Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי ברכב דיוידי עם מסך נשלף של פיוניר מדגם5750 רציתי לדעת עם בזמן שירים רגילים{לא סרטים} ניתן יהיה לראות ברקע אימציות או משהו יותר מעניין מאשר מסך כחול?

תודה לעוזרים.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

מלא היה לך משהו חכם להגיד

אבל סתם לרשום בלי קשר לכלום?!:roll:

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

זה הדבר היחיד שאני יכול להגיד לך

אנימציות אין! אם הייתה מריץ חיפוש לגבי אנימציות לנגני דיוידי הייתה רואה לבד

פורסם

אז מה כן? תמונות גם אי אפשר או משהו לפחות?

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

עוד שאלה,

צרבתי סרט על דיסק דיוידי ואני לא רואה כלום רק שומעים,יכל להיות שזה קורא רק מקורי?

כי אצלי בבית כן ראו.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

מי התקין את המכשיר?

א.יכול להיות שאתה יכול לצפות לא הזמן נסיעה.

ב.החוט שאמור להפעיל את הוידאו בזמן לא נסיעה לא מחובר.

עדכן.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אני התכנתי את המכשיר.

הבנתי בחוט כלשהו אמור להיתחבר למינוס? הוורוד עם אני לא טועה?

 

תודה.

 

עריכה:אני חבר של עידן.

bmw-530i 3.0L

פורסם

אוקיי,

אז לא מדובר בחוט וורוד. מדובר בחוט ירוק שצריך להיתחבר למינוס, סוף סוף רואים.

 

תודה רבה לכם.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

×
×
  • תוכן חדש...