Jump to content

MONTERO

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MONTERO

  1. עוד תמונות הסדנה
  2. רכב חדש בבניה בסדנת רמות קטגורית 1600 S וישמש להדרכות הראלי בבית ספר לנהיגה ינהג את הרכב בנו של איציק בריל תום בריל וינווט חזי הנווט של איציק בריל תמונות
  3. אז באצם יש יתרון להילל מפני שהו לא נבנה במגבלות עריזה אלה העריזה נבנתה עליו לאחר הבניה. ניראה שלרכב של שי היה יתרון בחדות התגובה להיגוי מפני שהמשקל יותר ממורכז
  4. המנוע ברכב של שי יושב בתוך הקבינה בעוד שאצל הילל המנוע יושב גם לפני הסרן הקדמי אבל לא בתוך הקבינה ןהנהג/נווט פשוט זזו אחורה אז לדעתי ההבדלים מינוריים אבל היתרון של שי הוא בסיבובים ובחדות הנכונות לפניה מפני שהרכב ממורכז יותר מברכב של הילל,אצל הילל יש יתרום בקוו ישר והרבה במפים האם נכון הדבר?
  5. ממבט מעמיק אין כלל יתרון על הרכב של הלל סגל חוץ מיזה שהוא יפה, מעניין איזה מנוע יחייה שם : )
  6. הי, ברשותי סונומה 4על4 שנת 87 המנוע עבר 260 אלף ק"מ ואין לי מושג על עברו. השאלה היא אם לעשות פלאשינג , אני די פוחד שיקרה משהו
  7. MONTERO

    קניית ג'ימי

    נמרוד..אתה לא מובן... אני מעוניין רק במנוע 2800 , הוא כזה גרוע?
  8. שלום, אני חושב כרגע לקנות ג'י אמ סי ג'ימי שנת 90 מנוע 2800 2X4 יש למישהו ניסיון? אני עושה בשבוע 250 ק"מ
  9. לאדה ניבה שנת 93 93 אלף ק"מ מצב מכני נדיר בגלל שיפוץ כללי ,תפוחי הגה, פאגים טווין ספרק,נבות לכל 4 הגלגלים, ברקסים חדשים מציגי פאלקון חדשים וקלאצ' חדש (כל ההחלפות בוצעו אצל מוסך מורשה ללאדה) תוספות: 2 מושבים בלבד של פג'רו קינג! בולמי ראנצ'ו 5000 מערכת אימוביליזר מזגן חלונות חשמל מערכת פיוניר 4 רמקולים 0544666057
  10. חפשתי בפורום ולא הייתי תשובה מלאה..או ספציפית... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 יש לי כרגע לאדה ניבה שנת 93, קצת נמעס לי, לעבודה וחזרה לשהות בקופסה הזאת.... חשבתי על קניית BMW מהשנים 84- 88 ,אין לי בעיה של החזקת הרכב... מישהו יכול לתת לי מידע מניסיון... שנים שכדי לקנות...? תודה
  11. MONTERO

    השקת הpathfinder!!!!

    אתה חושב!
  12. אן מה לעשות הרכב שאני נהגתי עליו והיתה לו את ההיתנהגות הכי גרוע מכל המכוניות שאמרתם. זה מיצובישי אוו 8 : ) לא מצחיק סתם סוברו DL וסוזוקי סוויפת
  13. תעשה חיפוש בגוגל של קליאו ספורט בעיברית,או באנגלית בישבילך: http://images.google.co.il/images?hl=iw&lr=&q=clio+sport
  14. MONTERO

    השקת הpathfinder!!!!

    הדגם הישן יותר של פטפינדר שלא היה בארץ היה בעל מנוע של 240 סוס..והאצה של 7.5 למאה..
  15. MONTERO

    Ford Escort ZX2 Sport

    תעמין לי שלא ממש אכפת לי שאן אותו בארץ ..רכב אמריקאי זולל דלק בטח יש לו מנוע 5000 ו100 סוסים! גם לא יפה לדעתי
  16. MONTERO

    השקת הpathfinder!!!!

    אן השווה בן הטראקאן לפטפינדר,,,הם גם לא באותן רמות מחיר הפטפינדר מאכיל את הטרקאן אבק בכל מקום אפשרי. עוד שמהוא אתם אומרים כל הזמן שמנוע 2.5 זה לא הרבה אבל תחשבו כזה דבר..למשל מנוע של פג'רו קינג מוציא 165 כוח סוס ו38 ק"ג הפטפינדר מוציא 170 ו40 ק"ג במנוע בגודל של 2.5 מה שאומר שהמנוע מעולה !!הבעיה של הרכב היא מישקלו העצמי שהו 2500 ולכן יש לו הרגשה של "עגלה וכל מיתחריו כולל הטרקאן משאירים אותו מאוחר בביצועים... עדיין לא יצרו את המיתחרה האמיתי לפג'רו קינג קצר אן רכב סטנדרתי קיום שיכול להיתמודד ולנוע בקצב של פג'רו קינג בשבילי ראלי..נקודה..הסיבה היא מיבנה של מיתלים ושילדה מסיביים שבנויים לכך ומרכז כובד נמוך יחסית לרכבים אחרים!
  17. יש בירדן סוגים שונים של שטחים..אתה לא יכול לחליל...
  18. אן כמו טיפ נידלק הוא פשוט בחור בסטייל ,לא משנה על מה הוא נוהג הוא תמיד עם חיוך. הוא גם תמיד לבוש באלגנטיות כזאת!
  19. אני חושב שפורד פוקוס ניכנסת בתקציב שלך..תיבדוק! משלושת הרכבים שציינת ההונדה היא הכי טובה מיבחינת עיצוב וביצועים..כל שאר ברכבים הם מיושנים.. בנים 2001 תתקנו אותי אם אני טועה!
  20. שלום לכולם, אני חוצפן ומעתיק כתבות של אנשים אחרים ללא ציון המקור. דעו כי אם אעשה זאת שוב, אני אוכנס לרשימת המעקב של הפורום והודעותי תפורסמנה רק לאחר אישור של המנהלים, מה שיסב לי כאב רב, אבל רק כך כנראה אוכל ללמוד לקח. ועכשיו לעדכון מאתר "אוטו" שפרסמתי כאן בלי בושה ללא לינק וקרדיט, תהנו
  21. MONTERO

    מגזין EVO של חודש מאי

    אם כבר מדברים על מגזינים אני ממליץ על העותון החדש של הגה כל המיבחנים שם הם יותר רלוונטים לארץ כרגע יש בגיליון כתבה נירחבת על לוטוס ,מיבחן של ניר על מיצובישי אמ אר ומיבחן בין סידרה 3 החדשה לאודי ולמרצדס : )
  22. רוב האנשים פה בפורום לא אוהבים רכבי שטח ולא מיתעניים בהם בכלל לרוב ביגלל שהם לא נימשחים ואן להם ניסיון אם רכבי שטח אליהם אני מציא לך לישאול בפורום יועודי לרכבי שטח http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums
  23. א. תקציב ב. יש לו יותר ניסיון אם הגיטי ג. בסוברו הזאת יש מנוע גי של sti 300 כוח... נ.ב היא יותר כבדה
  24. אתה כל כך צודק שוב אני ממליץ על אורון
  25. התגובה שלי הייתה רק בקשר לנהג רגיל ולמרוצי נאשיונל, אתה רוצה באצם לומר לי שאם אני , נהג לא חדש בעל ניסיון רב וכסף ואוטו וצוות לא יכול להישתתף אם בא לי! זה מה שאתה אומר???!
×
×
  • תוכן חדש...