Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוזל קירור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר המליצו לי להשתשמש בפרסטון. יש לי פיג'ו 106 XS מודל 96.

השאלה אם יש דרך לרוקן את המים ואז במקום זה להוסיף את נוזל הקירור המומלץ או שאני פשוט יכול להוסיף אותו ישר?

 

תודה

פורסם

יש דרך להוציא את המים ולהחליפם, מכיוון שאיני מכיר את האוטו אני לא יכול לכוון אותך במדוייק.

אתה יכול להוציא את הצינור המחובר למיכל המים, ולתת למים להישפך, (לא חייב שכל המים יצאו כי זה פשוט המון), לאחר הוצאת חלק נכבד מהמים חבר את הצינור חזרה מלא מים במיכל וחכה עד שהמים יעברו בצינורות וימלאו את המיכל, לאחר מכן יש פתחים מאין שסתומים בצורת בורג שאתה צריך לפתוח ולתת לאוויר לצאת מהמערכת ברגע שמתחיל לצאת מים או שמפסיק לצאת אוויר הנע את הרכב תן למים לעבור במערכת, כל זמן שהמים במיכל נגמרים מלא עוד, ברגע שיחל לצאת נוזל מהפתחים בדוק כי שעון החום מראה לא יותר מ90 סגור את הפתחים וסע לשלום.

חשוב להיות ער לשעון החום כל הזמן.

אם יש מישהו בפורום שיכול לכוון אותו לעבר החלקים הרלוונטים זה יעזור.

חשוב להכין מראש לפחות 4 ג'ריקנים של מים, כי פשוט מים נכנסים לעבר המערכת כל הזמן.

 

בהצלחה.

צח.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...