Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער אבל לדעתי אין לך את הידע הנחוץ למה שאתה מתכנן

אם אתה חושב ללמוד תוך כדי נסיון אז זה תחום שלא ממש מומלץ בו לעשות את זה כי כל טעות קטנה מסכנת את הרכיבים שלך , ורכיבים = כסף

 

אתה לא יכול לטעון שיש לך ידע ולשאול אם לחתוך טוויטר ב200 הרץ

אתה לא יכול לטעון שיש לך ידע ולשאול אם צריך lowpass filter או highpass filter

 

תשובות יש בכל הפורום , בfaq ובחיפוש קל ניתן למצוא אותם

 

בכל זאת עם כל הגישת אנטי שלך אני עדיין ממליץ לך להתחיל מההתחלה וללמוד קצת על התאוריה לפני שאתה ניגש לטכניקה

 

שיהיה בהצלחה.

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי כוח להיכנס איתך לוויכוחים מיותרים וגם אין בכלל צורך.

אם יש לך משהו להעיר לי שלא קשור לנושא שפתחתי תרשום לי בהודעה פרטית

אם יש לך מה להוסיף,לתקן,להעיר או לחדד את תשובות המשתמשים האחרים שכן קשורים לנושא אז אני אשמח לקבל את הודעתך\

על גבי השירשור

תודה

פורסם

בילאבונג - אני הייתי מקשיב לאופיר (גוצי התקליטן)

 

מכמה סיבות:

 

1. הוא רוצה בטובתך.

2. הוא אחלה בן אדם.

3. הוא עושה את שיעורי הבית שלו לעומק ולרוחב ולכל מימד שרק תבחר.

4. אולי יבוא יום ותרצה לעשות CARPC - אני חשבתי שהיכולת הטכנית שלי מספיק טובה היות ואני אדם סופר דופר שמופר טכני - בלי אופיר (וגם גורל וחגי) - אין מצב שהייתי מרים כזה פרוייקט כל כך מהר ויכול להיות שבדרך הייתי עוד מתייאש מכמה דברים ומוציא כסף מיותר אפילו.

 

תוודא שאתה לא שורף את הטוויטרים בגלל תאונת עבודה - זה הדבר הכי קל לאבד, את הטוויטרים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה גם שזו לא הפעם הראשונה בשרשור שהומלץ לך לחתוך את הטויטר לפחות על 2000 ומעלה. (אני אמור לזכור...)

מתחדשת*

פורסם
בילאבונג - אני הייתי מקשיב לאופיר (גוצי התקליטן)

 

מכמה סיבות:

 

1. הוא רוצה בטובתך.

2. הוא אחלה בן אדם.

3. הוא עושה את שיעורי הבית שלו לעומק ולרוחב ולכל מימד שרק תבחר.

4. אולי יבוא יום ותרצה לעשות CARPC - אני חשבתי שהיכולת הטכנית שלי מספיק טובה היות ואני אדם סופר דופר שמופר טכני - בלי אופיר (וגם גורל וחגי) - אין מצב שהייתי מרים כזה פרוייקט כל כך מהר ויכול להיות שבדרך הייתי עוד מתייאש מכמה דברים ומוציא כסף מיותר אפילו.

 

תוודא שאתה לא שורף את הטוויטרים בגלל תאונת עבודה - זה הדבר הכי קל לאבד, את הטוויטרים.

 

אני בטוח במה שאתה אומר,אבל עדיין אין טעם להגיד שאני לא יודע מה אני עושה.

גם אני עושה את שיעורי הבית שלי,עד עכשיו הטעות היחידה שלי הייתה

זה שחתכתי את הטוויטרים ב200,זה לא אומר שאין לי ידע טכני כמו שהוא טען ולא צריך לרדת על בנאדם בגלל טעות כזאת קטנה,לא קרה כלום ושום דבר לא נשרף.

בכל מקרה אפשר להמשיך הלאה אני מקווה.

 

חיברתי סט קידמי למגבר 4 ערוצים (כל אלמנט בנפרד כמו שצריך),HPF דרך המגבר בכל הערוצים.

את הסאב חיברתי למגבר שני ערוצים,למרות שרציתי להיות אופטימי אבל המגבר לא מזיז את הסאב,העלתי את הGAIN עד הסוף כדאי לבדוק והסאב לא מורגש ולא נשמע בכלל...(LPH במגבר ובסקלה של 30HZ עד 250HZ הייתי קצת מעל ה30HZ)

הורדתי בחזרה את הGAIN לחצי ועכשיו אני דיי תקוע...

והברירה היחידה שלי היא לשדרג

פורסם

תעלה את הסקאלה בLPF של המגבר של הסאב ל80 \ 63 HZ לא פלא שאתה לא מרגיש אותו.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

העלתי אותו גם עד לאמצע שזה אפילו יותר מ80 ועדין לא עזר.

 

לפי נתונים יבשים המגבר בגישור נותן 150RMS

והסאב 500W 250RMS.

יש מצב שעשיתי משהו לא נכון ?

 

RCA התחתון זה של הסאב,חיברתי אותו למגבר 2 ערוצים,

ניסתי את הGAIN עד הסוף לא עזר,

שיחקתי עם הסקאלה של התדרים במגבר לא עזר,

ברדיו דיסק הקרוסאובר של הLOW מכוון על 63HZ (בלי סלופ),

הווליום של הסאב נתתי גם מקסימום (15)בר"ד ולא עזר,

הסאב על ON כמובן,

יכול להיות שאני מפספס משהו ??

 

ושוב תודה לכל מי שעוזר

פורסם
אני בטוח במה שאתה אומר,אבל עדיין אין טעם להגיד שאני לא יודע מה אני עושה.

גם אני עושה את שיעורי הבית שלי,עד עכשיו הטעות היחידה שלי הייתה

זה שחתכתי את הטוויטרים ב200,זה לא אומר שאין לי ידע טכני כמו שהוא טען ולא צריך לרדת על בנאדם בגלל טעות כזאת קטנה,לא קרה כלום ושום דבר לא נשרף.

בכל מקרה אפשר להמשיך הלאה אני מקווה.

 

חיברתי סט קידמי למגבר 4 ערוצים (כל אלמנט בנפרד כמו שצריך),HPF דרך המגבר בכל הערוצים.

את הסאב חיברתי למגבר שני ערוצים,למרות שרציתי להיות אופטימי אבל המגבר לא מזיז את הסאב,העלתי את הGAIN עד הסוף כדאי לבדוק והסאב לא מורגש ולא נשמע בכלל...(LPH במגבר ובסקלה של 30HZ עד 250HZ הייתי קצת מעל ה30HZ)

הורדתי בחזרה את הGAIN לחצי ועכשיו אני דיי תקוע...

והברירה היחידה שלי היא לשדרג

אם מבצעים את החיתוכים דרך הר"ד, אז את המגבר צריך לשים על full לא ?

פורסם

כן , למרות שאפשר גם לשלב אבל אז יוצרים הנחתה כפולה.

 

לפותח השרשור, תבטל את הקרוס במגבר כלומר שים אותו על full \ off או מה שרשום אצלך ואת החיתוך תבצע דרך הר"ד.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

הסאב עובד,אבל חלש עד בלתי מורגש בכל עוצמה

ניסתי שינוי פאזות מהמכשיר,לא עזר.

אני ינסה להעביר לFULL RANGE,עכשיו זה על LPF.

מה שמוזר זה שגם נהיו לי רעשי אלטרנטור עכשיו,למרות שלא נגעתי במינוסים ובדקתי שהכול מחובר כמו שצריך.

תודה ויום טוב


×
×
  • תוכן חדש...