מתוך הוואילד קאט מסטיג' מספר 3 בזמן של 2:44 מקום שני כללי באירוע http://www.facebook.com/photo.php?v=484960374890089
-
לא ניתן ליצפות, משהו יודע למה???
-
נהג יחיד עבר טסט השבוע צמיגים חדשים עבר ישור קוו וחידוש במוסך מורשה פנים במצב תצוגה דגם מפואר כסוף gls בולמי בולשטיין מערכת סאונד מוגברת יד 5 236000 קמ צבע כסוף נמכר באזור השרון 0544666057
-
אשמח לפרטים על אירוע בכל זאת פחות מחודש. אנשים רוצים לדעת אם להכין את הרכב. אופי מסלול?, מרחק הגדרת סטייג'ים?
-
שנה טובה לכולם כל הכבוד ליוזמים אני מגיע!
-
אני שמעתי על אירוע בסביבות דצמבר דריפט וראלי רייד
-
מולטי הזמנים שפרסמת אינם נכונים לפחות 4 כלי רכב נפסלו בראלי הזה ובטבלה שלך רואים רק אחד, בנוסף רייזר 14 היה ראשון כאשר רייזר 13 היה שני, בטבלה שלך לא כך המצב אה וכול המנצחים הם בנתיים רודפי טהילות קטנות, משקיעים כל כך הרבה אז לפחות שיראו אותנו קצת יראיינו אותנו משהו?! עזבו אותכם בחייכם, הספורט רק התחיל , זה לא באמת משנה עדין...
-
הזמנים שפרסמת אינם נכונים מכיוון שחלק מהמתחרים שפרסמת פסולים עקב ברבורים במסלול שגרמו לחיתוכים וקיצורי זמנים משמעותיים
-
בלינק 200 תמונות מהראלי באדיבות נועם עפרן (מגזין הגה בשטח). למי שלא נפתח הקישור, צרפו אותי וגם סרטון מזדמן מהיוטיוב, http://www.facebook.com/media/set/edit/a.3729081193377.2137386.1466379231/#!/media/set/?set=a.3729081193377.2137386.1466379231&type=1 tom bril
-
מה שמדהים הוא תוצאות הרייזרים ברבע מחיר ניתן לקבוע זמנים מהירים יותר מרכבים שעלותם גבוהה ומאות כוח סוס
-
איפה אני יכול לראות את הזמנים בתור מתחרה?? האם הזמנים נשלחו במייל
-
נדרש כמובן רישיון ספורט מוטורי כך שהייתה פה הזדמנות לנווטים חדשים אל תשבו על הגדר ותעשו עוד היום את הנדרש כדי לקחת חלק באירועים, אני מניח שבעתיד הדרישות מהוצאת רישיון מרוצים יו גבוהות יותר. בנתיים הכל בא על מקומו בשלום יש נווט והכל בסדר
-
דובי מנווט לאמיר גמליאל תודה
-
מחפש נווט בעל רישיון ספורטיבי וניסיון למתחרה מוכר בקטגוריית הרייזרים מייל פעיל [email protected] או בטלפון 0544666057 מתאריך ה28 או בהודעה פרטית
-
האם ידוע מספר הרייזרים המתחרים באירוע?
-
שלום, שאלת משרדי רישוי למי שיש ניסיון עם מקרה דומה : רישיון הנהיגה שלי עבד, וביום ראשון אני נוסע לחול לשבוע. לצורך רישום לקורס מסויים אני צריך להציג צילום של רישיון הנהיגה שלי . האם אבי יכול ללכת במקומי בזמן שהותי בחול עם תאודת הזהות, יפוי כוח ולהוציא בשבילי את ספח הרישיון הזמני?
-
תשמעו חברים, תרשו לי להעניק לאכל אחד ואחד מכותבי השירשור הזה חסרי השכלה מוטורית ויש לכם מזל שאין חוק האוסר על הקלדת שטויות, אבל כמו שכבר אמרו רבים, "המקדלת סובלת הכל" כמה נקודות למחשבה כי באמת שאני לא הולך להכנס לדיון הזה. קרוס אובר הוא הקטגוריה הנמכרת ביותר כיום, אין חברה שלא מוציאה דגם המבוסס על פלטפורמה כזאת או אחרת. לפני שנכנסים להשמצוץ המין האנושי שכולן קשורות לפוזה צריך להבין שקרוס אובר הוא רכב פרקטי מאוד אולי יותר פרקטי מרוב הפרייוטים . רוצים רכב המסוגל לעלות על מדרכות במקרה הצורך, בעל יכולת ירידה לשבילים עם המשפחה כדי להגיע לתחילת המסלול הרגלי כאשר יש בו יותר מקום מרכב פרייווט רגיל? יכולת התמודדות עם דרכים עם אחיזה ירודה ? למשהו מכם יצא להיות בחורף ארופאי בו רוב הכביש מכוסה שלג? בקיצור עדיף לא להשמיץ ולהבין את הסיבה לגדילה במכירות, אנשים לא קונים תמיד רק מה שעושה פוזה, קרוס אובר הוא רכב פרקטי יותר מרכב פריווט רגיל בלי הרבה חסרונות לאומתו. אגב לגבי הקינג, ממש לא קרוסאובר, אולי קרוסאובר מאסיבי, מה זה אומר?, זה אומר שהשלדה המערכות המכאניות, חיבורי המתלים וכו הם יותר מאסיביים מקרוס אובר רגיל, כל אלה מקנים לו יכולת שטח טובה מאוד, כך או אחרת פג'רו קינג עומד בקנה אחד מול לאנדקרוזר, לשני הרכבים יכולות לכן ולכן אבל הקטגוריה והיכולות פחות או יותר זהות.
-
http://www.rallyart.co.il/about.asp ממליץ ליצור קשר עם הסדנה בלינק. בחור טוב בשם חזי בצאלאל , הסדנה תומכת ברכבי ראלי רייד המבוססים על פג'רו קינג בקטגוריות שונות. ניתן לרכוש מספר רב של אמצעי שיפור , ממחשב מנוע ועד למזרקים של חברת ראלי ארט , לי אישית יצא לנהוג ברכב כזה. ברכב היה מחשב מנוע אחר כולל מזרקים שהעלו את הספק המנוע ל220 כ"ח במנוע הקודם
-
אני נמצא בתהליכי שיפוץ לחלקו הפנימי של הרכב, דש בורד כבר הוזמן, פאנלים לדלתות בהכנה ודיפון גומי לכל ריצפת הרכב. אני פונה לאנשים עם ניסיון בבניית קונסולות ומעמדים למערכות שמע. עצות בנושא בחירת חומרים, שיטות חיבור אסתטיות וכו... כרגע מצב הקונסלוה/מעמד מערכת השמע, במצב גרוע ובכוונתי לשפץ את הקיים . קונסולת הפלסטיק המקורית גדולה ביחס למערכת עצמה ואולי כדי לנצל את המקום לטובת שקע מצת . הוספתי תמונות רבות כדי לקבל את חוות דעתכם .
-
golf mk4 coupe ייבוא אישי. הצעות לשיפורים?
MONTERO פרסם הודעה בנושא של eclipse20 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הייתי ממליץ על שיפור בולמים וקפיצים, הופך את הרכב לעולם אחר מבחינת הנעה מנהיגה. אני מניח שהתקציב שלך לא גבוהה כך שהייתי הולך על הסט הכי זול אפטרמרקט של בילשטיין ביחד עם קפיצי אייבח. הרכב הופך לקארטינג במובן הטוב של המילה -
שלום ,לאחר "חפירה" רצינית באפשרות החיפוש באתר, קראתי הרבה חומר על הנושא . ידוע לי שהחומר המומלץ הוא של חברת M3 כאשר ניתן להדביק אותו על כל משטח גם אם הוא בעל קימורים. הייתי שמח לתשובות לשאלותיי מאנשים בעלי ניסיון , גם ברכישה וגם בעבודה עם החומר. פירקתי את ה"דשבורד" אצלי ברכב ובכוונתי לעטוף את כולות במדבקה המדמה קרבון, ישנם עוד מספר חלקי פלסטיק נוספים כמו מסגרות פלסטיק מסביב ללוח השעונים שגם אותם אני מעוניין לעטוף. שאלות: 1. העם ניתן לקנות את המדבקה בגדלים של מטר על מטר באופן עצמאי? 2. האם ניתן לבצע את העבודה באופן עצמאי או שיש צורך בבעל מקצוע? 3. האם יש מספר סוגים של חומר חוץ מהחברה המומלצת M3? 4. איפה ניתן לרכוש את החומר?, מהשרשורים האחרים בנושא הבנתי שיש בעל עסק שממוקם בנתניה האם קיימים עוד מקומות? ואולי ניתן לקנות את המדבקה ישירות מיבואן M3?. 5. מה טווח המחירים ? +- 6. מה להערכתכם צריכה להיות עלות העבודה על עטיפה של דשבורד יחסית קטן (יותר קטן מסופר מיני של ימינו) תודה מראש ויום טוב.
