Jump to content

MONTERO

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי MONTERO

  1. MONTERO

    שיפור אוו 8 בארץ

    אתה צודק אני חושב שנתון האהצה שלה היה זהה לדגם ה - FQ
  2. MONTERO

    שיפור אוו 8 בארץ

    אמרתי שמדדו על דינו והיא עושה 4.3 מה אתה רוצה
  3. וואי אתה ממש חוצפן, כן עבדתי שברתי חסחונות בנק וקניתי אימפרזה טורבו מה לעשות היא אוכלת הרבה דלק וקשה לשלם כל כך הרבה כסף ואן לי אבא שישלם על הדלק אז אני חוסך ומחשב ואתה גמרת את המוניתין שלך בפורום הזה כדי לך לימחוק את החשבון וליצור חשבון חדש כי גם ככה אף אחד פה לא ירצה את תגובתך ממש ביזיון מתי מתי תיגדל ותפסיק להיות קיוויצר
  4. סבבה גבר רק דבר אחד אתה לרוב מיתנהג בפורום בצורה תוקפנית וטיפה מזלזלת ביגלל גליך הצעיר לדעתי אתה צריך להיתיחס ביותר כבוד לאנשים פה מיפני שיש להם פשוט יותר ניסיון מלך ואת המכונית שרכשו הם עבדו בישבילה הרבה מאוד וזה לא נעים כשמגיע מישהו ואומר להם כמה הקניה שלהם לא טובה או לא הגיונית אתה מיתפלא שאנשים פה היגיבו בצורה לא רעויה לתגובה שלך על הג'ימיקנה..זה ביגלל שהם כבר מכירים אותך ויודעים שאתה לא ממש נחמד. ו זה שאתה ב18 וחצי זה מש משפיע ,אנשים לא אוהבים לקבל עצות ממישהו בן 18. אני מזמין אותך להימשיך לתקן לי את שגיעות הכתיב אם אתה רוצה אני ישלם לך 18 לשעה מתאים?
  5. MONTERO

    שיפור אוו 8 בארץ

    כהמ כמה אפשר לבלבל את המוח הינה 005 זאת האוו של איציק בריל והבן שלו זה תום בריל, שאלתי אותו בקשר למיספר ואן לו בעיה שאני יציג את המיספר.. שום הדגמה שום כלום איציק בריל קיבל את האוו השניה הגיע לארץ אחרי מיספר חודשים הוא עשה טוטאלוסט עם האוו מהתמונה ממאקס ועכשיו הוא קיבל עוד אחת חדשה ריפודי עור וקיט של 320 FQ
  6. רכב מדהים אן מה לומר יותר אלפה זה משהו מיוחד
  7. MONTERO

    שיפור אוו 8 בארץ

    האוו הראשונה מ-מאקס היתרסקה איציק ריסק אותה ובתמונה שלי יש את החדשה..התמונה ממאקס זה הבחוץ של החניה ושלי זה בתוך!!
  8. MONTERO

    שיפור אוו 8 בארץ

    טוב בולי אני מכיר את תום בריל אישית שאלתי אותו הוא אמר שהוא לא פירסם כלום והוא לא יודע מה זה מאקס טיונינג כניראה מישהוא מושפל! תמונה של האוו שלו
  9. MONTERO

    שיפור אוו 8 בארץ

    תאמת שכדי יותר ריפודי עור במחיר הזה
  10. MONTERO

    שיפור אוו 8 בארץ

    איזה קטע מי שלא מזהה ,הבחור שיושב באוו הזאת הוא איציק בריל בכלל!! למה למה ספויילר נמוך אבל למה.?!!
  11. סתם בישביל הידע הכללי לאנשים פה כרגע מיספר בעלי אוו 8 בארץ הזמינו את קיט השיפורים של FQ 320 בישביל ההתקנה הוזמן מחול מכונאי מאנגליה שיתקין בכל המכוניות אני לא בקי בשמות הרכב נימדד על דינמומטר ומבצע מעמידה למאה ב4.3 שניות און יעקובסון : "זה הרכב הכי מהיר שנהגתי עליו מכל בחינה"
  12. MONTERO

    פיג'ו 206 חדשה מדי?

    לדעתי אם הרכב עבר כבר 6 שנים בלי שום תקלה הוא אמין ביותר!
  13. הבנתי אז תחום האוף רווד קרוב אלייך אתה אוהב אותו?
  14. הי מוטי שאלה לי לך... אתה גר בארץ? אך אתה מיתקשר לעולם הספורט המוטורי, אני קרוב מאוד לתחום ואבי נוהג להיתחרות בחול ובארץ, ובחיים לא שמעתי את השם שלך ספר לי אלייך קצת?
  15. מוטי זה היה סתם בישביל החישוב כאשר חיפשתי את הרכב יצא לי ליבדוק 4 מכוניות שהיו במצב מעולה אני רק רוצה לומר שרוב האימפרזות שנת 2000 הם במצב טוב יחסית ככה יצא לי להיתרשם ול אולוריז תשימע אני רואה שמחקו לך את ההודעה אבל אן לך שום דרך לדעת את ניסיוני ולא לישפוט אותי אני כבר אחרי קורס ראלי אצל און יעקובסון , קורס ראלי שעשיתי בקנדה וקורס נאסקאר בא"הב כך שיש לי טיפה יותר ניסיון מלילד כמוך
  16. זה לא רכב ראשון שלי זה רכב אני כבר אחרי שלושה כלי רכב בקשר לצורת הכתיבה שלי אני מבקש שליחה אני דיסלקת : ) האוטו עומד בחניה מכורה ואני מישתדל כמה שפחות להחנות אותו במקומות מועדים לפורענות עוד שאלה כשה אני נוסע מיתחת ל3500 אני יכול להגיע ל1 ל10 ככה זה ניראה לפי החישוב שעשיתי! יכול להיות..
  17. אני בן 20 למי ששאל עבדתי אצל יובל מלמד תקופה ארוכה כך שאני איתו בקשר טוב והוא מצא לי את הרכב כך שכל הנושא ניראה יותר הגיוני...נכון?! שילמתי אליה מעל מחירון תהיו בטוחים..
  18. אחרי כמה דילמות וכמה נסיעות מיבחן קניתי היום את הרכב שרציתי הרבה זמן מדובר באימפרזה טורבו שנת 2000 כחולה במצב נדיר פשוט מדהימה ביופיה יד שלישית בלי שיפורים ספוילר ענק כמו שאני אוהב של פרודרייב תודה לכל "היועצים" פה .....אוהב ...
  19. שלום שאלתי היא כזאת.. למה לרוב האימפרזות GT יש מיספר ידיים רב ומופרז? הרכב לא טוב עלויות גבוהות..?נימעס להם מימנו??
  20. נהגתי היום על מיאטה וwrx אולי שבוע הבא גם על MR2 טייפ אר אן לי סיכוי אולי אצל היבואן! כניראה שאני ילך על MR2 כי יש אחת במחר מעולה..תודה לכולם
  21. בקשר ל הונדה וmr2 אם לא ראית אז כתבתי שאני קונה יד שניה לא חדש נ.ב MR2 הוא אוטו ספורט זול להחזקה וזה בידיוק מה שאני מחפש אוטו מהנה! אילו חסרונות יש לה..?!!?
  22. טוב...יש בידי אי האופציה הכי טובה בישבילי..ואני לא יודע אך לא חשבתי על זה קודם.. MR2 מה אתה אומרים על האוטו? כל הזמן אתה אומרים הונדה אס 2000 ,אבל ב140 אני יכול רק לחלום! MR2 אמינה לא אוכלת דלק מהנה מאוד לנהיגה וקצת שיפורים גם יכולה להיות ממש זריזה.. ולא מאזדה מיאטה אני שונה את העיצוב שלה
  23. תודה לכולם נ.ב אני בטוח שגם לך אכפת! : )
×
×
  • תוכן חדש...