Jump to content

MONTERO

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MONTERO

  1. מיצובישי אוו 8 של איציק בריל עשיתי סיבוב של חצי שעה והיתרשמתי שזה רכב ברמה מעל האימפרזה שיש לי ללא ספק הרכב שמיתנהג הכי טוב מכל המכוניות שנימקרות בארץ...
  2. יש לי שניים שמוציאים אותי תמיד לא משנה מה גם אם אני נוסע על מעבורת חלל בכביש וגם אם אני נוסע 220 ברחוב אן כניסה השם הוא מורג והשני הוא עו"ד אורון שנהם מאוד יקרים ...אבל מישתלמים אורן www.oron-law.co.il
  3. MONTERO

    רכב עד 60-65 אלף

    פג'ו 206 זה רכב זול ואמין מאוד בעל חזות ספורטיווית והיתנגות של צרפתיה אמיתית
  4. נכון כל אחד יכול הבעיה היא הכסף וצריך גם רכב שעומד בכל התקנון ובל בכללי אם יש לך את כל זה ,מה שנישאר לך זה להירשם
  5. כל נהג גם אם הוא הנהג הכי גרוע בעולם יכול להיתחרות בראלים כאלה ולהישתתף הבעיה היא שבישביל להיות טוב בזה אתה צריך להיות נהג בעל ניסיון רב אבל בעיקרון כל אחד יכול, רק אם הוא יכול להרשות לעצמו ואני מדבר על ראלי מסוג כזה אני מזכיר לכם שיובל לא נוהג בישביל קבוצה מסוימת אלה כחובב פרטי. להיות נהג wrc של קבוצה זה כבר סיפור אחר לדוגמה בראלי רייד, פריז דאקאר הקבוצות שמחפשות נהגים פשוט שולחות מסוק אם מומחה שירכף מעל הנהגים ויבחן את רמת הנהיגה שלהם כמו איציק בריל למשל שבראלי פריז דאקאר קיבל הצאה מקבוצת ניסן והוא הנהג היחיד בנתיים שקיבל הצאה מסוג זב בארץ
  6. קודם כל לרכב הלך מנוע ולפי מה שאני מבין הבעלים גם לא מעוניין לספר למה ...וזה ממש מרתיע. הרכב עבר פירוק והשתלת מנוע לא במוסך מרכזי לכן אן אפשרות לדעת אם העבודה נעשתה במיקצועיות הבן אדם רוצה ליקנות רכב שגם ככה צורך הרבה כסף אז כדי לימצוא משהוא במצב טוב ולא איזה מוטציה.. בקיצור תעשה בדיקה ותבוא לפה, יש כאן הרבה אנשים מיקצועיים שיכולים לעזור לך בעיניין
  7. פררי 550 מרנלו קבריולת... בארץ אבל ..לדעתי זה הA4 והSL
  8. אפשר בבקשה הזבר מי זה איפה מה זה הפרסי?
  9. רכב שעבר פירוק כזה מסיבי לא מומלץ בכלל, בימיוחד שהמנוע הוא לא מאותו הדגם ,למרות שהוא מנוע יותר טוב מהמנוע של ה GT ואם מה שכמה מחברי הפורום אמרו נכון אז אן לך בכלל סיבה לבזבז את הזמן תמשיך לחפש.. יש בעיתון פוקוס אחת שניראת טוב הכחולה משמאל: http://focus.msn.co.il/results.aspx
  10. זה ניראה כאילו הרכב עבר היתעללנות מסיבית..לא נירא לי משהו בכלל... הרכב דורש תיקון גדול מאוד ולא מישתלם בכלל
  11. הרכב באמת זול ביגלל שהוא לא נימכר ולא הצליח בארץ . תיקנס לאתרים כמו מוטוקאר ואוטו תעשה חפש ותיקרא מיבחני דרכים..זאת הדרך הכי טובה. לדעתי אם מיסתכלים על האוטו כחבילה טויוטה אוונסיס הרבה יותר כדאית יותר מפנקת ויותר מהירה הגלאנט ספורט הוא אוטו יפה , בעלי דימיון מפותח ממש יוכלו לחשוב שהוא דומה למוסטנג גי טי 500 : )
  12. MONTERO

    חדשות רכב.

    נכון..
  13. קודם כל ברור שאתה צריך כסף ומכונית מוכנה שתעמוד בתקנים של האפ אי אי לקטגוריה מסויימת אחרי שיש לך את כל זה אתה צריך צוות שלם של אנשים בעלי ידע טכני נירחב . מכונית צוות שהיו בה את כל החלקים הנידרשים למרוץ ונווט שינווט לך במרוץ ו הרבה הרבה הרבה כסף או ספונסר עם הרבה כסף מחיר של יציאה לראלי כזה כמו שיובל יצא הוא בין 40 ל60 אלף שקל כולל מלונות הובלת הרכב וכו.. כל זה בישביל להיתחרות לא בישביל להיות טוב בזה!!
  14. מה אניי יגיד
  15. זרת לי מאוד תודה
  16. למישהו יש או יודע אם קיים ספר מאקס פוור לאימפרזה טורבו? למי שלא יודע ספרי מאקס פוור הם של חברת היינס ושם יש הזברים לגבי הרכב ,מאקס פוור היא מאדורה מיוחדת לשיפור הרכב
  17. מגניב מאוד אהבתי מאוד
  18. אז מה סגרנו היה או לא היה פרוייקט מצולם?
  19. אה הבנתי טוב אני חייב לציין שאתה צודק הפוקוס באמת עדיפה
  20. אני חושב שמישהו צריך לפרסם פרוייקט של בניית טמבון בבניה עצמית מפיבר ופירוט מלא מה אתם אומרים?!
  21. MONTERO

    Suzuki Jimny

    סתם בישביל ידע כללי באותו מחיר אתה קונה טויוטה יאריס ספורט
  22. תיראה זה אומר שתהיה לך ירידת ארך של הרכב אני ממליץ לך לחקות וליקנות 2006 אבל אם אתה מיתעקש אולי כדי לבקש מהסוכנות את ההנחה בסכום של ירידת ארך ?
  23. הכוונה שהיא לא נוחה ביחס למיתחרות שלה אבל כאוטו היא נוחה נ.ב אני חושב שפורד פוקוס תהיה יקרה יותר מ130 וגם אם כן אז 130 זה 140 על הכביש, ביטוח טסט וכו..
  24. תישמע הדבר הכי טוב שאני יכול להמליץ לך הוא להעביר הילוך כשהוא ניגמר... מ"ז התרד הזה : ) כל אוטו זה משהוא אחר בעיקרון צריך להעביר הילוך מתי שהסל"ד לא מועיל לרכב
  25. הקניה הטובה ביותר לדעתי היא המאזדה שלוש אמינה, סחירה מאוד ואן שום רכב באותה קטגוריה שמיתקרב אליה מיבחינה דינמית, אתה פשוט נוהג ומרגיש אוטו מחובר עם הגה מעולה ,כמובן היא לא הכי נוחה ואם אתה רוצה אוטו נוח כדי לך ללכת על טויוטה ראניקס זה יותר הכיוון שכדי למישפחה
×
×
  • תוכן חדש...