Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להגיד 205 וביטחותי זה דיי משעשע, אף רכב מתקציב הזה שהוא לא קסארה למשל לא יהיה בטיחותי (פאסיבית).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברה, תודה רבה לכם, לכל אחד מכם, ואפילו לאלה שטיפה התעלמו מהדרישות שלי לגבי איזה רכב אני רוצה :wink:.

לגבי הדיונים שלפני, אז לא, ולא לגבי רכב צרפתי, וגם לגבי להתפשר על מראה חיצוני, אני רוצה אוטו שיראה כאוטו ולא כמשהו שבטעות התחמק ממגרש הגרוטאות :lol:, ותאמינו או לא חלונות חשמל, נעילה מרכזית ומזגן זה חלק מרכזי בדרישות שלי, ושלא נדבר על הגה כוח שהוא חובה, ולכן, לא זוכרת אם ציינתי, התקציב הראשוני שהיה 6000 הפך ל-16000.

כרגע אני ממש בהתלבטויות, אני רואה רכבים, בעיקר פונטו ו... מפתיע אבל פולקסווגן גולף, נכון שהחלקים והכל... אבל אני פשוט לא יכולה לעמוד בפניו:inlove:, אז אם אני אמצא כזה נגיד שנת 93-95 שנראה טוב ובמחיר תואם סביר להניח שהוא יהיה שלי.

או.קיי אז בין חיפוש לחיפוש יצא לי להתקל באוטו שנראה פצצה ומחיר סביר והכל אבל אין לי מידע עליו, אז ככה, האוטו הוא פיאט בראבו, שנת 99, גיר רגיל, 1600, יד-4, עברה 165000, מה אתם אומרים, תספרו לי גם על האוטו בכללי וגם אם למישהו היה, מה המחלות שלו, ובכללי למה כן ולמה לא...אודה לכם לכל תגובה.:multi::multi::multi:

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם
נסי לחפש פיג'ו 106 דגם XS שנת 1997-1999,

מדובר על רכב קטן, זול לאחזקה, פשוט, חסכוני וגם נראה לא רע.

נראה לי שכבר יותר מפעם אמרתי את דעתי על מכוניות צרפתיות:mm_tongue, אבל תודה בכל אופן.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

בכל פעם שאני שומע את המונח "פיאט בראבו" אני לא יכול שלא לצחוק...אני נזכר במנהל הישיר שלי שהחזיק אותה עד לפני שנתיים וידע רק צרות ממנה, הוציא עלייה סכומים מטורפים רק בגלל העובדה שהוא היה כזה קמצן וחיפש תמיד את המקומות הכי זולים לטפל בהם ועל ה 150 ש"ח שחסך הוציא אחר-כך סכום כפול כדי לסדר מחדלים שעולל "החאפר".

יום אחד הוא נסע עד אילת כי הוא שמע שיש שם מקום זול שמוכר צמיגים- התברר שהוא חסך 200 ש"ח על תוצרת סינית ירודה.

אחרי חודש נקרע לו אחד הצמיגים.

למה כן?: עלויות אחזקה זולות.רכב משפחתי בגודל נורמלי.מחיר קנייה נמוך.איבזור פנימי כגון:ח"ח,ה"כ,מזגן,נ"מ. מראה חיצוני נורמלי. ולאלו שאני מכיר שלא חסכו בטיפולים-הם די הביעו שביעות רצון...

Gn'f'R

פורסם

טוב, אם הבחורה לא מעוניינת בתצורת צרפת אז אין לה מנוס מאשר לקנות מקרר ישן ומשעמם משנות ה 90 בדמות מזדה ושותפ' בעשרות אלפי שקלים. העיקר שהם אמינים :wink:

פורסם

אתם לא תאמינו, אבל אחרי כל החיפושים והעצות אני שוב נמשכת למושא אהבתי-פולקסוואגן גולף, אני כבר משתגעת, ראיתי הרבה פיאט פונטו ובינתיים זה אחד מהשתיים, או שהרכב נראה פצצה מצב טוב, הדגם החזק (או ה"מפואר" כמו שהבעלים הנוכחי אוהב לציין) והכל טוב ויפה אבל הוא דורש מחיר מעל ומעבר, האחרון מהדגם שראיתי ואהבתי רצה 17000 על שנת 2000, יד 3, מעל 150000, אולי זו רק אני, אבל זה נראה קצת מעבר, ומיד אחריו יצא לי לראות שנת 97, רצתה (אחרי שיחות) 9300, אין הגה כוח, אין ח"ח\נעילה מרכזית, גורנישט, והצבע מזעזע, דורש כללי ודחוף, אז אני פשוט בשוק, מה אין באמצע?:mm_eek: כולם או זול ומזעזע או נראה טוב אבל המחיר מזעזע?

תגידו לי עם אני הגיונית כי אולי, בעצם זאת אני הנאיבית... הציפיות שלי זה שיהיה שנת 99 ומעלה, עם ח"ח, הגה כח, נעילה מרכזית במצב מכני טוב, טיפולים מסודר, יד, במקרה הכי גרוע שלישית, ועם קילומטראז' עד 150000, במחיר סביר של בין 16000 ליד ראשונה ועד 13000. תגידו לי, יכול להיות שאני חיה בסרט או שאני די מציאותית, מנסיון שלכם המשימה היא אפשרית, או שהדרישות שלי לא הגיוניות?:bugeyed:

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

מה דעתך על רובר 216 או 214 ?? נכון היו בעיות בראשי מנוע שלהן, מוצאים אחת עם אטם ראש מחוזק והכל בסדר ) או שעושים את זה בעלות לא כל כך גבוהה ומיישרים קו כבר עם טיימינג ומשאבת מים.

עלויות אזקה כמו כל רכב אחר ושלא יתחילו לבכות פה שהדוד של החבר עם החברה היה לו והוא שמע מהדודה מצד הסבתא שבדיוק באותו היום שנקנה הרכב הוא נעמד בגלל שלא שמו לו דלק.

הן מצוידות בABS, כריות אוויר, נעילה מרכזית, אזעקה מקורית של רובר, הישיבה בהן היא בין הנוחות שיש, חלונות חשמליים ואין מה להגיד על העיצוב שלהן - #1 :)

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
אתם לא תאמינו, אבל אחרי כל החיפושים והעצות אני שוב נמשכת למושא אהבתי-פולקסוואגן גולף, אני כבר משתגעת, ראיתי הרבה פיאט פונטו ובינתיים זה אחד מהשתיים, או שהרכב נראה פצצה מצב טוב, הדגם החזק (או ה"מפואר" כמו שהבעלים הנוכחי אוהב לציין) והכל טוב ויפה אבל הוא דורש מחיר מעל ומעבר,

האחרון מהדגם שראיתי ואהבתי רצה 17000 על שנת 2000, יד 3, מעל 150000, אולי זו רק אני, אבל זה נראה קצת מעבר, ומיד אחריו יצא לי לראות שנת 97, רצתה (אחרי שיחות) 9300, אין הגה כוח, אין ח"ח\נעילה מרכזית, גורנישט, והצבע מזעזע, דורש כללי ודחוף, אז אני פשוט בשוק, מה אין באמצע?:mm_eek: כולם או זול ומזעזע או נראה טוב אבל המחיר מזעזע?

 

מנסיון שלכם המשימה היא אפשרית, או שהדרישות שלי לא הגיוניות?:bugeyed:

 

כן אפשרי - את רואה את התשובה לבד - לכי לראות את הגולף ב 17,000 ש"ח ובקשי מאדם המבין קצת ברכב שיבוא איתך

אם הרכב שמור ועומד בדרישותייך - שאלי אם יש פגיעות שילדה או תאונות רציניות , סגרי על מחיר + הורדה של בעיות קטנות ,בהגיון ( אפשר חצי חצי ) וקחי לבדיקה .

אם אח"כ יש בעיות בבדיקה וכו' , העלי טופס בדיקה להערכת ההוצאות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תשמעי, כאחד שעכשיו מוכר פונטו ספייס 2003, אני מסכים פה עם כל אלו שאמרו שהיא אידיאלית לצרכייך וחסכונית בדלק. גם ידנית, גם 130 אלף ק"מ, גם שמורה ומטופלת- מציאה של ממש במחיר טוב, ואת נשארת איתה כמה שנים בראש שקט.

אני לא נוסע מהר, אני טס נמוך!

פורסם

חברה תודה לכווווולםת עזרתם לי מאוד! ובכל זאת הרגש בסוף ניצח את ההגיון וכיום אני על פולקסוואגן גולף שנת 92ת שמורה ויפה :-P ואני נהנת ממנה ואפילו מניקוי הקרבורטור שאני עושה ממש עכשיו:wink:.

עכשיו רק רציתי לשים עליה ג'אנטיםת וכאן אני שוב פונה אליכם, איך אני מבררת מה ההגבלות שלי במידות, ואיפה כדאי לי לקנות?

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם
כמה משלמים עבור גולף בת 17 בימינו?

 

ותתחדשי 8)

קודם כל תודה, ואת האמת ששילמתי מחיר די גבוהה כי זו הגולף הכי שמורה שראיתי ונהגו בה זוג מבוגרים ואז העבירו לביתם שיש לה ילדים... בקיצור התמונה ברורה, האוטו שמור יפה, יפה ועם הסטורית טיפולים אז נתתי 8500.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:

×
×
  • תוכן חדש...