Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי כולם, אני ואישתי החלטנו למכור את הג'יפ הגדול והמסורבל שלה(פאג'רו ארוך). אנחנו מחפשים רכב סלון\הצ'בק\ משפחתי אוטומט במחיר של עד 130K(אפשר לגרד עד 140K). שנתונים 2006-2008. אחד הדברים החשובים הוא שהאוטו לא יהיה קטן מידי(איביזה וכאלה למיניהן). עוד דבר חשוב מבחינתנו הוא שהאוטו יהיה ספורטיבי ומהיר(לא מידי). עד עכשיו חשבנו על סיאט לאון FR, וולבו S40 ופורד מונדיאו. למישהו יש עוד המלצות?

תודה,

עודד

פורסם

הייתי בודק את הB4 בעלת 2.5 ליטרים,הן מאובזרות וייכנסו לכם בתקציב בשנתון גבוהה.

כמו כן גם הונדה אקורד 2006 מפוארת ומאובזרת תיכנס לכם בתקציב(2.4 ,ריפודי עור וכד').

האופציות הנ''ל משלבות ספורטיביות ואבזור רב.

ניסאן קשקאי יכול להוות אלטרנטיבה מקבילה לפג'ארו,כלומר להרגיש עם וללכת בלי,אחזקה נמוכה משמעותית מהפג'ארו,קטן יותר ובעל התנהגות כביש עדיפה,חסכוני,גבוהה אך לא מדי,אמין ונאה.

מנוע 2.0 ליטרים ותיבה אוטו' רציפה בעלת 6 היל' הנעה קדמית.

פורסם

המונדאו לא ממש קשורה ל- FR.

ה- FR מאוד זריזה ומהנה. יש לה הגה חד, מושבים טובים. אבל, כמובן שאין מה לשוות את תא המטען שלה לזה של מונדאו, מה גם שהיא כמובן מרווחת פחות. בנוסף, רמת הגימור ועיצוב הפנים ב- FR אינם לטעמי, ונמוכות למשל מגולף GTI, שדווקא לטעמי מומלצת יותר ועדיפה משמעותית (אוטומט יש בגרסת ה- DSG) על ה- FR, ואולי אפילו תיכנס לך במחיר.

בנוסף, אם הגודל של ה- FR מתאים לכם, רכב מאוד מאובזר, פחות קרבי, אבל נוח, בטוח ונאה, מפואר ופונקציונאלי יותר מבפנים, זה הגולף TSI דור קודם. 8.8 שניות למאה, 6 שניות לשמונים, ושפע מומנט שזמין כבר בסל"ד נמוך, עם סאן-רוף וכל היתר. אגב, בתקציב שלכם לא נכנס משהו חדש? נניח גולף 122? (9.5 שניות למאה).

לגבי רכבים גדולים יותר, האקורד לא ממש ספורטיבית, ה- 407 לא ממש נאה (אני לא מכיר את המנוע שדובר לעיל, ואני לא יודע כמה נמכרו ממנו בכלל בארץ), וה- S40 הרשימה אותי רק בגרסת ה- T4, שאני לא יודע אם נכנסת לך בתקציב (בהנחה שאתה לא מדבר על הדור הקודם, שזול משמעותית, אבל גם מרגיש כך).

לכן, אתה צריך להחליט מה הכיוון ומה סדר העדיפויות: נוחות? בטיחות? זריזות בקו ישר או בסיבובים?

 

בהצלחה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

חברים, שכחתי להזכיר פרט קטן ושולי-לא קונים גרמניות. מצטער.

קניתי בשבילי השבוע ג'יפ חדש, לכן אנחנו מחליפים ולכן אין לנו צורך בעוד ג'יפ. אחת ההעדפות שלנו היא שהאוטו לא יהיה אוטו ליסינג(אקורד, 407), לכן מיקמנו את המונדיאו כאופציה האחרונה. נסעתי על הסובארו ולא ממש אהבתי את האוטו.

Bar72, הזכרת בתגובתך את הדור הקודם של הS40 ואת מנוע ה-T4. היום יש T5, אוטו מעולה, אך נדיר מאוד להשיג אחת בשנתונים האלה במחיר סביר וקילומטרז' סביר.

יש עוד שתי אופציות, אלפא GT 2.0 סלספיד ו-159 2.2 סלספיד. יש מעט מאוד(אם בכלל) GT סלספיד בשנתון שמחירו לא חורג מהתקציב. המחירון של ה-159 Classico(הזאת של ה-191K) לשנת 2008 עומד היום על 117K.

עדיף מבחינתנו שהנוחות לא תהיה מרבית-לא חייבים מושבי עור, מסכים וכאלה. בטיחות יותר חשובה פה. מה שעוד חשוב הוא הספורטיביות. לא מידי, אבל חשוב.

פורסם

התכוונתי T5. לא מאמין שיש בתקציב שלך, אבל אם יש - זה יופי של רכב, וגם מבפנים הוא מדליק.

לגבי המונדאו: אכן, מי שרוכש אותה הוא ענף הליסינג; כל אלה שראיתי עד עכשיו היו עם מדבקה כלשהי. אבל שוב, היא רק גדולה, ממש לא ספורטיבית.

לגבי ה- 159: אם זה המחיר, לא תאומן צניחת המחיר שלה. אני לא יודע כמה היא "ספורטיבית" בדגם ה- 2.2 (תלוי מה אתה מגדיר ספורטיבי, כמובן).

אגב, לגבי גרמני או לא, כדאי לדעת שסיאט וסקודה הן בבעלות VW.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
המונדאו לא ממש קשורה ל- FR.

ה- FR מאוד זריזה ומהנה. יש לה הגה חד, מושבים טובים. אבל, כמובן שאין מה לשוות את תא המטען שלה לזה של מונדאו, מה גם שהיא כמובן מרווחת פחות. בנוסף, רמת הגימור ועיצוב הפנים ב- FR אינם לטעמי, ונמוכות למשל מגולף GTI, שדווקא לטעמי מומלצת יותר ועדיפה משמעותית (אוטומט יש בגרסת ה- DSG) על ה- FR, ואולי אפילו תיכנס לך במחיר.

בנוסף, אם הגודל של ה- FR מתאים לכם, רכב מאוד מאובזר, פחות קרבי, אבל נוח, בטוח ונאה, מפואר ופונקציונאלי יותר מבפנים, זה הגולף TSI דור קודם. 8.8 שניות למאה, 6 שניות לשמונים, ושפע מומנט שזמין כבר בסל"ד נמוך, עם סאן-רוף וכל היתר. אגב, בתקציב שלכם לא נכנס משהו חדש? נניח גולף 122? (9.5 שניות למאה).

לגבי רכבים גדולים יותר, האקורד לא ממש ספורטיבית, ה- 407 לא ממש נאה (אני לא מכיר את המנוע שדובר לעיל, ואני לא יודע כמה נמכרו ממנו בכלל בארץ), וה- S40 הרשימה אותי רק בגרסת ה- T4, שאני לא יודע אם נכנסת לך בתקציב (בהנחה שאתה לא מדבר על הדור הקודם, שזול משמעותית, אבל גם מרגיש כך).

לכן, אתה צריך להחליט מה הכיוון ומה סדר העדיפויות: נוחות? בטיחות? זריזות בקו ישר או בסיבובים?

 

בהצלחה.

ה407 לא נאה?והגולף כן?!..

לפותח השירשור,גם ההונדה וגם הפיגו במיוחד בגרסאות העיליות שלהן עם העור ומנועים גדולים וחזקים ממש לא ליסינג,אם אתה מחפש סמל ולא גרמניה אז לא במחירים האלה.

פורסם

יש עכשיו במבצע באוטודיל 159 סלספיד ברמת הגימור הנמוכה 2009 עם 9K ק"מ אך במחיר של 160K אבל אני בטוח שאוכל להוציא עוד הנחה של 5-8K+טרייד אין על הרכב הקודם+מימון=יכולה לצאת עסקה טובה. אתם חושבים שכדאי ללכת על זה?

פורסם

159 "גרסת הליסינג" נותנת תמורה מעולה למחיר, גם חדשה ובוודאי משומשת 2008-9, בפרט לאור הקריטריונים שציינת. מעט האבזור שחסר בה וגם המושבים והריפוד הלא מרשימים, הם מחיר פעוט יחסית עבור רכב ספורטיבי בהחלט, בעל ביצועים מספקים, בטיחותי וכשצריך גם משפחתי. וכמובן נראה כמו שהוא נראה... אם יוצא טוב בבדיקה - אופציה ראויה ביותר.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
יש עכשיו במבצע באוטודיל 159 סלספיד ברמת הגימור הנמוכה 2009 עם 9K ק"מ אך במחיר של 160K אבל אני בטוח שאוכל להוציא עוד הנחה של 5-8K+טרייד אין על הרכב הקודם+מימון=יכולה לצאת עסקה טובה. אתם חושבים שכדאי ללכת על זה?

 

מעניין איזה פאסאט הוא קנה ;-)

כמובן, יכול להיות כל VAG אחר. אולי A4 1.8T? (המועמדת שלי אם צריך להמר); אולי לאון קופרה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ג'וניור, התייחסתי לעובדה שמישהו נתן את האלפא הזאת לאוטו-דיל, ולקח משהו חדש מהבעלים של אוטו-דיל, צ'מפיון.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא אכפת לי אם האוטו היום גרמני, במקור אם הוא לא גרמני אז זה בסדר.

 

תסלח לי, אבל אני לא מצליח להבין את ההיגיון המעוות מאחורי המשפט הזה.

 

לענייננו - אין לי מושג מדוע לוי יצחק שוחט את מחירי ה-159, שהיא מכונית הרבה יותר קלה לעיכול עבור עמישראל מה-156 ז"ל. אם אלו אכן המחירים הנסחרים בשוק אז כנראה שההתנייה על בעלי אלפא (או חוסר היחס מצד היבואן) עדיין קיימת ובגדול. החבר'ה האלה צריכים להתעורר ולבקש סכומים נורמליים על האוטו שלהם, כי הוא שווה את זה.

 

בהנחה וירידת הערך לא תפריע לך יותר מדי - ה-159 היא אופציה מצוינת ומתאימה היטב לדרישות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...