Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

היום המשפחה "התחדשה" ב A3 20VT אוטומט. 150.000 ק"מ

 

מישהו יודע מהי המלצת היצרן לשמן מנוע וגיר רכב זה?

 

מנוע AUM

תודה.

קו---------------------------------------

פורסם

תתחדש,אם מדובר ב20VT מניסיון שלי ושל רבים-השתמש בשמן מנוע LM 5W40.סינטטי מלא.

מחיר כ120+- אצל הפרסי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

Guest ספורטמוטורי
פורסם

בקשר לשמן גיר,אל תיגע בו,אחרת יתחילו הבעיות מנסיון של חבר ,שהיה לו A4.

פורסם

איזה שנה הרכב וסוג הגיר ? DSG ?

 

רשימת השמנים המומלצת ומאושרת על-ידי הייצרן מצורפת.

שים לב הייצרן לא מציין האם השמן סינטטי או מינרלי אבל רוב השמנים העומדים בתקנים המחמירים של הייצרן הם סינטטים.

 

אתה יכול לבחור שמן סינטטי של חברת MOBIL 1 או ESSO בדרגת צמיגות 5W40 ובדרגת איכות SL או SM.

Engine Oils Which Meet Volkswagen Oil Quality Standards VW 502 00 and VW 505 01.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
תתחדש,אם מדובר ב20VT מניסיון שלי ושל רבים-השתמש בשמן מנוע LM 5W40.סינטטי מלא.

מחיר כ120+- אצל הפרסי.

היי אני מילאתי לגולף שלי 1800 שנת 1999 lm סגול סינטטי מלא.

אני עכשיו רוצה לקנות שמן במידה ויהיה חסר..איפה נמצא הפרסי הזה?כתובת וחנות?

120 שח ממש נראה לי זול לשמן הזה,כי באייס שחטו במחיר.

פורסם
איזה שנה הרכב וסוג הגיר ? DSG ?

 

רשימת השמנים המומלצת ומאושרת על-ידי הייצרן מצורפת.

שים לב הייצרן לא מציין האם השמן סינטטי או מינרלי אבל רוב השמנים העומדים בתקנים המחמירים של הייצרן הם סינטטים.

 

אתה יכול לבחור שמן סינטטי של חברת MOBIL 1 או ESSO בדרגת צמיגות 5W40 ובדרגת איכות SL או SM.

 

שלום מרק.

 

הרכב שנת 2002. הגיר הוא אינו DSG.

קו---------------------------------------

פורסם
האם הגיר עבר שיפוץ או בוצעה החלפת שמן גיר מסודרת ?

היי.

לא ידוע לי אם הגיר עבר שיפוץ ואו איך התבצעו בו סדר הטיפולים.

 

בעקרון הרכב עמד כמעט שנתיים.

קו---------------------------------------

  • ספונסר פורום
פורסם

בעיקרון תקני פולקסווגן 505 ו 506 מוגדרים למנועי הדיזל של הקבוצה .

תקני 502 ו503 מוגדרים למנועי הבנזין .

כל השמנים הללו בתקן הזה הינם סינטטי מלא .

 

למעשה רוב השמנים מחזיקים בשני התקנים ששאלת עליהם למשל

ליקוי מולי הסגול 5W40 סינטטי מלא הוא בתקן 502 ו505 .

כך למשל גם השמן הסינטטי של אגיפ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

השמן של l.m לרכב שלך הינו אך ורק באריזה הסגולה בצמיגות 5/40 סינטטי מלא תבדוק את ארץ הייצור

שהיא גרמניה,כי מסתובבים גם זיופים.

והמחיר מזמן לא 120 ש"ח....

פורסם

המנוע שלך משודך לתיבה מסוג 09A המותקנת גם ברכבי גולף.

לפי המלצות הייצרן אין צורך להחליף נוזל ATF (זו לא אזהרה או איסור).

הנוזל המתאים לתיבה הינו מקורי והמק"ט שלו

G 052 990 A2 נפח הנוזל בתיבה הינו 7.0 ליטר.

 

המלצתי היא כן להחליף נוזל ATF אבל בצורה מקצועית כלומר פירוק אגן השמן והחלפת מסננים או ניקוי בעזרת נפט את המגנטים.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

מרקו ,לא בטוח שהתיבה שלו מסוג 09A טיפטרוניק ,

אמנם זה מודל גבולי אבל לרוב ב 2002 עדיין מופיע עם התיבה

האוטומטית הנפוצה מסוג 01M .

 

לפותח השרשור ,האם התיבה שלך היא טיפטרוניק או שלא ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...