Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו מכיר אתר אינטרנטי משם שמוכר?

איפה ניתן לקנות שם מגברי ג'נסיס?

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם קצת מזל מפעם לפעם אפשר למצוא אחד באיביי אבל לעיתים רחוקות, באיביי של בריטניה יש כמה אבל לא הכי זול,

יש אחד מסדרת פרופיל שנמכר עכשיו באיביי

 

http://cgi.ebay.com/Brand-New-Genesis-Profile-1-Ultra-car-amp-1000-x-1_W0QQitemZ250537481649QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item3a553295b1

פורסם

סוג של דואל מונו או 4 ערוצים סדרה 3.

אבל השדרוג לא יהיה בקרוב.

קודם שאשתחרר(פברואר הקרוב:-D), אעבוד ואז דברים יתחילו להתגלגל.

אני פשוט שואל כי אם יש משהו משתלם בארה"ב אחותי גרה שם והיא באה מפעם לפעם ואין בעיה שתשים במזוודה ללא מכס משלוח וכאלה-יכול לצאת ממש שווה.

 

סחטין על ה CAR PC מקווה ובטוח שיצא אלוף. אחח הלוואי עליי.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

עם המחירים המגוחכים שג'נסיס נמכרים בארץ כיד שנייה לא הייתי חושב פעמיים. מארה"ב כדאי להביא תוצרת מקומית, לא מוצר מיובא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא אמרתי שהם אמריקאים,לא אמרתי שהם טובים יותר מגנסיס סידרה 3, סה"כ צינתי שהמחיר שלהם בארה"ב הגיוני ומשתלם יותר

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

כמה אנחנו באמת יודעים להגיד על תוצאות ההבדל בפועל בסאונד בין שתי החברות? שימו לב לסט בחתימה שלי.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

DLS, מגברים טובים, חזקים ואיכותיים- נותנים תמורה פנטסטית למחיר במיוחד הA3 והA6.

 

לעומת זאת, ג'נסיס מגברים איכותיים יותר.

 

מי שתכנן בעבר את המגברים לDLS היו ג'נסיס, היום אין להם חלק בפיתוח שלהם, וDLS מייצרת את המגברים באופן עצמאי בקוריאה.

 

אין הרבה מה להשוות בין ג'נסיס סידרה 3 לבין DLS סידרת האולטימייט.

under construction..

פורסם

אני כמעט בטוח ש- DLS מיוצרים בטיוואן (סין) ולא בקוריאה.

 

ניר, אני לא יודע למה אין מה להשוות.

היו כמה שחלקו עליך (כל מני מגזיני אודיו לרכב, לא משהו רציני) השוו בניגוד לדעתך הנחרצת בין ה- A3 ל- SIII DM ואפילו טענו בסוף, אלוהים ישמור, שה- A3 טוב ממנו משמעותית :shock:.

גם באיכות הבניה, גם בוורסטיליות וגם בתוצאה הסופית.

 

אז בוא נשמור את פינו מהצהרות כאלו ואחרות.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

האם עוד מישהו יכול לשתף?

מענין אותי לדעת. הרי על פי הדיונים האלה בסוף קונים.

קנית DLS מארה"ב תוזיל משמעותית את ההוצאה לעומת קנית ג'נסיס בארץ.

איך אופי הצליל של ה DLS ישתלב על לגאטיה?

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D


×
×
  • תוכן חדש...