Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כמעט בטוח ש- DLS מיוצרים בטיוואן (סין) ולא בקוריאה.

 

ניר, אני לא יודע למה אין מה להשוות.

היו כמה שחלקו עליך (כל מני מגזיני אודיו לרכב, לא משהו רציני) השוו בניגוד לדעתך הנחרצת בין ה- A3 ל- SIII DM ואפילו טענו בסוף, אלוהים ישמור, שה- A3 טוב ממנו משמעותית :shock:.

גם באיכות הבניה, גם בוורסטיליות וגם בתוצאה הסופית.

 

אז בוא נשמור את פינו מהצהרות כאלו ואחרות.

 

ישראל,

 

אני לא יוצא בהצהרות, אני אומר את דעתי ושהיא מתבססת על הידע שלי והנסיון שלי.

אתה מוזמן לא להסכים עם דעתי.

 

אבל לא להשתיק אותי, או לזלזל כי זה כבר נמאס.

 

עם כל הכבוד, אין מה להשוות בין DLS A3 לדואל מונו של ג'נסיס.

תבין, אני חסיד מאוד גדול של DLS, אני חושב שהם מעולים, ונותנים תמורה אדירה למחיר- ויעידו על כך אין ספור ההמלצות שלי המגברים הללו.

מצד שני, אני לא החסיד הכי גדול של ג'נסיס, ולמעט מגברים בודדים שלהם לא הייתי מתקין ברכב כלום של החברה הזאת.

ועדיין אני אומר בצורה חד משמעית שאין מה להשוות בינהם.

הג'נסיס סידרה 3 הרבה יותר טובים מDLS.

במיוחד באיכות הבנייה ובמיוחד בתוצאה הסופית.

ואת זה אני יכול להגיד לך לאחר נסיון רב עם 2 הליינים של 2 החברות הללו בלפחות 30 רכבים ובינהם גם ברכב שלי אישית על 4סטים שונים.

 

לגבי איכות הבנייה, אתה רוצה להשוות את זה:

 

4c2c443152e3f7ad9360226d0468145f.jpg

 

אל מול זה:

 

368e9d5d89de81dc854500ec2d1ef70f.jpg

 

 

אם אתה מבסס את דעותייך על קריאת מגזינים זה נחמד מאוד, אבל אני לרוב מבסס את מה שאני כותב על בסיס האוזניים שלי.

רק שאתה קורא את המגזינים ואת המבחנים שלהם, שים לב מי מפרסם באותו מגזין.

 

ואל תתפלא עם במגזין X במשך 3 שנים סט מסויים זה מקום ראשון ופתאום בשנה הרביעית סט אחר שהיה תמיד במקום 4-5 פתאום מופיע ראשון.

ואז מגלים בעמוד האמצעי שיש לו 2 עמודים שלמים של פרסומת.:shock:.

 

ובקיצור, סמוך על הנסיון שלך ולא על מגזין.

 

ולמרות זאת, אני אשמח לראות כתבה של מגזין כזה או אחר שמתארת את מה שאתה ציינת.

אני רוצה לראות השוואה בין שניהם, ובהם קביעה שDM של ג'נסיס פחות טוב מA3 של DLS.

מעניין אותי לראות מה הסיבות כביכול שעל סמך זה הם קבעו.

 

אז בוא נישמור את פינו מהצהרות כאלו ואחרות.

under construction..

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואם כבר במגברים מן הסוג הזה עסקינן, מה אנחנו יודעים להגיד על ה VRX לעומת החבר'ה הנ"ל???

מבחינתי גם אופציה עתידית.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

הVRX וגנסיס סידרה III הם ברמה מעל לDLS,גם לפי האיכות וגם לפי המחיר

בארץ היבואן הכניס אותם לאותה קטגוריה במחיר,אבל בכל מקום אחר הDLS זולים יותר מבין ה2

 

ובקשר לבחירה שלך: יש לSHORLAKK סט של HAT על VRX,ולעופר מנהל הפורום סט לגטיה על גנסיס

ממליץ לך לשמוע אצלהם,ולפי זה להחליט

 

ד"א למה לא סלסטרה RA?

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

שניהם מעולים . גם הגנסיס וגם האודיסון יעשו עבודה מעולה. גם אצל צביקה שומעים מעולה וגם אצלי , לא חושב שאפשר להגיד מי מהמגברים יותר טוב .

על הנייר עם משווים את המגברים לגנסיס יש יתרון בכך שהוא דואל מונו , בפועל כמו שאמרתי שניהם מעולים , אני אישית הייתי בוחר ביניהם מתוך התחברות למותג מסוים (אלא אם כן אני יכול לעשות מבחן ראש בראש ברכב המיועד).

שמיעה אצל צביקה , ושמיעה אצל עופר לא תניב שום מידע בנוגע למי מהמגברים טוב יותר שכן יש המון גורמים אחרים שישפיעו על האופי סאונד שישמע ברכב X ואין דרך להקיש על אופי המגבר משמיעה כזו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני לא מנסה להשתיק, אבל אתה קובע נחרצות דברים שאנשים מסביב לעולם לא מסכימים איתם בכלל.

אני לא בא להגיד מה יותר טוב ומה פחות טוב, אני רק לא רוצה שיהיה קיבעון.

לא שמעתי את שניהם באותו הסטאפ בדיוק כדי לצאת בהצהרות.

אני מאוד מכבד את הניסיון שלך עם המגברים, אך אני מכבד כה גם את נסיונם של אחרים, ואם הדעות חלוקות בכ"כ הרבה מקומות, סימן שלא בכדי.

אני לא מבסס את דעותי על פי קריאת מגזינים, אבל אני לא מתעלם משום עובדה בשטח.

 

ד"א, מה יותר פשוט מהשוואה ראש בראש, לא חסרים מגברים כאלו אצל חברי הפורום.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

סרול, ממה שזכור לי במפגש האחרון אתה גם דיברת שטויות בקצב מטורף,

עם כל מיני קביעות מוזרות, והבחנות חדות שהמדע לא שמע עליהם

פורסם

לא חושב שאני מדבר שטויות.

לגבי העניין עם הנפחים אני חושב ששנינו מסכימים על אותו דבר רק אומרים דברים אחרים.

עתיד, אתה יכול לגלות יותר כבוד לאחרים. TAKE II.

 

יש לך תגובה רלוונטית לנושא ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אתה לא מבין את הנקודה יקירי,

אתה בא לאחרים בטענות שהם קובעים נחרצות דברים כאלו ואחרים,

הגיוני,

מנגד אתה בעצמך עושה את זה (אומנם במקרה הזה בשיחה פרונטאלית ולא עלגבי הפורום)

ועל מה אתה מסתמך ? על מגזינים בלבד?, הידע שלך מצומצם מאוד,

זה לא דבר רע אתה עוד צעיר בתחום דרך ארוכה לפניך ואני בטוח שתלמד,

במיוחד שאתה מסתובב בסביבה גדושה ביד

 

אבל בנתיים תקשיב יותר מאשר לדבר,

פעם שמעתי משפט יפה,

 

עדיף לשתוק ושיחשבו שאתה חסר ידע, מאשר לדבר ולהוכיח את זה.

פורסם

אני לא מוכל לשמוע שחור במקום אחד ואז לבןבמקום אחר ולחיות בשלווה עם שתי הקביעות.

אני לא יצאתי בהצהרות, לא אמרתי שאני מסתמך על מגזינים, אלא שכמו שלאחד יש דעה ש-X טוב מ- Y, יש גם לאחר (ולא לי) דעה ש- Y טוב מ- X.

ויכול להיות שאותו בנאדם שרוצה לקנות מוצר שאל ב- TA למשל, וקיבל חוו"ד כולל מסויים, ואם הוא ישאל בפורום הוא יקבל חו"ד כולל אחר.

 

תודה על העזרה, אני מעדיף שלא תתן לי עצות על מה להגיב ועל מה לא. ממש לא בקטע רע :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

קיבלתי ה"פ שלג'נסיס היו בהתחלה המון מגברים שהיו מתקלקלים ולכן יצאו רוויזיות אחרות שוב ושוב עד שהגיעו לנוכחית, והיד עוד נטויה.

פורסם

אין צורך לקחת את השרשור למקומות כאלו.

שמרו על הרמה שלכם.

 

לא אמרתי חצי מילה רעה על הג'נסיס, אז לא להכניס לי מילים לפה בבקשה.

אמרתי שיש אנשים אחרים עם ניסיון שונה והם חושבים אחרת, ולכן אני לא חושב שבמקרה הזה נכון לצאת בהצהרות.

 

אם יש למישהו משהו איתי, הוא יכול לדבר איתי ישירות, לא צריך לנצל את דפי הפורום.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יאאלה . מספיק כאן.

 

תירגעו כולכם .

 

מכאן והלאה לשמור על עניניות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני חייב להסכים עם ניר לאור התמונות של הקרביים של המגברים שהוא העלה

 

במגבר של ג'נסיס בקושי יש רכיבים לעומת הDLS וזה תמיד תמיד משמעותי כשמדובר במגברים - מינימליזם.

 

אבל שמעתי כמה וכמה מערכות שבהם היו מגברי ג'נסיס וכמה וכמה מערכות שבהן היו מגברי DLS - האוזן שלי איכשהו תמיד הלכה לטובת הDLS מבחינת סאונד.

 

אם כי זו לא סביבת השוואה נכונה או טובה כי מעולם לא שמעתי אחד תמורת אחד אלא מערכות שונות בתכלית, עם כוונים שונים עם רכיבים שונים.

 

אני רק יודע שהמערכות שבהן שמעתי הגברה של DLS ברוב המקרים מאוד קלעו לטעם האישי שלי.

 

אבל אני יכול לאמר את אותו הדבר לגבי מערכות מוגברות ע"י ג'נסיס... רק שDLS נחרטו לי יותר חזק בזכרון משום מה :shock:

 

 

לפותח הת'רד - אני מציע לך לנסות לבדוק בפורום שלנו ביד שניה.

אני מציע לך גם לנסות את סאונדסטורם - הוא עובר השבוע למיקום חדש והוא מוכר את כל הציוד שיש לו ביד שניה (חלק גם מגברים חדשים לגמרי למען האמת) ויש לו שם מגברים כמו DLS A4, הליקס A4 וA6, אודיסונים ישנים וכמעט חדשים כולל LRX וVRX ועוד ועוד - שווה בדיקה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני לא מנסה להשתיק, אבל אתה קובע נחרצות דברים שאנשים מסביב לעולם לא מסכימים איתם בכלל.

אני לא בא להגיד מה יותר טוב ומה פחות טוב, אני רק לא רוצה שיהיה קיבעון.

לא שמעתי את שניהם באותו הסטאפ בדיוק כדי לצאת בהצהרות.

אני מאוד מכבד את הניסיון שלך עם המגברים, אך אני מכבד כה גם את נסיונם של אחרים, ואם הדעות חלוקות בכ"כ הרבה מקומות, סימן שלא בכדי.

אני לא מבסס את דעותי על פי קריאת מגזינים, אבל אני לא מתעלם משום עובדה בשטח.

 

ד"א, מה יותר פשוט מהשוואה ראש בראש, לא חסרים מגברים כאלו אצל חברי הפורום.

 

אתה כן מנסה להשתיק, כי לכתוב לי "בוא נשמור על פינו בהצהרות כאלו ואחרות" זה מאשש את זה.

 

בנוסף, את דבריי שאני כותב אני מבסס על נסיון וידע אישי ולא מקריאה של מגזינים או פורומים בחו"ל.

 

האמן לי שאני מכיר את DIY CAR AUDIO ואת TALK AUDIO כמה שנים קודם עוד בטרם שמעת עליהם.

אני לא בא להתנשא על אף אחד, וממש אין לי בעיה לקבל ביקורת.

להיפך, אני תמיד שמח ללמוד משהו חדש, למעשה אני מידי יום לומד - ויש גם דברים שבמהלך השנים גם שיניתי את דעתי.

 

יחד עם זאת, אני לא מוכל לקבל זלזול שאין לו בסיס מוצק.

יש גבולות ובזמן האחרון הגבול בין מחלוקת מבחינת קבלת דעתו של האחר לבין זלזול-ולאחרונה הגבול הזה קצת מטושטש.

 

והאמת זה נמאס.

 

לפני כמה ימים היה פה שרשור שנגע למכשיר של קלריון HX-D2, ואני כתבתי שיש לו בעיה של הנחתה בבאס.

כתבו לי שסקוט בוולדה(הבעלים של HAT) מתקין כזה מכשיר ברכב הדגמה שהוא בונה לקלארוס.

אז אני יכולתי לכתוב שלג'ון מטרו-טקנולוג'י יש ברכב DENON Z1, וגם יכולתי לכתוב שגורדון טיילור בודק את המגברים שלו עם מקינטוש MX-406.

אז מה זה אמור להגיד?- כלום.

 

כמו שאני אכתוב בשרשור הזה שכל מה שנכתב על DLS זה קשקוש, ולא יכול להיות שהם יותר טובים מג'נסיס כי סקוט בוולדה השתמש במגברים של ג'נסיס ברכב הדגמה האחרון שלו.

למעשה הוא השתמש בDMX כמו זבל לכל אלמנט ואלמנט.

 

אני מקווה שדבריי יותר ברורים ..:roll:

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...