Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

יש לי בעיה מאד מעצבנת ,

 

הלכתי כבר למקום השני שלא הצליח למצוא את דליפת הגז שלי .

פעם הדליפה הייתה לא רצינית ( פעם בכמה חודשים למלא ) , עכשיו זה נגמר ממש במהירות .

 

הם עשו חיפוש של איזה 30 דקות , עברו על כל הרכב ולא מצאו שום נזילה ( המקום השני שלא הצליח ) .

 

מה עושים ?

פורסם

גם אצלי זה ככה, יש מכשיר בדיקה אם הצפצפה הזאת ויש בדיקה עם נוזל זרחני.

 

מה עשו אצלך?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קשה נורא לאתר דליפת גז מזגן דרך האינטרנט.

 

אי לכך, המלצתי לשניכם היא לעשות פעמיכם לאיזור רמלה ולתת לדני ילאה (ממומלצי הפורום) לבדוק את העניין.

 

פרטיו: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=31873

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

אל תתבאס אבל גם לי הייתה את הבעיה הזאת בשני רכבים בסופו של דבר הייתי צריך להחליף מדחס.פעמיים :mad:

RS3 8Y

פורסם
שלום ,

 

יש לי בעיה מאד מעצבנת ,

 

הלכתי כבר למקום השני שלא הצליח למצוא את דליפת הגז שלי .

פעם הדליפה הייתה לא רצינית ( פעם בכמה חודשים למלא ) , עכשיו זה נגמר ממש במהירות .

 

הם עשו חיפוש של איזה 30 דקות , עברו על כל הרכב ולא מצאו שום נזילה ( המקום השני שלא הצליח ) .

 

מה עושים ?

 

הצ'אנס האחרון, אם לא מצאו כ-ל-ו-ם בתא המנוע, הולך ליחידה הפנימית. פחות או יותר לפי היכרות עם הדגם וגילו - צפה פגיעה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עשו לי פעמיים עם המכשיר המצפצף ,

 

הוא גם הכניס את החיישן דרך פתח היציאה של האוורור עם צינור די עמוק , ועדיין לא זיהה כלום .

 

אני מבין שצריך לצפות לחתיכת סכום עם פירוק דש בורד וכו' , אבל מה עושים אם לא מוצאים בכלל את הנזילה ....

פורסם

אני מכיר מקצוען אמיתי - אחד שמתעסק במזגנים פרופר

 

כמו כו הוא מטפל גם במערכות גדולות (אוטובוסים ומיניבוסים)

וגם הוא יבואן של חלקי חילוף למזגנים (רדיאטורים פנימי וחיצוני, וונטות, מדחסים ועוד...)

 

אני אשמח לעזור ולתת לך פרטים....

פורסם

דבר ראשון אתה יכול לרשום פה את הפרטים בשביל שאר חברי בפורום, דבר שני גם אני היתי אצל בנאדם שעובד עם מזגנים וזה לא קשור.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני מכיר מקצוען אמיתי - אחד שמתעסק במזגנים פרופר

 

כמו כו הוא מטפל גם במערכות גדולות (אוטובוסים ומיניבוסים)

וגם הוא יבואן של חלקי חילוף למזגנים (רדיאטורים פנימי וחיצוני, וונטות, מדחסים ועוד...)

 

אני אשמח לעזור ולתת לך פרטים....

 

תביא פרטים :roll:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יש בחור בראש העין (קל"ב) שמתעסק עם מזגנים.

לאחר שבמרכזי של פיז'ו החליפו לי בזמנו חצי מערכת,

ועדין לא פתרו את הבעיה, הוא היחידי שפתר אותה סופית.

עכשיו כשאני חושב על זה אני חושב שהוא מהישוב שלך.

קוראים לו זאב, ולמוסך שלו קוראים "אלפא קור".

אם אתה נכנס לאזור התעשיה של רה"ע בפניה שמאלה מכיוון צומת קסם לפ"ת,

אחרי שאתה עובר את הכיכר, הוא נמצא מצד שמאל, בתוך קומפלקס של מספר מוסכים

(פנצ'ריה, מערכות והוא), שמסביבם גדר בטון גבוהה.

אצלי בזמנו הוחלפו מדחס וצינורות בפיז'ו,

ואח"כ אצלו מעבה.

פורסם
יש בחור בראש העין (קל"ב) שמתעסק עם מזגנים.

לאחר שבמרכזי של פיז'ו החליפו לי בזמנו חצי מערכת,

ועדין לא פתרו את הבעיה, הוא היחידי שפתר אותה סופית.

עכשיו כשאני חושב על זה אני חושב שהוא מהישוב שלך.

קוראים לו זאב, ולמוסך שלו קוראים "אלפא קור".

אם אתה נכנס לאזור התעשיה של רה"ע בפניה שמאלה מכיוון צומת קסם לפ"ת,

אחרי שאתה עובר את הכיכר, הוא נמצא מצד שמאל, בתוך קומפלקס של מספר מוסכים

(פנצ'ריה, מערכות והוא), שמסביבם גדר בטון גבוהה.

אצלי בזמנו הוחלפו מדחס וצינורות בפיז'ו,

ואח"כ אצלו מעבה.

 

כמה עלה רק החלק, אתה זוכר במקרה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
יש בחור בראש העין (קל"ב) שמתעסק עם מזגנים.

לאחר שבמרכזי של פיז'ו החליפו לי בזמנו חצי מערכת,

ועדין לא פתרו את הבעיה, הוא היחידי שפתר אותה סופית.

עכשיו כשאני חושב על זה אני חושב שהוא מהישוב שלך.

קוראים לו זאב, ולמוסך שלו קוראים "אלפא קור".

אם אתה נכנס לאזור התעשיה של רה"ע בפניה שמאלה מכיוון צומת קסם לפ"ת,

אחרי שאתה עובר את הכיכר, הוא נמצא מצד שמאל, בתוך קומפלקס של מספר מוסכים

(פנצ'ריה, מערכות והוא), שמסביבם גדר בטון גבוהה.

אצלי בזמנו הוחלפו מדחס וצינורות בפיז'ו,

ואח"כ אצלו מעבה.

 

תודה רבה אחי ,

אני יקפוץ אליו.

פורסם

ישנה עוד שיתה ממלאים עם הגז חומר זוהר ונותנים לך לנסוע לכמה ימים

 

אתה חוזר אליו והוא מוצא את הדליפה כי החומר זוהר במקום של הדליפה

 

המקום בפ"ת אקא חשמל לרכב

פורסם

לי יש פזו 106 XS 95

גם לי יש את הבעיה של דליפה כל כמה חודשים

אלפא קור בראש העין באמת מעולה ועלה על הבעיה אבל העסק יקר מאוד

3000 שח כי רק החלק עולה בסביבות 900 שח (בדוק) ויש עבודה של פרוק דשבורד

ומילוי גז וכניראה עוד כמה דברים קטנים,

לי יוצא פעמיים בקיץ למלא גז זאת אומרת 200 שח בשנה על מילוי גז

לא שווה לדעתי לתקן את זה, ב-3000 שח אני ממלא גז למשך 10 שנים רק בקיץ, תקנו אותי אם אני טועה.

דרך אגב אצל אלפא קור קיבלתי את ההצעת מחיר הכי זולה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...