Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום יש לי את הסאב של סרווין ווגה החדש מדגם VEGA

הסאב 12 אינץ ו 200 RMS.

עובד ב4 אום.

 

הסאב מחובר למגבר בגישור שנותן לו 185 RMS נקי.

 

אני לא כ"כ מרוצה מהסאב. הוא לא פאנצי במיוחד.

 

כרגע יש בפני 2 התלבטויות והן הסאבים של קלריון, השאלה שלי מה ההבדל בינהם? שניהם מתומחרים ב 499 שקל כולל משלוח באתר זאפ - בחנות פומפה.

 

מה עדיף מבינהם ומה ההבדל בדגמים הנ"ל:

 

CLARION SRW1243

 

CLARION PA12-S

 

אני יודע רק ששינהם בעל סליל אחד של 4 אום

ושניהם בעלי אותו הספק 300 RMS ו 600 וואט.

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=SUB12&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE#

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=SRW1243&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE

פורסם

אהלן,

 

יש לי כמה שאלות והערות בשבילך,

 

א. שמעת את הסאבים הנ"ל ?

ב. אתה מודע לכך שהסאבים הנ"ל אינם נצילים ו 185 RMS לא בדיוק ינצלו אותם?

ג. מה לא אהבת בסאב שיש לך?

 

לדעתי עם הגברה נכונה (מגבר מונו שיספק לסאב (כל סאב) עוצמה מספיק גבוה ) הסאבים שלך (לא חשוב איזה סאב) ישמעו טוב יותר.

 

בתקציב שהצעת אתה יכול לקבל P2 (בתוספת כמה שקלים) וזה שווה פי כמה.

 

תהנה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

החלפת התיבה אכן תוסיף פאנצ'יות אך תוריד את העוצמה, קח זאת בחשבון.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...