Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כתבה מקצועית מאוד .

 

נקווה שלא יארך הזמן בו המכס יחזור לתת הערכות הגיוניות ולא מופרחות .

 

כנראה אחרי שניים שלושה תיקים רצופים של החזרת כסף לאזרחים המצב ישתנה .

 

לא לוותר !

 

בהצלחה .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אולי המחירון תפוס כמו המכסה מנוע, כך או כך זה לא מפריע לשמאים של המכס.

הנושא הזה מקומם אותי מפני שהוא כ"כ לא הוגן כלפי ענף בחברה שיש לו משמעויות רבות של חברה מערבית חופשית.

 

אין שום סיבה להעניש ענישה קולקטיבית בגלל ארבעה אנשים שמתנהלת נגדם חקירה (עד כמה שאני יודע עוד אף אחד עדיין לא הורשע וקיבל עונש). העיקר במכס הוציאו גזר דין ומענישים את כולם. מצוין.

 

רוב רובם של המייבאים ארצה מכוניות קלאסיות, מצהירים במדויק למרות המיסוי הכבד. זה כשלעצמו ראוי להערכה.

אילו המכס היה עומד על 10% כמו שהוא עומד בבריטניה על הכנסת רכב לשטח האי (ולא חשוב עם הגיע מארץ מוצאו או ממאדים וגילו גם לא חשוב) גם הגנב בכי גדול היה הולך לגנוב במקום אחר. ובגלל זה רק אחת מעשר או עשרים מכולות נפתחת.

 

ואם מכונית מסוימת נקנתה במחיר מציאה זה בד"כ בגלל שמה שנחשב בארץ למציאה נחשב לבזבוז של זמן באירופה או ארה"ב.

 

איביי אגב מתקיים הכל העולם רק בגלל הרצון של הגולשים בו למצוא מציאה.

פורסם
קשה לקבוע את ערך הטובין? מסכנים. כבד המחירון של קראוס הזה. אי אפשר לפתוח אותו מרוב שהוא כבד.

 

אסף.

אנגלית שפה קשה.יתורגם קראוס לעיברית.:lol:

פורסם
אולי המחירון תפוס כמו המכסה מנוע, כך או כך זה לא מפריע לשמאים של המכס.

הנושא הזה מקומם אותי מפני שהוא כ"כ לא הוגן כלפי ענף בחברה שיש לו משמעויות רבות של חברה מערבית חופשית.

 

אין שום סיבה להעניש ענישה קולקטיבית בגלל ארבעה אנשים שמתנהלת נגדם חקירה (עד כמה שאני יודע עוד אף אחד עדיין לא הורשע וקיבל עונש). העיקר במכס הוציאו גזר דין ומענישים את כולם. מצוין.

 

רוב רובם של המייבאים ארצה מכוניות קלאסיות, מצהירים במדויק למרות המיסוי הכבד. זה כשלעצמו ראוי להערכה.

אילו המכס היה עומד על 10% כמו שהוא עומד בבריטניה על הכנסת רכב לשטח האי (ולא חשוב עם הגיע מארץ מוצאו או ממאדים וגילו גם לא חשוב) גם הגנב בכי גדול היה הולך לגנוב במקום אחר. ובגלל זה רק אחת מעשר או עשרים מכולות נפתחת.

 

ואם מכונית מסוימת נקנתה במחיר מציאה זה בד"כ בגלל שמה שנחשב בארץ למציאה נחשב לבזבוז של זמן באירופה או ארה"ב.

 

איביי אגב מתקיים הכל העולם רק בגלל הרצון של הגולשים בו למצוא מציאה.

אהבתי את מה שכתבת.

פורסם

סימן ראשון לשינוי? בדיוק למחרת פרסום הכתבה התקשר המכס לאלכס פרבזנר שמוזכר בכתבה, ואמר לו בפשטות לבוא לקחת את הרכב. הרכב משוחרר בהתאם להצהרתו על מחיר הקנייה (מרצדס 280SE מודל 1973). אלכס לא גולש בפורומים, ואני מעדכן בשמו.

לעניות דעתי, את הקומבינות של פעם יהיה קשה יותר לעשות וטוב שכך. אבל יבואנים ישרים שיעשו שיעורי בית ויצטיידו בניירת הדרושה, בסבלנות ובנחישות - לא יפשטו את עורם במכס.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
סימן ראשון לשינוי? בדיוק למחרת פרסום הכתבה התקשר המכס לאלכס פרבזנר שמוזכר בכתבה, ואמר לו בפשטות לבוא לקחת את הרכב. הרכב משוחרר בהתאם להצהרתו על מחיר הקנייה (מרצדס 280SE מודל 1973). אלכס לא גולש בפורומים, ואני מעדכן בשמו.

לעניות דעתי, את הקומבינות של פעם יהיה קשה יותר לעשות וטוב שכך. אבל יבואנים ישרים שיעשו שיעורי בית ויצטיידו בניירת הדרושה, בסבלנות ובנחישות - לא יפשטו את עורם במכס.

 

 

להוריד את הכובע .

 

סימן לבאות .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
סימן ראשון לשינוי? בדיוק למחרת פרסום הכתבה התקשר המכס לאלכס פרבזנר שמוזכר בכתבה, ואמר לו בפשטות לבוא לקחת את הרכב. הרכב משוחרר בהתאם להצהרתו על מחיר הקנייה (מרצדס 280SE מודל 1973). אלכס לא גולש בפורומים, ואני מעדכן בשמו.

לעניות דעתי, את הקומבינות של פעם יהיה קשה יותר לעשות וטוב שכך. אבל יבואנים ישרים שיעשו שיעורי בית ויצטיידו בניירת הדרושה, בסבלנות ובנחישות - לא יפשטו את עורם במכס.

רון,ראשית כל תמיד טענתי שרק אקטיביות תתן תוצאות ואתה נקטת בדרך זו.לגופו של עניין ,"הסנונית הראשונה לא מבשרת את בו האביב". אני לא הייתי כרגע לוקח שום סיכון ולא היתי מביא רכב לארץ.הסיכון גדול מדי ולא שווה לקחת אותו. במידה והמכס ישנה את המדיניות שלו אני מניח שרבים יחזרו להגשים את חלומם וליבא רכב אספנות.כרגע לא מומלץ להיות בני ערובה של המכס שמנצל שהרכב נמצא בנמל ללא יכולות תמרון ומפרק לנו תכניות חסכון. חובת ההוכחה לשינוי אמיתי חלה על המכס ואז ורק אז גם המכס יהנה מהכנסות שלנו חובבי הרכב הקלאסי.

פורסם

ככל שאני דש בנושא (עדיין ממתין עם ה"חליפה הכתומה" )להוד מעלתם,אינני חושב שהמכס בכלל צריך "להנות" מהכנסות רכב אספנות

לדעתי יש צורך לבטל את המכס המוטל,להטיל אגרת גולגולת קבועה על כל רכב ולהגביל העברת בעלות לתקופה גדולה יותר

כך ימנעו כל ה"פויילה שטיקים" של הקומבינות.

המדינה תרוויח תרבות מוטורית ולכולם יהיה טוב

למה שאנחנו עדים עכשיו זו שנאה הולכת וגוברת בין הממסד לאזרח,צריך פעם אחת ולתמיד לאמר את האמת

מישהו בדק מה קורה בעולם הנאור בנושר רכב אספנות?

מעניין לשמוע

מירוצי מכוניות

פורסם

שלום לכולם.

שמי פבזנר אלכסנדר מהכתבה של רון פז (פול מכס בניוטרל).

אין לי מילים להודות לרון על ההצלה של המרצדס.

נכנסתי למכס ותוך 3 דקות הרכב היה משוחרר.

אין לי מושג מה שוויו של רכב כזה באמת, ראיתי שמכוניות מהסוג הזה עם 2 דלתות מאוד יקרות אבל אלו עם 4 ממש זולות.

 

 

כפי שבעל מגרש המכוניות הצהיר במכרז - הגיר והמנוע די גמורים, גם הבורר הילוכים, ההגה המצבר הברקסים והצמיגים גמורים, במילים אחרות קניתי שילדה טובה והרפתקאה גדולה.

פורסם

כרגע סימתי לקרוא כתבה במוסף 7 ימים של עיתון ידיעות אחרונות.הכתבה שכותרתה "קח יותר מהאזרח קבל יותר במשכורת" דנה בעינין גביית השומות במס הכנסה.תמצית הכתבה "פקחים ומנהלים במס הכנסה שנמאס להם מתוודים אנו מקבלים תוספת לשכרנו ככל שאנו חופרים יותר בדוחות המוגשים לנו גם שהדיווח תקין."

 

נשמע לכם מוכר? זה לא דהג'וו ,זו אותה מסחטה שעובדת גם עלינו אספני הרכב שרוצים להגשים חלום וליבא רכב אספנות.

המשותף היא רשות המיסים והעומד בראשה יהודה נסרדישי שהמכס כפוף לו.

מיודעינו אריה זלטין "מצטיין" כי כדאי לו ולרווחתו, וכל זאת על חשבון יבואן רכב האספנות.(במכס הוסיפו 2 שמאים "יועצים" חדשים בנוסף לזלטין-מי שנתקל בהם נא לעדכן מה מידת"הצטינותם".)

 

המשותף בין המיקרים מוציא אותי מדעתי והחלטתי לשלוח מייל למשרד מבקר המדינה עם קישורים ל 2 הכתבות, גם זו האמורה וגם זו של רון פז בעיתון גלובס לגבי השומות הדרקוניות שניגבות במכס.אני בטוח שבמשרד מבקר המדינה ימצאו את הקשר.

 

במיקרה קודם שפניתי למשרד מבקר המדינה הנושא הוזכר בדו"ח המבקר וטופל במלואו לאחר מכן.יש לי אמון מלא במשרד מבקר המדינה והעומד בראשו מר מיכה לינדנשטראוס.


×
×
  • תוכן חדש...