Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זה לא רלוונטי לדון בזה

שזה יהיה ממש קרוב נדון בזה

 

זה כמו שאני אפתח עכשיו שרשור מה עדיף לי לרכוש

F1 סטטוס, או ג'נסיס אבסולוט

ותאחלס אני מתכוון לרכוש את זה ב2011, מה הרעיון ?

 

זה ממש שרשור ספאם :)

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אודיו קינג תוכל לשים פה לינק לאיפה אני יכול להשיג את המקינטוש הזה במחיר הזה? (בוואפרסאטסה הוא 1800 ומשהו!)

לגבי הבילט 6-קודם כל הוא מעל התקציב. וסתם מבחינה פסיכולוגית אני לא רוצה לקחת מגבר כזה-שרוט ועבר כמה ידיים. זה סתם קטע פסיכולוגי יכול להיות שזה מטומטם ביחס לזה שזה מגבר ששוה 14K שעובד פיקס פיקס-אבל לא יודע ככה זה.

 

חיפוש קטן ב EBAY:

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=MCINTOSH+MCC406M+&_sacat=See-All-Categories

פורסם
אודיו קינג תוכל לשים פה לינק לאיפה אני יכול להשיג את המקינטוש הזה במחיר הזה? (בוואפרסאטסה הוא 1800 ומשהו!)

לגבי הבילט 6-קודם כל הוא מעל התקציב. וסתם מבחינה פסיכולוגית אני לא רוצה לקחת מגבר כזה-שרוט ועבר כמה ידיים. זה סתם קטע פסיכולוגי יכול להיות שזה מטומטם ביחס לזה שזה מגבר ששוה 14K שעובד פיקס פיקס-אבל לא יודע ככה זה.

 

שרוט? בלוי? לא אצלי יקירי, אני שומר על הציוד שלי טוב טוב ואתה מוזמן לראות בכל עת שתחפוץ.

בכל מקרה בין המגברים הנ"ל שכולם ברמה גבוהה מאוד, ההבדל הוא בעיקר בגוון הצליל. אתה צריך לשמוע ולראות לאיזה צליל אתה מתחבר, קשה לי להאמין שתיפול אם אחד מהם.

 

 

 

אלי

 

פורסם

+1 לאלי +2 לצביקה +3 לגורל.

 

גיל,

 

אין פה לאף אחד בפורום נסיון עם 3 המגברים שציינת ברכב ומעבר לזה גם אם היה אני בספק אם זה היה מעיד משהו על טיב המגברים, כולם מגברים מעולים ואי אפשר ליפול עם אף אחד מהם, ברמות האלה זה כבר מגיע נטו לרמת ההתקנה שתקבע את הביצועים הסופיים.

 

דני.

פורסם
זה נכון.

אבל תזכור שיש לי את הברירה של אחותי מארה"ב.

מה שאומר שאני יכול להביא VRX DIRECT 2 שישה ערוצים ב 1200 דולר שהם פחות מ 4800(ועם מכירת הסנדאון שיש לי אני מקבל פה שישה ערוצים ברמה מהגבוהות שיש בסביב 3500 ש"ח).

סלסטרה אני לא מכיר מאיפה אני משיג שם ולא ברור לי אם זה בכלל יהיה משתלם. גם טרו אני לא יודע איפה משיגים ואני גם לא יודע כמה זה יהיה משתלם עקב היבואן פה בארץ.

 

יש לך את יבואן של סלסטרה danny_g http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=283097

 

תכניס להתלבטות שלך את הסלסטרה RA.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

 

אני רוצה לאמר שאני סתם רוצה לגבש דעות. השדרוג לא יקרה בזמן הממש קרוב.

ובכל זאת דיון מעניין, תודה.

 

גורל,

לא יקרה בזמן הממש קרוב=לא יקרה במספר הבודד של החודשים הקרובים. כמו שאתה יודע בתחום הזה יש לדון במחשבות ולגבש דעות לאורך זמן כי אחרת עושים טעויות(או כמו שנאמר ברמה זו לא תתכן באמת טעות). זה לגטימי מאוד שהעלתי את זה להתייעצות. סמוך עליי שלא הייתי מדבר סתם. שרשור ספאם זה לא.

 

אלי לא אמרתי שהבילט שלך בלוי או משהו. מי כמוני יודע כמה אתה אוהב את התחום ומתייחס לציוד כיאה. אמרתי שאני זוכר שראיתי אותו הוא היה שרוט(אם אני לא טועה)+ אמרתי שאני ככל הנראה גם טועה פה וזה סתם קטע פסיכולוגי שלי(ובטח של עוד אנשים) שאני לא נוטה למגברים שעברו כמה ידיים. ברור שהידיים שלך ושל דני בטוחות. אבל הבנת את הנקודה.

 

ודני אתה יודע מה לא ברור לי? אם "כולם מגברים מעולים ואי אפשר ליפול עם אף אחד מהם, ברמות האלה זה כבר מגיע נטו לרמת ההתקנה שתקבע את הביצועים הסופיים." והכל זה עניין של טעם וכו' וכו' אז למה מגבר אחד עולה 14K ואחד בא נגיד סביב 1500 דולר? האם גם למשל קנית בילט 6 בארה"ב דומה למחיר של המקינטוש שם?

בטוח שהבילט סיקס פצצתי-זה גם הוכח לי שמיעתית. אבל לכן קודם אמרתי שלא מעניין אותי סקסיות או קלאסיות של מגבר והכל אלא התוצאה הסופית נטו נטו.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

יש בחור באנגליה אני חושב שהיה לו גם בילט סיקס וגם את המקינטוש שישה ערוצים כמו שהיה לנאדר. חפש אותו ב- TA, הניק שלו זה fatbloke.

הרכיבים של HAT נשמעו מעולה על ה RA ברכב של דני.

הלוואי שכל אחד ישמור על הציוד כמו אלי.

מצודד בדני, בסוף, רמת ההתקנה, זוויות, מיקומים ונפחים (וכמובן שכיוונים) יתנו את הטון.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ואם היה לו - אז ?, זה אומר שהוא יכול לחוות דעה אובייקטיבית ?

מה אתה מכיר על הניסיון שלו ? הוא אליל אודיו רק בגלל שהוא נולד באנגליה ?

 

אף אחד לא יכול לחוות דעה מי יותר טוב, כי ברמות האלו אין יותר טוב

יש אך ורק שונה - ואתה השונה הזה הוא צריך לשמוע באוזניים שלו, אחרת לא יעזור כלום

פורסם

הוא יכול לחוות דעה, אם היא אובייקטיבית או לא, זה אתה תחליט מהיכרות שלך עם הבחור, אני מכיר אותו ואת הניסיון שלו מספיק בשביל לדעת מה לקחת ממנו ומה לסנן.

אם יש עוד אנשים שיכולים לחוות דיעה מנסיון של שני המגברים באותו סטאפ בדיוק, שאל אותם גם, בסוף תגיע לכיוון הכללי.

מסכים איתך לגבי עניין השמיעה ב- 100%, אבל מה עושים כשאי אפשר לשמוע בעצמך את שני המגברים על אותו סטאפ ? מחפשים אלטרנטיבות.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

האלטרנטיבות האלו מספיקות טובות שאתה קונה סלסטרה DA, או סאנדאון,

לא שאתה קונה מגבר שעולה 15 אלף שקל,

מצטער ככה אני חושב, אולי היום המשכורת הצבאית שונה משאני היייתי, ואז אפשר להתפרע :)

פורסם

אתה אומר דברים נכונים, אבל הם לא נותנים מענה לבעיה.

מה קורה כשהוא לא יכול לשמוע את שני המגברים האלו על אותו סטאפ? לא קונה? בוחר ראנדומלית ? מחליט לפי קריטריונים אחרים כמו מצב המגבר ומחירו ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
למה מגבר אחד עולה 14K ואחד בא נגיד סביב 1500 דולר? האם גם למשל קנית בילט 6 בארה"ב דומה למחיר של המקינטוש שם?
למה? זאת שאלה טובה, למה HV Venti נמכר באיזור ה-6K אירו ? האם באמת עלות המגבר קרובה בכלל למספרים האלה? בטח ובטח שלא.

 

יש פה הרבה מאוד עניין של מיתוג, אין מה לעשות נגד זה, שאתה קונה Prestigo או Desiderio אתה באמת חושב ש-20K שקל+ מושקע ברכיבים או בבניה של המגבר? ממש לא, כנ"ל לגבי F#1 Status וכו'.

 

לשאלתך בעניין מחירו של ה-SIX, אין לי מושג מה מחירו של מגבר כזה בארץ, אני יכול להגיד לך שיש אנשים פה בפורום אנשים שקנו מגברי Billet ב-EBAY (חדשים) במחירים נמוכים מעלות קניה פה בארץ, כנ"ל לגבי מותגים אחרים, יש מציאות אם יודעים לחפש.

 

אל תשכח גם שמגברי VRx כבר לא מיוצרים, מה שנמכר הוא כנראה סטוק שנשאר.

 

כל אחד יעשה מה שטוב לו, שוב אני אומר במגברים ברמה כזו בסופו של דבר אי אפשר ליפול, זה הכל מסתכם ברמת ההתקנה\מימוש פוטנציאל.

 

דני.

פורסם

"לשאלתך בעניין מחירו של ה-SIX, אין לי מושג מה מחירו של מגבר כזה בארץ, אני יכול להגיד לך שיש אנשים פה בפורום אנשים שקנו מגברי Billet ב-EBAY (חדשים) במחירים נמוכים מעלות קניה פה בארץ."

 

יפה מאוד,

מה שמעמיד את כל השרשור הזה על רלוונטיותו.

אז למה להביא בדיוק בילט שש בסביב 7 אלף כשאפשר להביא מקינטוש חדש או VRX חדש. למה? כי הוא עולה חדש 14K? כי הוא סקסי?

זה בדיוק הנקודה שאני רוצה להבין.

ובגדול-קיבלתי תשובה.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם
למה? זאת שאלה טובה, למה HV Venti נמכר באיזור ה-6K אירו ? האם באמת עלות המגבר קרובה בכלל למספרים האלה? בטח ובטח שלא.

 

יש פה הרבה מאוד עניין של מיתוג, אין מה לעשות נגד זה, שאתה קונה Prestigo או Desiderio אתה באמת חושב ש-20K שקל+ מושקע ברכיבים או בבניה של המגבר? ממש לא, כנ"ל לגבי F#1 Status וכו'.

 

לשאלתך בעניין מחירו של ה-SIX, אין לי מושג מה מחירו של מגבר כזה בארץ, אני יכול להגיד לך שיש אנשים פה בפורום אנשים שקנו מגברי Billet ב-EBAY (חדשים) במחירים נמוכים מעלות קניה פה בארץ, כנ"ל לגבי מותגים אחרים, יש מציאות אם יודעים לחפש.

 

אל תשכח גם שמגברי VRx כבר לא מיוצרים, מה שנמכר הוא כנראה סטוק שנשאר.

 

כל אחד יעשה מה שטוב לו, שוב אני אומר במגברים ברמה כזו בסופו של דבר אי אפשר ליפול, זה הכל מסתכם ברמת ההתקנה\מימוש פוטנציאל.

 

דני.

מגבר בלי אחריות, בלי אבא או אמא,

מה בזמן תקלה ? משלוח לארה"ב עולה 150 דולר כל כיוון אם רוצים לחכות תקופה סבירה.


×
×
  • תוכן חדש...