Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים אני וכמה חברים שלי נסענו בלילה לחוף עשינו קומזיץ, ובדרך חזרה רק יצאנו מהחוף (חוף הצוק) ופתאום צצה משטרה משומקום ואמרה לנו לעצור (בדיוק לפני ההתחלה של כביש 5 למי שמכיר), בקיצור הם הוציאו את כולנו מהאוטו בדקו ת.ז. של כולם, שוטר אחד בודק ת.ז. בזמן שהשני התחיל לבדוק את כל האוטו מחפש משהו (אני מניח שסמים, כי הם התחילו לשאול מה עשינו שם ואם עישנו שם...)

האם זה חוקי ככה לבדוק ולחפש ברכב בלי צו?? כי לפי מה שאני יודע אסור לחפש ככה ברכוש של בנאדם בלי צו משפטי...

 

תודה מראש לעונים :wink:

פורסם

מותר כל עוד יש חשד סביר

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

חיפוש ברכב זה שונה מחיפוש בבית...זה רק לפי רמת חשד.

 

בתור חייל במחסומים, מספיק עשיתי חיפוש ברכבים, לפעמים גם הזמנתי חבלן.

לא צריך אישור מיוחד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לשוטר (או למי שהוסמך לכך) ישנה הסמכות לבצע חיפוש חיצוני עליך, חיפוש בכליך כולל בכלי הרכב שלך, כל עוד יש לו חשד סביר שביצעת עבירה, או שאתה מתכוון לבצע עבירה, ביודעין או שלא ביודעין.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אכן כך. יתרה מכך אף אחד לא יכול להוכיח ששקית ההרואין שהוא מצא מתחת לכסא לא הייתה שם קודם.

היו דברים מעולם.

פורסם

חד וחלק כן... רכב הינו חלק מרשות הרבים ואין צורך בצו בשביל לחפש בו. יש צורך בצו חיפוש מבימ"ש אך ורק לחפוש בשטח פרטי! הווה אומר אם הרכב חונה בשטח הפרטי שלך צריך צו כדי לחפש בו אם הוא נמצא במרחב הציבורי מספיק חשד סביר.

 

בארה"ב בדיון מקדים ניתן לפסול ראיה שנמצאה ברכב אם הצד המתגונן מוכיח שהחיפוש בוצע ללא חשד סביר.

לא ככה בישראל כעיקרון בישראל דרך השגת הראיות איננה רלוונטית ברוב המקרים בביהמ"ש. באם ראיה הושגה לדוג' מחיפוש ברכב ללא חשד סביר הראיה קבילה בבימ"ש אולם הצד המתגונן רשאי להגיש תלונה במח"ש על השוטר על שימוש בסמכות שלא כדין.

 

(כל האמור פה מובא למיטב ידיעתי ואיננו ייעוץ משפטי כלשהוא!)

פורסם

חוקי מאוד: חוק שמירת ביטחון הציבור.

 

הם מחפשים הכל, לא רק סמים. זה יכול להיות סכינים, אמצעי לחימה, כלי התקפה לא חוקיים, רכוש גנוב ועוד.

Xbox12341

פורסם
חד וחלק כן... רכב הינו חלק מרשות הרבים ואין צורך בצו בשביל לחפש בו. יש צורך בצו חיפוש מבימ"ש אך ורק לחפוש בשטח פרטי! הווה אומר אם הרכב חונה בשטח הפרטי שלך צריך צו כדי לחפש בו אם הוא נמצא במרחב הציבורי מספיק חשד סביר.

 

בארה"ב בדיון מקדים ניתן לפסול ראיה שנמצאה ברכב אם הצד המתגונן מוכיח שהחיפוש בוצע ללא חשד סביר.

לא ככה בישראל כעיקרון בישראל דרך השגת הראיות איננה רלוונטית ברוב המקרים בביהמ"ש. באם ראיה הושגה לדוג' מחיפוש ברכב ללא חשד סביר הראיה קבילה בבימ"ש אולם הצד המתגונן רשאי להגיש תלונה במח"ש על השוטר על שימוש בסמכות שלא כדין.

 

(כל האמור פה מובא למיטב ידיעתי ואיננו ייעוץ משפטי כלשהוא!)

 

 

הכל נכון עד שהגיעה לעולם הלכת יששכרוב המפורסמת.

 

על פי ביהמ"ש העליון בישראל - ניתן בהחלט לפסול ראיה שנתקבלה באמצעים פסולים ו/או תוך הפרה בוטה של זכויות חשוד בהליך הפלילי.

---

פורסם
ואני שמעתי משהו שמותר לשוטר לעכב אותך 20 דק', מעבר לזה הוא צריך צו שופט

 

מותר לו לעכב עד 3 שעות.

אם הוא מעכב אותך, בטווח בין 20 דקות ל-3 שעות, הוא ממלא דו"ח עיכוב, עם סיבת העיכוב ונותן לך גם לקרוא אותו ולחתום עליו, שזה אומר שאתה מודע לסיבת העיכוב.

מעל 3 שעות מותר לו להביא קצין משטרה שיאריך את העיכוב או יעצור אותך ל-24 שעות מנהליות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
חד וחלק כן... רכב הינו חלק מרשות הרבים ואין צורך בצו בשביל לחפש בו. יש צורך בצו חיפוש מבימ"ש אך ורק לחפוש בשטח פרטי! הווה אומר אם הרכב חונה בשטח הפרטי שלך צריך צו כדי לחפש בו אם הוא נמצא במרחב הציבורי מספיק חשד סביר.

 

(כל האמור פה מובא למיטב ידיעתי ואיננו ייעוץ משפטי כלשהוא!)

 

קשקוש. גם רכב הוא שטח פרטי כי הוא קניין פרטי של מישהו, גם אם הוא עומד ברחובה של עיר. אילו רכב היה רשות הרבים כל אחד היה יכול להיכנס לך לרכב ולקחת אותו, לא ככה?

אבל גם לחיפוש בחצרים פרטי לא תמיד צריך צו חיפוש.

החיפוש ברכב הוא חוקי ללא צו כל עוד יש יסוד סביר לחשד (או יסוד סביר להניח- לא זוכר כרגע) שהתבצעה עבירה בת מעצר ומוסתרות ברכב ראיות- זה בגדול נוסח החוק.

פורסם

אאלט, לפי איזה תקנה משנת 1954 או משהו בסביבה מותר לשוטר לעשות מה שבא לו כל עוד זה בגלל חשד לבעיה בטחונית.

מספיק שהשוטר אחרי זה יגיד "חשדתי שהוא מתכוון לעשות פיגוע" והוא יוצא מכל בעיה משפטית בנוגע לחיפוש או עיקוב.

(אני לא חושב שסמים תופס, ממה שאני יודע הסמכות קשורה לתקנות ביטחוניות משנת טרפפו)

 

לגבי ראיה שהושגה שלא כדין בארה"ב זה נקרא התפוח הרקוב, כמעט ולא מעשי להשתמש בזה בארץ.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אאלט, לפי איזה תקנה משנת 1954 או משהו בסביבה מותר לשוטר לעשות מה שבא לו כל עוד זה בגלל חשד לבעיה בטחונית.

מספיק שהשוטר אחרי זה יגיד "חשדתי שהוא מתכוון לעשות פיגוע" והוא יוצא מכל בעיה משפטית בנוגע לחיפוש או עיקוב.

(אני לא חושב שסמים תופס, ממה שאני יודע הסמכות קשורה לתקנות ביטחוניות משנת טרפפו)

 

לגבי ראיה שהושגה שלא כדין בארה"ב זה נקרא התפוח הרקוב, כמעט ולא מעשי להשתמש בזה בארץ.

 

הפרי המורעל.

פורסם

ונניח שהיו לך סמים באוטו ועל כל חיפוש שהשוטר היה צריך לעשות הוא היה אמור לבקש צו מבית המשפט אז אתה מסכים איתי שכבר מזמן הייתי זורק או מחביא אותם במקום אחר?

 

ברגע שהוא שחרר אותך נגמר העניין.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...