Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ישנה דירה שאני עתיד להיכנס אליה, אשר זקוקה לשיפוץ כולל - ריצוף, מטבח, שירותים וכו'.

 

אשמח לקבל המלצות, עדיף מנסיון, על בעלי מקצוע בתחום. שיהיו אמינים, מקצועיים ולא יקרנים.

 

תודה מראש,

גל.

פורסם

אני יכול להיד לך אצל מי לא לעשות שיפוץ.

טיפ מסוג זה, שווה זהב תאמין לי.

 

הלוואי שמישהו היה מזהיר אותי....

שקים של פסולת בניין אני הייתי צריך לפנות. רובה, לסיים לבד וכל מיני ....

 

אם אתה צריך נגר, יש לי מישהו מעולה ולא יקר.

פורסם

מאיפה אתה?

אני יכול להמליץ לך על אבא שלי, יקרן הוא בטוח לא ועובד מעולה.

בכול מקרה עכשיו זה תקופה קצת בעייתית הרבה עבודה לפחות בשבוע-שבועיים הקרובים, אז אם אתה לא ממהר ומעוניין צור קשר.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

שכחתי לציין, מדובר על איזור המרכז - חולון.

 

כעיקרון הכוונה היא להתחיל כמה שיותר מהר, כדי שאוכל להיכנס לדירה כמה שיותר מהר... אבל בכל מקרה אשמח לקבל פרטים במידה ורלוונטי.

פורסם

אני יכול להמליץ בפה מלא על השיפוצניק שעובד אצלי עכשיו. הוא לא זול אבל שווה כל אגורה ואני אפרט למה.

 

1. קבלן רשום ומורשה.

 

2. מבצע את העבודה כאילו זה הבית שלו תוך שימוש בחומרים איכותיים (ואני "קצת" מבין בתחום) ועבודה לפי הספר.

 

3. דואג לא להפריע למנוחת השכנים (אין חציבות וחיתוכים בשעות הערב או בצהריים).

 

4. כל הפסולת מפונה במכולה ועד ההורדה למכולה מרוכזת בשקים בתוך הבית בצורה שלא מפריעה.

 

5. מנקה אחריו בסיום כל יום וגם במשך היום.

 

6. לא לוקח יותר מעבודה אחת כל פעם ומגיע יום יום.

 

אצלי הוא עושה 2 מקלחות, שירותים, מטבח כולל הזזת נקודות חשמל מים וניקוז, הורדת קיר, עבודות גבס וריצוף כשאנחנו חיים בבית והוא שווה כל אגורה.

 

בסך הכל ההבדל בין איש מקצוע טוב לחאפר יכול להיות כ 10-15 אחוז במחיר העבודה אז לדעתי בעבודה כזו לא שווה לחסוך את זה.

 

ד"א הוא מחולון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חכם אחד כתב כבר שזול וזוגלובק מתחילים ב"ז" ובסוף תמיד תקבל נקניק.

 

יש לי המלצה על קבלן דרוזי מקסים (שעובד באיזור המרכז).

יש לו בעלי מקצוע מצויינים.

הבנאדם נחמד ועושה הכול ע"מ שתהיה מרוצה. כמובן שהרמה המקצועית של העבודה לא מוטלת בספק.

הוא עשה להורים שלי עבודה בהיקף של שש ספרות והכל יצא עשר פלוס!

אבל זול הוא לא.... אם תרצה פרטים בה"פ

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא מכיר מספיק קבלנים במרכז כדי להמליץ אבל בהחלט ממליץ לך לבחור קבלן טוב גם אם הוא יקר, בסוף הזולים כמעט תמיד ידפקו אותך ועם הזמן תשלם יותר בגלל עבודה גרועה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני מכיר כמה אנשים, אבל הם בכפר סבא.

אם תרצה עבודת נגרות תגיד לי, יש לי קרוב משפחה בתחום שעובד כבר עשרות שנים.

סתם לידע כללי:

אינסטלציה: משלמים לפי נקודות.

הדבקת קרמיקה: כשאני התעסקתי עם זה רצו לפי מטר או לפי שעה, מין הסתם תקח לפי שעה כי כל הבלטות כיום הם גדולות כך שאני בטוח שידביקו יותר ממטר בשעה.

 

רציתי לשאול עוד שאלה:

איזה קומה הדירה? מתוך כמה קומות? בן כמה הביניין?

קובי

×
×
  • תוכן חדש...