Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, עבר קצת זמן מאז כתבתי כאן כי הקליאו שלי אמינה כמו ווספה בינתיים..טפו טפו

בזמן האחרון ישנם צפצופים מכיוון המנוע. כשהתקרבתי לאתר את מקור הקול נוכחתי לראות שהוא מגיע מאיזור המצמד, וכשאני מוריד את הלחץ הקל שמפעיל כבל המצמד על המנוף הרעשים נעלמים. מדובר במעין צפצופים \ חריקות קלילות, כאילו חסר שמן היכנשהו. חשוב לציין שהרכב לא עבר החלפת מצמד מעולם (כן כן, מעולם לא היה צורך) והוא אוטוטו על 140K ק"מ. אני יודע שזה מוזר לקליאו ספורט. הייתכן שהמצמד שר לי את שירת הברבור שלו?

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

מיסב מלחץ חלוד התיבש הגריז אבל אם כבר מפרקים גיר כדי להחליף אותו תעשה קלאץ' וזהו

ודרך אגב ב205 שלא עשה הרבה קילומטר אבל עברו עליו 15 שנה היה לי רעשים כאלו וחיכיתי עד שנפלה הדוושה. והתברר שכשהמיסב התפרק הוא עיקם את המזלג דבר שאף פעם לא מחליפים וזה ייקר את התיקון בכ300 שח.

פורסם

אני עם קליאו ספורט שעברה 123 אלף ק"מ ועם קלאץ מקורי והכל טוב.

דרך אגב מעבר לישור קו בקניה הרכב מראה אמינות מצוינת (טפו טפו טפו :-) ).

דבר עם שאפט, קלאץ לא אמור להיות סיפור גדול מידי.

פורסם

השאלה העיקרית כאן היא אם יכול להגרם נזק לאיזשהו מכלול אם אני דוחה את הטיפול בקלאץ'..

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

לדעתי לא כדי לשחק אם זה.

במקומך הייתי קופץ לחוות דעת בשאפט\שיר שיפורים בהזדמנות הראשונה.

140K זה מכובד למצמד ולדעתי יהיה חכם להחליפו אם הבעיה אכן בו.

אישית עברתי 143K על אותו המצמד ועדיין נוסע חזק. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה על התגובות חברים, עברתי לבעיה כבדה פחות ודחופה יותר, אין יותר וינקרים..

טוב לדעת שאני לא הקמצן היחיד שנוסע על מצמד מקורי עם קליאו בת 9..

תקנו אותי אם אני תועה

×
×
  • תוכן חדש...