Jump to content

MONTERO

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MONTERO

  1. יש טעות בידך אני בכלל לא נעול על שום רכב אני פשוט בודק את כל האופציות וראיתי שככה היה כתוב אז שאלתי : ) נ.ב הייתה לי כבר באמוו לא בא לי כל כך עכשיו.. אני מדבר הרבה על ההונדה כי היא פשוט יותר יפה משמעותית דעתי מאימפרזה.. ודבר שני הרבה מגזינים אומרים שהיא יותר מכונית לנהג וכן בלוח הזמנים על מסלול של טופ גיר ההונדה מהיר יותר מwrx וצריכת הדלק שלה נמוכה יותר אז מה אתם אומרים?
  2. שלום לכם תודה על כל התגובות לפי מגזין טופ גיר הם אומרים שהונדה טייפ אר מהירה יותר מ wrx גם על מסלול כשקראתי מיבחן בארץ ראית שראם סמואל העדיף אותה גם על wrx מה אתם אומרים?? אני יודע שקשה למצא אחת כזו אבל זה בסדר. לא הייתי רוצה כל כך את סוברו הגי טי, כי היא מיושנת ומראה הפנים שלה עוד יותר מיושן בדקתי וביררתי באתר מוטוקאר וראיתי שפורש בוקסטר שנת 97 זה בתקציב! אם כבר אז זה wrx 2002 אבל אני לא יודע כי אני ממש לא אוהב את אך שהאוטו הזה ניראה...אך חבל שאן לי עוד איזה 200 אלף ככה לאוו
  3. השאלה היא כזאת אני רוצה לדעת אם בתקציב של 140 אלף אפשר ליקנות את הwrx החדשה לא עיניי חרק?
  4. אוקי אז אם מישהוא יכול לעזור לי מה הצריכת דלק של אימפרזה גיטי ואם במיחר של 140 אלף אפשר ליקנות את הדגם החדש יותר אחרי מתיחת פנים? ומה בנוגע לאודי טי טי?
  5. היתכוונתי בסיס לשיפורי היתנהגות ביגלל זה השילדה חשובה לי.. שיפורים הם לא מסוס חיי כך שאני מעדיף לשפר את ההיתנהגות ופחות את המנוע
  6. למה לא טייפ אר? למה בפורום הזה שונאים אותה זה רכב מצויין לא?
  7. שלום אחרי תקופה של הרבה זמן בלי אוטו ספורט אני מוכר את הפג'רו קינג ומעוניין ליקנות יד שניה האופציות הם 1 אודי טיטי (לא קווטרו) 2 לאון טורבו 3 הונדה טייפ אר, שזאת האופציה שאני נימשך אליה יותר 4 אימפרזה או גי טי או wrx 5 בקיצור כל אופציה עד 140 אלף אני לא איש מישפחה ולא אכפת לי אם האוטו נוח ליום יום אני רוצה ספורטיווית ללא פשרות עם שילדה טובה ובסיס טוב לשיפורים. תודה...יום טוב
  8. אן ספק שכל מ שאוהב באמת נהיגה, יש לו ידע ומעריך היתנהגות ויודע לחוש מכונית יבחר ללא ספר בלא אחרת מאשר אוו 8 כל השאר משוחדים תיזכרו שברוב הארצות שבהם משווקת האוו היא יותר חזקה, הגירסה שנימקרת בארץ היא החלשה ביותר.. פיאט קופה היא החזקה ביותר! מיבחינת רמת אתם משווים לא נכון!
  9. אני הייתי שם..זה באמת היהי אפסורד..תישמעו אבל השוטר היה נחמד הוא אמר לי שהוא צילם את המכוניות בישביל עצמו בכלל והוא אמר שזה לא בסדר שרצינו לעשות את זה במקום אם כל כך הרבה מתיילים והוא צודק הוא אמר "אני הייתי בא ליראות אם זה לא היהי פה אני מת על הדברים האלה " כולם באו ישבו דיברו הלכו זה מה שיהיה
  10. שלום יש לי כבר 160 אלף כך יש סיבה מוצדקת לרצונותי : ) מנוע דיזל 3200 אני לא יודע איזה שמן מנוע ליקנות..חצי סינטטי או סינטטי סיגנון הנהיגה שלי מהיר יחסית והמנוע מרבה לבקר ב4000 ס"לד (דיזל) אבל הרוב היא נסיעה עירונית בעיר מה הכי מומלץ?? עוד שאלה היא אילו תוספים מומלצים לרכב לניקוי פיח וניקוי מזרקים ושמירת המנוע.. האם תוספים של אס טי פי מומלצים.? האם זה מומלץ ליקנות באוטו דיפו?? תודה יום טוב
×
×
  • תוכן חדש...