Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

 

לאחר קבלת הודעות פרטיות בהן יש בקשות ותהיות והנפצות לגבי נושא הDLS, אני החלטתי להרחיב בנושא.

 

יש פה יותר מידי זלזול לאחרונה שעובר את גבולות הטעם הטוב, ואני מקווה לשים לכך סוף.

אפרט כאן בדיוק מה עומד מאחורי מה, ולמה ואיך ומדוע וכמה והיכן.

 

אני מקווה שלאחר מכן הדברים יהיו יותר ברורים.

 

קצת היסטוריה, בעיקר OLD SCHOOL..

 

חברת DLS, לא הייתה יצרנית של מגברים.

לפחות לא עד שנת 2000.

 

במהלך השנים 1992 ועד שנת 2000, היו יחסי עבודה בין חברת DLS השוודית לבין GENESIS הבריטית.

יחסי העבודה האלו כללו מס' דברים.

מכיוון שלDLS לא היה מושג בייצור מגברים והיא כחברה שמכוונת גבוה,פנתה לגורדון טיילור(ג'נסיס) בבקשת ייצור מגברים לצורך הפצה בינלאומית.

 

הוקמה לצורך העניין "חברה" שנקראה "DLS GENESIS", והמגברים הללו נמכרו לשווקים ספציפיים בעיקרם מחוץ לאירופה.

 

השיתוף פעולה הזה הסתיים בדמצבר 2000, בגלל בעיות שזה יצר בגלל הכפילויות השונות.

ובצאת סידרה 3 הורד המיתוג הכפול והופסק הייצור של ג'נסיס עבור DLS.

לDLS בסוף שנת 2000 כבר היה ליין שלם של מגברים בפני עצמה, הליין הזה תוכנן ויוצר עבור DLS במזרח הרחוק.

וכל קשר בינו לבין ג'נסיס היה רק למעט העיצוב המעט דומה, שDLS שמרה לעצמה.

 

אבל כל התכנון והמהות של ג'נסיס כמגברים שיוצרו ותוכנו באנגליה בעבודת יד במפעל של גורדון טיילור אבד.

למעשה,כל מגבר DLS שונים, ובעלי איכויות שונות לגמרי כמו היעילות שג'נסיס מתגאה בהם וכו'.

 

לא סאונד דומה, לא איכות הרכבה דומה, ולא שום דבר.

עיצוב חיצוני של הHEAT SINK ופרט לכך שום דבר לא דומה.

 

המגברים המשותפים הם כדלקמן:

 

 

סידרה 1 וסידרה 2 נשאו את שם החברה יחדיו.

כפי שניתן יהיה לראות בתמונה המצורפת:

 

DLS ג'נסיס דגם DA-100 שהוא למעשה ג'נסיס סידרה 1:

אך הוא שונה מהותית מהדגם המקביל בייצור בלעדי של ג'נסיס.

זה הנתונים שלו:

Class A amplifier

2 x 50W @ 4 ohms (rated)

2 x 75W @ 4 ohms (typical)

2 x 100W @ 2 ohms (typical)

2 x 130W @ 2 ohms (rated)

2 x 165W @ 1 ohms (typical)

1 x 265W @ 4 ohms bridge (rated)

Fuse: 2 x 20A

 

426a021269afe990e0688dc83f28fba6.jpg

 

ניתן לשים לב ל2 הלוגואים של 2 החברות.

 

וככה הוא נראה בפנים:

86329dc1e8c14f87f88219b0c8012366.jpg

 

כך גם נראה הג'נסיס DA100 ששווק גם כג'נסיס לבדו באותה התצורה רק ללא הלוגו של DLS וזה כבר בסידרה 2:

וכמובן מדובר על הנתונים הבאים:

Class A amplifier

2 x 50W @ 4 ohms (rated)

2 x 75W @ 4 ohms (typical)

2 x 100W @ 2 ohms (typical)

2 x 130W @ 2 ohms (rated)

2 x 165W @ 1 ohms (typical)

1 x 265W @ 4 ohms bridge (rated)

Fuse: 2 x 20A

זה הDLS/GENESIS DA100 בסירה 2.

 

3880d73504038f579cd160fe46100621.jpg

 

וכך הוא נראה בפנים, מגבר אחר לגמרי :

2d00ec22ec81dc0160b2539fb210d1bc.jpg

 

אגב, למגבר הזה גם היו 2 רווזיות, ככה נראית הרוויזיה השניה:

0eb104835ca15dd38f56dbdaeb2c5a5c.jpg

 

שניהם מגברי קלאס A, שניהם בעלי אותם ההספקים, אך עיצוב שונה לגמרי

 

כמוכן, מגברי GENESIS DLS כללו מס' רב של דגמים עם רבות השנים כמו:

SA30

SA50

DA100

DM200

Q-90X

Q-100X

Q-200X

P-300X

וכו' וכו' וכו'

לדוגמא, שימו לב ללוגו של DLS על הSA50, ואת הלוגו המעורב של החברות:

1bda3a2c3ecddef4f3e16ffe7bc11f60.jpg

 

זה מגבר מסידרה 2 של ג'נסיס/DLS.

 

בנוסף היה גם ליין נמוך יותר (LOW COST) שקיבל את המיתוג B

B20

B40 וכו' שזה למעשה הקדימון לסדרת הפרופייל של ג'נסיס.

תמונה להמחשה, שימו לב ללוגו הכסוף בדיוק כפי שהפרופייל נראה:

23uA29-1abe3b489b475d0fa8fddd5b9a429ce0-resize.jpg

 

שימו לב לתיבות העץ החולקות את הלוגו של 2 החברות.

 

עוד תמונה להמחשה:

23msHS-1abe3b489b475d0fa8fddd5b9a429ce0-resize.jpg

 

 

 

היום, כל קשר הוא מקרי בהחלט.

אין בסיס להשוואה בינהם.

 

הג'נסיס תמיד יהיו איכותיים יותר וטובים יותר והמחיר הוא בהתאם.

אין מה להשוות בין איכות הרכיבים ,איכות ההרכבה, רמת התכנון והיעילות של המגברים וכן גם ברמת התוצאה הסופית.

 

DLS הם מגברים מעולים, אמינים וחזקים וגם נמכרים בטירוף בגלל התמורה האדירה שלהם לכסף.

ולא סתם קמו עליהם ים של זיופים, שמשהוא מבוקש יש עבורו זיופים.

 

יחד עם זאת, הבסיס להשוואה בעולם בין 2 המותגים נח על זרי הדפנה של זכרונות העבר.

במציאות, אין קשר כיום ואין בסיס להשוואה.

 

מה שהיה נכון לפני עשור, ממש רחוק מלהיות נכון היום.

 

אז, בוא נשמור פינו מהצהרות כאלו ואחרות.

under construction..

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי. תודה ניר.

והאם מבחינת איכות בניה, איכות חומרים פנימיים ותוצאת סאונד סופית בין VRX לג'נסיס(הדגמים שהוזכרו דואל מונו סדרה 3) אנחנו מדברים תאכלס על LEVEL מאוד דומה/די זהה?

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

ג'נסיס סידרה 3 ואודיסון VRX הם באותו הLEVEL, אבל בעלי אופי אחר לגמרי אחד מהשני.

 

ג'נסיס עובדים בשיטה מינימליסטית, ומצד שני אודיסון פועלים על קידמת הטכנולוגיה .

 

מבחינת איכות הבנייה,שניהם מיוצרים ברמה גבוהה מאוד.

ג'נסיס משתמשים ברכיבים מאוד איכותיים, אודיסון משתמשים ברכיבים של חברת הבת שלהם שגם הם מאוד איכותיים.

 

2 שיטות הבנייה הם שונות בתכלית אחת מהשניה.

 

לכן השוואה ישירה צריכה להתבצע אל מול הטעם האישי שלך ועל הסט-אפ שלך.

 

בנוסף, אם אתה מכוון לרמה הזאת אז יש לך בנוסף לא מעט חברות שמציגות ליין באותה הרמה.

רק בפורום שלנו יש לך את TRU_TECHNOLOGY וSINFONI וCELESTRA.

under construction..

פורסם

זה נכון.

אבל תזכור שיש לי את הברירה של אחותי מארה"ב.

מה שאומר שאני יכול להביא VRX DIRECT 2 שישה ערוצים ב 1200 דולר שהם פחות מ 4800(ועם מכירת הסנדאון שיש לי אני מקבל פה שישה ערוצים ברמה מהגבוהות שיש בסביב 3500 ש"ח).

סלסטרה אני לא מכיר מאיפה אני משיג שם ולא ברור לי אם זה בכלל יהיה משתלם. גם טרו אני לא יודע איפה משיגים ואני גם לא יודע כמה זה יהיה משתלם עקב היבואן פה בארץ.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

תומר אתה לא חושב שבמקום להתעסק ביבוא של VRX 6CH (אפילו אם זה בא במזוודה) עדיף למתוח תקציב ולקבל פאקינג בילט 6 !,

זה מגבר של כמעט 14 אלף שקל זה מחיר בדיחה

אם היה לי כסף ומקום הייתי לוקח אותו בלי להתלבט בכלל

פורסם
זה נכון.

אבל תזכור שיש לי את הברירה של אחותי מארה"ב.

מה שאומר שאני יכול להביא VRX DIRECT 2 שישה ערוצים ב 1200 דולר שהם פחות מ 4800(ועם מכירת הסנדאון שיש לי אני מקבל פה שישה ערוצים ברמה מהגבוהות שיש בסביב 3500 ש"ח).

אם כבר מ-USA וברמות הגבוהות ,McIntosh MCC406M מגבר 6 ערוצים ניתן להשיג ב-USA בפחות מ 1500$ חדש

אם מחפשים טוב ,וזה מגבר היי אנד מהרמות הגבוהות באמת.

כול שנישאר לך זה להוסיף בעתיד L4 בקיקפאנל +פרוססור

סלסטרה אני לא מכיר מאיפה אני משיג שם ולא ברור לי אם זה בכלל יהיה משתלם. גם טרו אני לא יודע איפה משיגים ואני גם לא יודע כמה זה יהיה משתלם עקב היבואן פה בארץ.

 

דעתי בנושא.

פורסם

אודיו קינג תוכל לשים פה לינק לאיפה אני יכול להשיג את המקינטוש הזה במחיר הזה? (בוואפרסאטסה הוא 1800 ומשהו!)

לגבי הבילט 6-קודם כל הוא מעל התקציב. וסתם מבחינה פסיכולוגית אני לא רוצה לקחת מגבר כזה-שרוט ועבר כמה ידיים. זה סתם קטע פסיכולוגי יכול להיות שזה מטומטם ביחס לזה שזה מגבר ששוה 14K שעובד פיקס פיקס-אבל לא יודע ככה זה.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

המגבר הזה נרכש חדש ע"י דני מהפורום, הותקן ע"י יוסי וקיבל טיפול של מליון דולר

שם הוא עבר לרכב של ELI-I ועובד עד עכשיו, גם שם קיבל טיפול של מליון דולר

אני בספק איזה שריטות יש עליו, הוא במצב חדש

פורסם

את בר רפאלי -השרוטה מכמה ידיים- היית לוקח?

ופורשה שרוט מכמה ידיים?

הבנת את הפואנטה גיל. הדינמיקה בשוק הציוד ברמה הגבוהה גדולה מאד. אנשים נוטים להחליף ציוד מסיבות מאד הממ... סתם..

ציוד ברמה כזו לעולם ילוקק על ידי בעליו ומתקיניו ולכן "שרוט ועבר כמה ידיים" זו לא סיבה לא לרכוש אותו, בייחוד במחיר שכזה.

 

לגבי תקציב - זה ענין שלך וכיס שלך, אתה מחליט.:lol:

פורסם

איזה מגבר מוציא צליל טוב יותר אם בכלל ניתן להשוות, המקינטוש או הבילט סיקס ה VRX? אני זוכר ששמעתי את אלי I אומר פעם שמבחינת סאונד הוא מעדיף את המקינטוש.

חברים לא מעניין אותי שהמגבר הוא קלאסי וסקסי. פרופר תוצאה סופית שאני יושב בכסא של הנהג.

 

אני רוצה לאמר שאני סתם רוצה לגבש דעות. השדרוג לא יקרה בזמן הממש קרוב.

ובכל זאת דיון מעניין, תודה.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D


×
×
  • תוכן חדש...