Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיל,

 

חברי הפורום סה"כ ניסו לתת לך טיפ שלפעמים לא צריך לחפש רחוק או לעבוד קשה ויש מציאות ממש "מתחת לאף".

 

יש לך את האפשרות לבקש מאחותך שתגש ותרכוש בעבורך מגבר בעלות X ואז תביא אותו לארץ בעבורך כמובן תוך לקיחת סיכון מכיוון שאני מניח שאתה לא מתכנן לשלם מכס בעבור המגבר (אני מניח, תקן אותי אם אני טועה.)

 

או לחלופין לרכוש מוצר שנמצא כבר פה, מצבו הקוסמטי מעולה והוא מגיע מבית טוב ואמין.

 

שני הדרכים יובילו למוצר מעולה, באיזה מהם תבחר זה כבר בעיה שלך. :)

 

גורל,

 

אני לא הזכרתי כלל את נושא האחריות, אני מדבר על תמחיר נטו, גם סלסטרה גם סאנדאון גם HAT וגם שלל מוצרים אחרים אפשר למצוא בחו"ל במחירי מציאה אם רוצים מספיק, על הרוכש חלה החובה לעשות את השקלול מה משתלם ומה לא, לא חסרים משתנים מלבד אחריות להוסיף לאותו השקלול.

 

בשורה התחתונה כמובן שאתה צודק, זה עוד נושא לחשוב עליו.

 

דני.

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מגבר של 1500 דולר אם יתפס במכסה ישלם 500 דולר מכס + 500 דולר קנס,

וזאת במידה ולמכס לא יהיו הברקות והם פתאום יחליטו שזה מגבר של 2500 דולר,

פורסם

גורל- לדעתך אם שמעתי בארץ (לדוגמא) הליקס A6 או בילט 6 ואהבתי, ואני יכול לרכוש (לדוגמא) שלושה HV VENTI, בתוספת מחיר כמובן, אבל מחיר הוא לא פונקציה, הפונקציה היחידה היא התוצאה הסופית, אז עדיין כדאי לי לרכוש את ה- A6 ?

ומה יקרה בעוד שנה כשמישהו יביא שלושה HV VENTI וייצא לי לשמוע אותם ברכב שלי וזה יישמע לי טוב יותר ? מה אעשה ? אמכור את המגבר שלי בהפסד של 50% ואקנה את מה שיכולתי לקנות מלכתחילה ?

 

אני כן מסכים איתך כשהמחיר הוא פונקציה.

כשמגיעים לרמות כאלו בהגברה, התמורה לא תמיד פרופורציונלית למחיר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ישראל,

 

זה גם תלוי איך אתה רואה את הדברים, אם יש לך A6 מותקן ברכב שנה+ ואז החלטת למכור לאחר שנהנת מהמגבר כל כך הרבה זמן אני לא רואה את זה בתור הפסד של 50%, הרי אחרי הכל כל התחביב הזאת הוא מותרות נטו וכמעט תמיד יהיה משהו טוב יותר בחוץ שתרצה, אתה צריך לשאול את עצמך כמה הרווחת בשנה שנהנת מהמגבר אצלך ברכב.

 

דני.

פורסם

אם מחיר הוא לא פונקציה

תקנה את שלושת המגברים

תשמע את שלושתם ברכב שלך, ואת המיותרים תתרום לאביונים,

אחרי זה תתעורר מהסרט שאתה חי בו, :)

 

בעולם שלנו המחיר גם לעשיר הוא פקטור, ולרוב פקטור קריטי,

להגיד אם עוד שנה אני אשמע X, אז אל תקנה מערכת בכלל אתה יודע כמה X קיים בעולם שעלול להפתיע אותך ?

אז מה...תמיד תחיה בפחד שיצא משהו חדש ?

 

אם אתה במרוץ נגד הזמן, או נגד מישהו אחר, אם אתה בתחרות אין סופית או מנסה להיות משהו שאתה לא

או לדוגמא חובב SPL אמיתי שמפגש שלם שומע רק בומים באוטו, ואז הולך וקונה ציוד SQ רק כדי להראות יותר רציני

בפני חברים כאלו או אחרים,

אז סבבה, לבריאות

 

אבל אם אתה אדם אמיתי, שמחפש הנאה אישית, אין סיבה לזה.

הריי שמעת משהו באמת אהבת אותו, התקנת אתה נהנה ? מה אכפת לך מה יביא השכן שלך מחר,

פורסם

ויכול להיות שיש מי שמגיע למפגשים כי הוא מתעניין בקבבים בכלל, לך תדע.

חבל לי שאתה כותב דברים שלא באמת קשורים לכלום, בטח שלא לשרשור.

אני אפסיק להידיין בנושא בנקודה זו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מספיק!

 

ודני ההנחת עבודה היא שלא תופסים במכס.

הבנתי את הנקודה. מדובר במגברים ברמות דומות עם סאונד מעולה כל אחד בדרך שלו. אחד יותר סקסי אחד פחות סקסי-על פי זה גם נקבע המחיר הכללי של המגבר כך נראה(הן בארץ והן בחו"ל).

 

סבבה תודה.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

גיל אתה מצחיק, זאת פעם ראשונה שאני שומע שמגברים ברמה הזאת,או בעצם בכל רמת מחיר, מחירם נקבע לפי רמת הסקסיות שלהם:shock:

תכנס לכל פורום נחשב בחול וגם לשלנו בפונקציית החיפוש ותקרא עשרות עם לא מאות חוות דעת על כל אחד מהמגברים הנ"ל

ואף לא אחת מהם מתייחסת למידת הסקסיות של המגבר כמדד לאיכות/תחמור של המגבר.

 

שלושת מגברים מעולים אך עם צווין סאונד טיפה שונה. איכות הסאונד הסופית בשלושתם תהיה תלויה ברכיבים הנוספים של המערכת ובהתקנה טובה ונכונה מכל הבחינות.

 

יחד עם זאת ישנם מגברים יותר איכותיים/ממותגים גבוה יותר מהמגברים הנ"ל אך עלותם גבוהה הרבה יותר מהשיפור בסאונד שתקבל. לשם אני מכוון כרגע8)

 

 

אלי

 

פורסם

אז אם זה לא מידת הסקסיות של הבילט 6 והוא, כמו שמוסכם על כולם, מצוין כמו ה VRX והמקינטוש, די ברמתם ומדובר רק בצווין צליל והתחברות למגבר אז מדוע הוא מתומחר 14K שזה כל כך הרבה מעל אלה שהזכרתי? הרי ה LEVELS של המגברים האלה לפיכם הוא פחות או יותר אמור להיות דומה לא?

 

לא כי אני פשוט מנסה להבין למה ההמלצות הרבות עליו (בסביות 7K ממך במקרה הזה) לעומת זה שבתקציב נמוך יותר אני יכול להשיג חדש מקינטוש 6 או VRX6? ובו בזמן אומרים שכולם מצויינים וזה רק ענין של טעם אישי. אז מה הקטע פה? בגלל זה אני מעלה את נושא סקסיות של מגבר וכאלה כי אני מנסה להבין אולי זאת הסיבה למה ממליצים במקרה זה עליו.

 

אז אל תסתרו אם אתם חושבים שהוא טוב יותר אז לבוא ולאמר.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

גיל,

 

אולי תעצור שניה לחשוב? אתה משווה מחירים בארה"ב שלא כוללים משלוח לארץ\מכס\מע"מ ועוד מליון ואחד דברים למחיר של מגבר פה בארץ אחרי מכס\מע"מ\משלוח וכו'?

 

אם אתה רוצה להשוואת מחירים של מגברים לפחות תעשה זאת בצורה הגיונית, תבדוק את המחיר של כולם בארה"ב.

 

דני.

פורסם

ליאור,

 

אין קשר, גיל לוקח מחיר של מגברים בארה"ב (במקרה הזה VRx ו-Mcintosh) ומשווה אותם למחיר של בילט 6 פה בארץ אחרי מיסוי\משלוח וכו', איפה ההגיון?

אם הוא חושב שתג מחיר משליך על איכות המגבר אז לפחות שיערוך השוואה נורמלית. :)

 

דני.

פורסם

דני דני! עצור רגע. מיותר לציין שהבילט סיקס לא נמכר בארה"ב ב 1200 דולר כמו ה VRX או ב 1500-1800 דולר כמו המקינטוש!

הרי מדובר במגבר של מעל 2000 דולר וברווח גדול והוא עוד MADE IN USA.

אז מדוע למה ואיך? סקסיות אמרתי? סתם קשקוש אולי, ואולי לא. שמישהו יתחיל להסביר. ומצידי שיכנס לקרביים שלו. כי להסכים עם זה שמדובר ב LEVELS דומים ושיש מקום להשוואה ידענו קודם לאמר.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

גיל,

 

הרי מדובר במגבר של מעל 2000 דולר וברווח גדול והוא עוד MADE IN USA.
מי קבע שהמחיר מעל 2000$? בדקת בכמה חנויות? השוואת? פנית למפיץ המקומי? מגברים חדשים כאלו נמכרו ב-EBAY לפני שנה ב-1700$ כולל משלוח לארץ.

 

ודרך אגב, גם 2K$ הם לא ה-14K שקל שציינת קודם, יותר בכיוון של חצי מזה.

 

מלבד זאת גיל, למפיץ\יצרן\מוכר\whatever מותר לדרוש איזה מחיר שירצה, אם המגבר שווה את זה או לא זה עניין אחר לחלוטין, אנשים קונים חיווט של וונדרשנוזל ב-100$ למטר, מישהו אמר שזה באמת מצדיק את המחיר? בכל מקום שיש דרישה תמיד תמצא מישהו שיבוא וימלא את החלל.

 

דני.


×
×
  • תוכן חדש...