Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין בור באמצע,לא בין הסאב למיד ולא בין המיד לטוויטר

וזה אחרי נסיונות וכיוונים של יותר מחודש במצטבר :wink:

כל רכב והאקוסטיקה שלו,כל סט ומה שמאפיין אותו

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה שיש בור תדרים זאת עובדה. אתה יצרת את זה בעצמך ע"י הכיוונים.

אם הגעת לתוצאה שאתה מרוצה ממנה ושומע טוב, אשריך.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
כמה נקודות בקשר לאלפיין (לי אישית יש את ה9887,מאמין שזה די זהה)

 

FRONT - מידים

REAR - טוויטרים

SUB - סאב

 

אלעד

 

או שאתה מתבלבל או שזה לא אותו דבר בשני המכשירים

אצלי הFRONT זה HPF

והREAR זה MID

 

בכל מקרה מה שהבנתי עכשיו זה שאני צריך לעבור ל3WAY כדי לתחום תדר תחתון ותדר עליון למיד.

פשוט הייתי על 2WAY וחשבתי שאם אני חותך את המיד מ63 ואת הטוויטר על 200 אז המיד נחתך מלמעלה למטה,

אז בעצם הוא נחתך מ63 עד הסוף ?

פורסם

מצטער נגמר לי הזמן של העריכה

 

הדגם של הסאב זה CADENCE

המגבר 2 ערוצים יספיק לו ?

 

ואני לא כ"כ מתעקש על לוותר על הסט האחורי,אני פשוט חושב שאני לא ממש יקבל במה קידמית עם סט כזה

ולא מצפה ליותר מידי,אבל אני ינסה בכל זאת.

פורסם

אם כך - לגשר את הסאב על מגבר השני ערוצים.

 

ולחבר את האחוריים ליציאה שנופלת על החיתוך של המידים... :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ברור,אני יעלה אותו טיפה מעל החצי ונראה איך נשמע

 

עכשיו שינתי את המתג ל3WAY ועשיתי ככה

LOW 63

MID 63-200

HIGH 200

 

יותר מאוחר אני יעביר את הסאב על המגבר 2 ערוצים ואת הסט הקידמי בלבד

על המגבר 4 ערוצים,ונקווה לטוב !

פורסם

200 זה נמוך מידי ?

אני יעלה ..כמה מומלץ ?

 

קומפוננט בהספק 210W/70W RMS בעלי צליל

חד ואיכותי ניצולת צליל גבוהה במיוחד בזכות ההתנגדות

הנמוכה 2 אום מאפשרת הספק גבוה יותר מהמגבר או

ממכשיר הרדיו

 

מפרט טכני :

 

- קומפוננט בעל הספק מקסימלי - 210W P.M.P.O

- הספק נומינלי - 70W RMS

- טווח תדרים 55HZ - 21KHZ +- 3db

- רגישות אות לתדר 92db

- התנגדות כללית 2 אום

- טויטר מסוג (Mylar/titanium composite)

פורסם

אולי 2000 וגם זה נמוך, לא 200, אני בספק אם 9855 היה נותן לך לרדת ל-200HZ בטוויטר, בכל מקרה נשמע כאילו אין לך מושג מה אתה עושה, מציע לך לשקול לפנות למתקין או לפחות מישהו שמבין בנושא קצת יותר.

 

דני.

פורסם

אתה שואל שאלות טכניות כשאין לך את הידע התיאורתי הבסיסי לגבי מה שאתה עושה..

 

קודם כל תבין מה אתה עושה ואחרי זה תלמד איך עושים את זה במציאות

לשרוף טוויטר לוקח פחות משנייה

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מאיפה אתה יודע שאין לי את הידע ?

אני יודע כל דבר מה אומר,זה שאני לא יודע אם לחתוך את הטוויטר על 200 או על 2K זה לא אומר שאני לא מבין מה אני עושה

אם לא הייתי מבין הייתי שואל איך בכלל חותכים ומזה לחתוך ?

דבר שני,מי שלא שואל לא יודע ...אז מה אתה מצפה ? שאני לא יישאל בכלל ?

וזה שאני לא יודע לא אומר ששרפתי טוויטר,אולי אם כל החברים בפורום היו כמוך אז באמת הייתי שורף טוויטר.

ואם לא בא לך לתת תשובות או לעזור או לתרום לת'רד הזה שגם אני יבין וגם אחרים שיעשו חיפוש יבינו אז עדיף שלא תגיב בכלל.


×
×
  • תוכן חדש...