Jump to content

MONTERO

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MONTERO

  1. ראיתי באחד הפרוייקטים שלך שהחלפת משאבת דלק לוולקן החלפת למשאבת דלק של סוברו 98 אימפרזה?, ושם ניתן לראות בבירור שיש מיכל סביב המשאבה הבנתי גם שיש נתון גדישה שאמור להיות 3 באר אותה משאבה של הסובארו לא מספקת כזה לחץ, השאלה אם ניתן להחליף ללא פגיע בביצועים? לגבי המשאבה המקורית, כשאני חושב על זה זאת בעיה ממש רצינית..כיצד ניתן לפתור אותה ללא החלפה למשאבה אחרת עם קופסה?
  2. הי איציק תודה, אם הבעיה לא במשאבת הדלק ,איפה היא? הבעיה שלי זהה בדיוק לידידי שכתב מעליך, המחוג באמת מראה על אפס בפניות ימינה ולא מגיע דלק, מה זה יכול להיות נ.ב האם זאת בעיה לחדש את דליפת האינג'קטורים באופן עצמאי מה שאתה אומר שבמקום שיגיע דלק כאשר המנוע קר הוא דולף דרך האינג'קטור?
  3. רק כאשר אני פונה ימינה העשרה שמדובר במשאבת דלק נראת לי די מציאותית כאשר מניעים את הרכב כשהוא חם ה"סטארטרים" ארוכים וכשהוא קר אז הרכב מניע מייד, עוד סימפטום שמאפיין משאבת דלק, לכן אני שואל האם משהו יודע לומר לי היכן היא ממוקמת, אני סבור שהמיקום שלה זהה לרכבים מקבילים כמו 306
  4. ראיתי שיש פרוייקט בדיוק כזה על החלפת משאבת דלק הבעיה לא מפורט היכן היא ממוקמת
  5. לפי הספר כתוב S - נניח מחלקו התחתון , כניסה יחסית איטית ומאוחרת מעט מהחיצוני לשיא הסיבוב כאשר מוותרים על יציאה לרחב נשארים בפנימי למעט התמקמות טובה יותר ליצאה מהS ורק בסוף מרחיבים
  6. יש זמנים ?
  7. האם משאבת הדלק ממוקמת ברכב הזה בתוך מיכל הדלק? מה זה שקית של משאבת הדלק, יש כזה דבר?
  8. שלום ברשותי סיטרואן ZX וולקן 2.0 שנת 93 נתקלתי תופעה מוזרה, כאשר אני מבצע פניות ימינה עם הרכב באופן קצת יותר אגרסיבי מבדרך כלל , הרכב פשוט חותך בגז ולא מגיב, כאילו אין גז ואז חוזר להגיב מייד כאשר הרכב סיים את הסיבוב באותו זמן שעון הדלק מראה ירידה משמעותית בדלק אני סבור שהבעיה היא הספקת הדלק , האם משהו נתקל תופעה מסוג זה? אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בנושא ולפרט לי כמה שיותר. בלי קשר כנראה שאגיע למוסך לבדיקה אבל חשוב לי להיות בקיא לפי תודה מראש נ.ב השאלה נשאלה גם בפורום PSI ללא מענה משמעותי
  9. שלום אבקש לשנות את שם המשתמש שלי "ממונטרו" אל שמי הפרטי שהוא " TOMB"
  10. up? מעוניין בתשובה
  11. שלום ברשותי סיטרואן ZX וולקן שנת 93 מנוע 2.0 בזמן נסיעה שעון הקמ"ש מקפץ ולא מראה את המהירות כמו שצריך אודה מאוד למי שיסביר לי כיצד אני פוטר את הבעיה, כמובן שלבד : ) תודה ויום טוב
  12. שלום לכולם אני מתעניין בקניית סיטרואן ZX וולקן התקציב שלי לצערי נמוך מאוד וראיתי מספר רכבים במחירים די נמוכים של 8000 ש"ח ומעלה ידוע לי שלא מומלץ לקנות רכב במחירים כאלה ושרמת התחזוקה נמוכה וכו וכו וכו היו ברשותי מספר רכבים באותו סטאטוס לא כדאי והזמן לימד אותי שבבדיקה נכונה אפשר לקנות רכבים טובים גם מבחיר נמוך יש לציין שיש לי רמת ידע טכני מכובדת וגם רמת נהיגה גבוהה כך שאת הטיפולים על הרכב אני בדרך כלל מבצע לבד השאלה שלי אל אנשי הפורום היא האם למישהו יש מידע על הרכבים המפורסמים באתרי המכירה של יד 2 וכו.. כרגע יש רכב במחיר שציינתי למעלה בצבע אפור נראה מאוד טוב... תודה
  13. וואוו !!, פשוט ג'יפאיות במלוא הדרה והתמונות מדהימות
  14. ובשער היורו הרכב הזה הוא בפחות מ90 אלף ש"ח... יותר בכיוון של 60 אלף
  15. באמת ג'ימי עולה 700 דולר? אבל כמה עולה הצ'ירוקי שבבוץ? : ) מכירים את המשפט "דברים שרואים מכאן לא רואים משם" , בבוץ ובחילוצים יש הרבה מקרים שאתה במצב לחץ כזה או אחר קריאת שטח לא נכונה יכולה להוביל לשקיע רצינית מאוד, לפני שאתם זורקים הערות לאוויר כדי שתחשבו קצת. לגבי החילוץ, אין ספק שנעשתה כאן טעות ובמקרה כמו זה היה צורך בעוד רכב שיעזור בחילוץ, לא היו חסרים שם כאלה...
  16. אתה בטוח שאתה רוצה להוריד את מדחס המזגן?!, לרכב יום יומי זאת נשמעת כמו החלטה אימפולסיבית ולא תביא תוצעות , במיוחד לא כאלה שאתה מצפה להן אני מניח שהרכב הוא רכב יום יומי לכן גם את שורת המושבים האחורית לא כדי להוריד.. ובכלל להוריד משקל מרכב שמשמש ליום יום זאת משימה אפשרית אבל מאוד יקרה בסביבות ה20 אלף שקלים יורידו משקל של כ15 ק"ג...זה הסדר גודל כמובן שכל אותם שינויים הם לא חוקיים
  17. כל הכבוד נראה מטורף
  18. נדב?, סוף סוף עובר מסוברו?
  19. ברכב שלך יש מערכת העברת כוח בסוג 4 על 4 קבוע , הנה הסבר שהיה פעם בג'יפולוג טרנספר מסוג זה קיים ברכבים כגון: לנד-רובר, טויוטה פראדו, ג'יפ גרנד שירוקי ,חלק מהשירוקים, לאדה ניבה ועוד. למה צריך את זה? בקצרה, על מנת לשפר את הבטיחות הדינמית של הרכב. באריכות, מכיוון שבסוג הטרנספר הראשון אנחנו נוסעים בכביש בהנעה אחורית בלבד וכל כוח המנוע מועבר אל הכביש דרך שני גלגלים בלבד. זה יוצר מצב שבו לגלגלים יש נטייה גדולה יותר להחליק ולגרום לנהג לאיבוד שליטה על הרכב. למה צריך בשביל זה טרנספר מיוחד? במצב 4X4, HIGH או LOW הסרנים האחורי והקדמי מקבלים מהירות זהה מהטרנספר. בסיבוב הסרן הקדמי נוסע ברדיוס סיבוב גדול יותר מהסרן האחורי ונוצר קונפליקט לא בריא בין הסרן הקדמי והסרן האחורי. בשטח קונפליקט זה נפתר על ידי כך שהגלגלים מחליקים מעט על פני השטח. בכביש יש אחיזה יותר טובה והפתרון הקודם הוא לא טוב ואז אנחנו חייבים לנסוע בהנעה אחורית בלבד. היצרנים שרצו לאפשר לנהג לנסוע ב4X4 גם על הכביש הוסיפו דיפרנציאל בתוך הטרנספר שמחלק את המהירויות לסרן האחורי ולסרן הקדמי. דיפרנציאל שלישי זה, נקרא דיפרנציאל אורכי או מרכזי. אבל אז יכול להיות לנו מצב שהסרן הקדמי בלבד יסתובב או אפילו רק גלגל קדמי אחד יסתובב וכל שאר הגלגלים יעמדו במקום מכיוון שכוח המנוע "יזרום" דרך שלושת הדיפרנציאלים אל גלגל אחד בלבד. לא ככה? נכון, ולכן ברכבים כאלה, כמעט ללא יוצא מהכלל, יש אפשרות לנעול את הדיפ' האורכי, ואז הטרנספר בעצם עובד בדיוק כמו הטרנספר מהסוג הראשון במצב 4X4. זאת אומרת שני הסרנים מקבלים מהירות זהה מהטרנספר. חשוב להדגיש את נושא נעילת הדיפרנציאל האורכי מכיוון שהרבה טעויות נוצרות כאן: נעילת הדיפ' האורכי מוודאת אך ורק ששני הסרנים יקבלו מהירות זהה. עדיין, ללא נעילות דיפ' רוחביות,, יתכן מצב שבו רק גלגל אחד יסתובב בכל סרן. נעילת הדיפרנציאל האורכי היא לא יתרון על פני רכבים ללא דיפרנציאל אורכי אלא רק פיצוי בשטח על החיסרון של עצם הימצאותו של הדיפרנציאל האורכי. גם בטרנספר מסוג זה יש הבדלים. לדוגמא: בלנד-רוברים ניתן לנסוע גם בHIGH וגם בLOW עם דיפרנציאל אורכי משוחרר או דיפרנציאל אורכי נעול. בטויוטה פראדו במצב HIGH ניתן לנעול או לשחרר את הדיפרנציאל האורכי אבל במצב LOW הדיפרנציאל האורכי תמיד נעול ללא אפשרות בחירה. בג'יפ גרנד שירוקי אין כלל אפשרות לנעילה של הדיפרנציאל האורכי אלא הדיפרנציאל הוא מסוג מוגבל החלקה (ניתן לראות הסבר על דיפרנציאלים מוגבלי החלקה בכתבה על נעילות דיפרנציאל ). ראוי לציין כאן לחיוב את הלנד-רוברים שבטרנספר שלהם מצב ייחודי של LOW עם דיפרנציאל אורכי משוחרר. זה מאפשר להשתמש בLOW גם בכביש לצרכי גרירה בכביש תלול או לביצוע רוורס בכביש עם נגרר כבד, וגם לסיבובים איטיים בשטח טכני על גבי משטח סלע עם אחיזה חזקה מאוד לגלגלים-מצב שברכבים אחרים מעמיס מאוד על מערכות ההינע. מה רע בטרנספר מסוג זה? הוא מורכב בהרבה מהטרנספר הקודם ולכן גם עם סבירות גבוהה יותר לתקלות ובלאי, וכמובן, גם יקר יותר, כל החלקים הנוספים שמסתובבים גם גורמים לצריכת דלק גבוהה יותר וגניבת הספק מהמנוע. לא ניתן עם טרנספר כזה לנסוע בהנעה אחורית בלבד, וזה חסרון לאוהבי החלקות הזנב, ולא ניתן, כאשר הרכב נכנס לשיפוע צד חריף לסחרר רק את הגלגלים האחוריים על מנת ליישר את הרכב אל מול פני העלייה.
  20. יש אמת בדבריך אני מזמין את כל מי שרוצה לשאול שאלות לגבי סוג הרכבים, סוגי המנועים וגם מי שאין לו ידע בתחום ,יקבל תשובות
  21. ואכן זו הייתה חלק מהאסטרטגיה של ההודעה שלי, להעלות את הפוסט הזה ולראות אם היו באמת כמה בני 17 שישאלו שאלות..וא יגיבו אני בדעה שלכם בנושא
  22. נמרוד, נראה לי שאותה כתבה לא פונה לקהל יעד נכון מפני שרוב קוראי הפורום הם אנשים חסרי ניסיון בני 17 שאין להם באמת מה לתרום לכתבה כמו שפרסמת נראה לי שהגישה היא, מה שנכתב בג'יפולוג נשאר בג'יפולוג
  23. שלום בחודש הבאה אני טס לליטא, כן אני יודע שאתם תוהים למה אני טס לשם ואיפה זה בכלל?! אבל זה לא העיניין המרכזי אליו אני רוצה להפנות את השאלה : ) חזור מליטא לארץ יש לי קונקש'ן בפראג למשך 8 שעות, זה אומר שאני ...לבד...בפארג...8 שעות, רציתי לדעת אם יש למשהו מידע לגבי חנויות המוכרות ציוד לרכבי אספנות או כל דבר שקשור לרכב שיש באפשרותי להגיע אליו בטווח של 8 שעות כולל חזרה תודה ויום טוב
  24. עוד תמונות מהסדנה של רמות
  25. היעוד העיקרי של הרכב היה למטרות הדרכות נהיגת ראלי, לכן הוא לא תחרותי כמו רוב המכוניות בקטגוריה . לפי הבנתי אין צורך בכלוב מסיבי כל כך בקטגוריה S ולמרות הזאת הבחירה בו היא נכונה כי בנוסף להדרכות היה ברכב שימוש תחרותי חוץ מיציבות כיוונית אין לרכב שום יתרון על כל ה106שים http://www.ramot-service.com/rally.html
×
×
  • תוכן חדש...