Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר ששחררתי את האוטו מהמכס ניגשתי אל הפקידה שטיפלה בי ואמרתי לה בכל הכנות - "יש לי עוד רכב בחו"ל, רכב יקר יותר וכרגע אני פשוט לא מעז להביא אותו, האם יש דרך כלשהיא שאוכל להגיע להסכמה עם הרשויות עוד לפני שהרכב ישלח"??

לא!!! - קודם תביא אותו ואין דרך אחרת.

בכל הכנות - אינני נוכל ואני כן רוצה לשלם מכס ע"פ הערך הקבוע בחוק!!! אבל לא מעבר לכך.

החוק חל עליי ועל המדינה באותה המידה, החוזה הוא דו-צדדי, לי אסור לרמות אבל גם למדינה זה אסור.

 

ואני כן שמח שתפסו את המבריחים המגעילים במכס וזה בעצם התפקיד של המכס, לתפוס את הרעים אבל רק אותם, לא את כולם!

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לשאלתו של דני לוי, אני בדקתי פעם מה קורה באירופה בייבוא אספנות מארה"ב. זה היה לפני כ 4 שנים אז אני שולף מהזכרון. המכס הוא 10% מגובה החשבונית, והבדיקה אקראית אם בכלל. בגדול מקבלים שם את הההצהרות בלי לעשות ענין ואין הגבלת מכס על מכירה.

 

אני מניח שאם המכס היה 10%, גם אצלנו אף אחד לא היה מנסה לעשות קומבינות, לא שזו הצדקה.

 

כתבתי פעם ואני עדיין מתעקש על זה שרוב הסיכויים שכל הבלאגן לא היה בגלל שתפסו רמאים. מאז תחילת הייבוא כל רכב נבדק וגם לפני מינוי השמאי היו תלונות פה ושם על התמחור של המכס אם כי ההגינות היתה סבירה בהחלט. איך אלו שנתפסו ידעו מראש כמה הם ישלמו? ולמה המכס הזדרז למנות גוף חיצוני שייתמחר?? כי הנסיון וההגיון מלמדים שהשחיתות היתה בתוך המכס אבל היה הרבה יותר קל ונוח להפנות את הזרקור החוצה ולהאשים אחרים במקום לבדוק איך באמת אנשים בעלי אינטרס וקשרים קיבלו שומות זולות במיוחד.

 

גם אם הייתי עושה שמיניות באויר לא הייתי יכול להוזיל בצורה משמעותית את המכס כי הרכב נבדק, מקסימום היה משחק של רמה אחת למעלה או למטה. כל מי שייבא יודע את זה. אז למה היו כאלה שהצליחו להביא רכבים (ומדובר בכמות רכבים!) מדרגה 1 ולקבל שומה של דרגה 5? (לפחות לפי הפרסומים) בגלל העיניים היפות שלהם??? לא צריך יותר מהגיון בשביל להבין את זה.

 

מזכיר קצת תאונות דרכים. צועקים על "הגורם האנושי" וגובים יותר קנסות. אבל מישהו חושב לטפל בבעיה שנקראת תשתית הכבישים? מה פתאום. הרבה יותר קל "להעביר" את הבעיה ובדרך גם לגבות יותר כסף שהולך מי יודע לאן.

פורסם

במדינות אירופה המערבית המכס על יבוא רכבי אספנות הינו 8%-13% .במצב זה אף אחד לא חושב להונות את המדינה.ראה איזה פלא כמות רכבי האספנות שנכנסים בשנה לאירופה ביבוא אישי על כל 12000 אזרחים רכב אחד.זה לעומת רכב אספנות אחד על כל כ 60000 אזרחים בישראל.הנתונים נעשים קיצוניים עוד יותר נוכח העובדה שהיצע מכוניות האספנות בארצות המקור האירופאיות גדול לאין שעור מאשר בארץ.הנתונים שדרך אגב נלקחו מבטאון בשם פרקטיקל קלאסיק,מלמדים 2 עובדות עיקריות 1. המכס באירופה מתנהל כמו בכל כלכלה חפשית ובטוח שבכך הכנסותיו פר אזרח גדולות מבישראל. 2. מדינות אירופה מבינות מהי תרבות ומהי שביעות רצון של אזרחיה. חומר למחשבה........

פורסם

שלח את זה לזלטין וחבורת הליצנים שתומכת בו.

בינתיים יש לי בצרור המפתחות מפתח ששווה היום 22900$ רק אין לי מתג הצתה לסובב:evil:

מירוצי מכוניות

פורסם
שלח את זה לזלטין וחבורת הליצנים שתומכת בו.

בינתיים יש לי בצרור המפתחות מפתח ששווה היום 22900$ רק אין לי מתג הצתה לסובב:evil:

יזכרו כולם, נסיונות המכס ליצור בערעורים "הגמשת עמדות" מדומה תתקל מצידנו בלחימה עקשת בבתי משפט.לא תיהינה פשרות על גב האספנים ולא יתנהל משא ומתן כמו בשוק.הערכות השומה חיבות להיות הגונות.

פורסם

מסכים בהחלט,ולכן לא הפקדתי אתך הערבות הדרושה לשחרור

אני אמתין עד לקביעתם.

קטע מההודעה נמחק בהתאם לכלל מס' 1 של כללי קארספורום

בני, מנהל הפורום

מירוצי מכוניות

פורסם
במדינות אירופה המערבית המכס על יבוא רכבי אספנות הינו 8%-13% .במצב זה אף אחד לא חושב להונות את המדינה.ראה איזה פלא כמות רכבי האספנות שנכנסים בשנה לאירופה ביבוא אישי על כל 12000 אזרחים רכב אחד.זה לעומת רכב אספנות אחד על כל כ 60000 אזרחים בישראל.הנתונים נעשים קיצוניים עוד יותר נוכח העובדה שהיצע מכוניות האספנות בארצות המקור האירופאיות גדול לאין שעור מאשר בארץ.הנתונים שדרך אגב נלקחו מבטאון בשם פרקטיקל קלאסיק,מלמדים 2 עובדות עיקריות 1. המכס באירופה מתנהל כמו בכל כלכלה חפשית ובטוח שבכך הכנסותיו פר אזרח גדולות מבישראל. 2. מדינות אירופה מבינות מהי תרבות ומהי שביעות רצון של אזרחיה. חומר למחשבה........

 

למיטב ידיעתי (ג'רמי יכול לאמת את זה), בייבוא רכב בן למעלה מ-19 שנה, להולנד, לא חל כל מס.

רכב מעל 25 שנה , פטור ממס כבישים (אגרה שנתית) וזכאי לביטוחים מוזלים והטבות נוספות.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
עדיף שלא תכתוב בת'רד על תחקיר גלובס, על רכבים שמצאת ב-Ebay.

חברים יקרים, על תפלו בפח של זה שמכנה את עצמו gs 1 הוא מתחזה במספר פורומים בתחומי הרכב וכוונותיו אינן טהורות בלשון המעטה. הוא תמיד "יתעניין" ברכב שמחירו מרקיע שחקים ואף פעם לא ברכב שמחירו הגיוני או למטה מכך.... והמבין יבין. אבקשכם לא לרדת לרמתו.

פורסם
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-Mercedes-300CD-Turbo-Diesel-Coupe-WVO-IMMACULATE_W0QQitemZ230454173977QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item35a823a119

 

זו אפשרות נוספת. אשאיר אותה בקליפורניה עד 2012. ואז לארץ.

 

מה דעתכם?

 

 

לדעתי תצטרך להשאיר אותו בקליפורניה עוד הרבה שנים ,

אסור לייבא רכבים עם מנוע דיזל....

 

אז שים לב למה שאתה מחפש

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
מה דעתכם על הרכב? איך המחיר? האם לחכות עד יעבור זעם במכס? כמה אצטרך לשלם?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercedes-Benz-450-SLC-Mint-Condition_W0QQitemZ250604981616QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item3a59388d70

 

תודה מראש.

 

 

אכן רכב נחמד , לדעתי המחיר מופרז , יש ב ebay המון מודעות עם מחירים מופרזים , היות שהפרסום לא עולה כסף, מנסים תמיד למצוא את הפרייר התורן שמוכן לשלם מחירים מופרזים,

לפי הרבה מחקרים שנעשו בתחום וניתן למצוא בקלות בגוגל, רוב הרכבים נמכרים במחירים הנמוכים משמעותית ממחירי המחירון,

אם אתה רוצה להיות הפראייר הבא , אתה מוזמן. אם תראה אתה יכול להציע הצעה משלך , (או שיש מחיר מינימום גבוה) ואז בד"כ לאחר תום המכרז , המוכר פונה לבעל ההצעה הגבוהה ביותר ומנסה להעלות אותו עוד קצת (לא להתפתות מקסימום להעלות מעט מההצעה המקורית) ואז מוכר או מעלה שוב למכרז ב ebay ,

 

ממש אין לך מה להיות מתלהב בהצעות , יש המון רכבים ב ebay למכירה , ועם מעט סבלנות יגיע הרכב שלך במחיר הגיוני

עם מוכר עם שתי רגלים על האדמה .

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...