Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלא תחשבי שאירו סוויפט זאת מציאה גדולה.

זה מסוג הרכבים שמשווקים למדינות עולם שני, כמו רומניה ופולין.

זה רכב שהוא כולו לצאת ידי חובה, דהיינו - תגיד תודה שאני נוסע.

אין נוחות, אין בטיחות, אין עיצוב ואין כלום. 0. גורנישט.

זה בסה"כ רכב שתוכנן בשנת 89 ודפקו עליו את המילה אירו כדי שאנשים יוכלו להרגיש שקנו משהו משוכלל - רק בגלל שהוסיפו חלונות חשמל.

 

קסארה כמו שלי נרכשת כיום בסביבות 10-14 אלף ש"ח, תלוי בשנתון (98-2000).

את מקבלת ABS, חלונות חשמל, הגה כוח, מזגן מקפיא, סחיבה מעולה, מושבים נעימים ורכים, עיצוב נאה.

 

מה נותן אירו סוויפט? (אתן לך רמז - שום דבר).

יכול להיות, אני בנתיים רק ראיתי שהם, מבפנים, נראים יותר כמו אוטו (ולא כמו...) בניגוד לסוויפט הישן.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דודו, אני חולק על דעתך, לאחותי יש "יורו סויפט", האוטו אכן כמו הסויפט 89 אולי קצת יותר צבעוני בפנים.

להגיד לך את האמת ? כל פעם שאני נוסע ברכב הזה, אני נהנה, האוטו הוא בין הבודדים בארץ עם גיר רגיל, נוסע על אדים של דלק, לא עושה בעיות, תענוג !

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
דודו, אני חולק על דעתך, לאחותי יש "יורו סויפט", האוטו אכן כמו הסויפט 89 אולי קצת יותר צבעוני בפנים.

להגיד לך את האמת ? כל פעם שאני נוסע ברכב הזה, אני נהנה, האוטו הוא בין הבודדים בארץ עם גיר רגיל, נוסע על אדים של דלק, לא עושה בעיות, תענוג !

אבל אתה לא ממליץ לי עליו? :-)

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם
שם בדיוק חיפשתי:type:

אני ממש נגד מכוניות צרפתיות, אז הפיג'ו :mm_tongue, לגבי הלאנטיס, חשבתי, אבל זה אוטו משפחתי, ואני צריכה משהו קטן יותר.

שאלתי לגבי הפיאטים, אבל לא אמרו לי הרבה, רק שהפלסטיק שלה לא משהו, אם תוכלו לתת לי יותר מידע על האוטו אשמח, כי עוד לא נסעתי עליו, וגם לגבי הדיהטסו.

 

תנסי לאתר אופל קורסה מסודרת

אני אישית מעדיף בשנתון עם קרבורטור

תבררי טוב טוב הסטוריה של ראש מנוע

פורסם

אני חושב שרכב הסטודנטים האידאלי זה חיפושית אספנות

אולי זה נשמע מטורף אבל הינה קצת מספרים שיעזרו לך להבין למה:

1. ביטוח זול מאוד 300-400 ש"ח לביטוח חובה וכ 350 ש"ח ביטוח צד ג'

2. טסטים זולים מאוד 354 ש"ח לשנה ואגרת בדיקה גם זולה כי אין בדיקת זיהום אויר.

3. רכב פשוט מאוד ואמין והכי חשוב יש חלקים והרבה וכל אחד יכול לתקן אותו בלי שתצטרכי לקחת משכנתה.

 

ואני אומר את זה רק מניסיון היה לי סיטרואן שקניתי ב 10K וכאשר הלך ההגה כוח והיה צריך להחליף אז המשומש היה צריך לעלות 6K ההגה עולה יותר מהרכב.

סוזוקי סוויפט רכב חמוד מאוד אבל רק היפני אל תתקרבי לאירוסוויפט זאת אומרת רק עד שנת 96.

 

עכשיו אם תעשי את החשבון שלך לבד אם את צריכה רכב רק בשביל לנסוע ללימודים תבדקי כמה כסף את חוסכת על רכב כמו חיפושית משאר הרכבים שהציעו לך פה (הכוונה בביטוחים וטסטים) ויצאה לך כ3K-4K בשנה אם לא יותר.

מקווה שעזרתי.

אלכס איצקוביץ 14083

פורסם
אני חושב שרכב הסטודנטים האידאלי זה חיפושית אספנות

ומה עם הגבלת נסיעה בשעות מסויימות? לימודים לא תמיד מתחילים ב-10. לפעמים גם ב-8:80~9:00. יש הגבלה בין 7~9 - לא?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אבל אין לי גם בעיות עם הקסארה דיזל וגם היא מאוד חסכונית 8) אז מבחינתי זה לא פרמטר בכלל.

אני לא מכיר מכוניות בעייתיות, באופן כללי.

כל אוטו מטופל הוא אוטו אמין.

 

עכשיו נשאר לך רק התכל'ס - איך הרכב נראה, האם יש בו כריות אוויר וABS, מה הנוחות שלו, האם יש בו אביזרים חשובים כמו הגה כוח, מזגן חזק וחלונות חשמל - לאו דווקא לפי הסדר חשיבות הזה.

בכל אלה היורו סוויפט נופלת בענק.

 

האמת היא, שאם היא הייתה זולה מספיק (נגיד 10 אלף ש"ח לשנת 2000) אז היא הייתה באמת מציאה.

אבל בעזרת לוי יצחק ועם ישראל, סוזוקי שומרת על ערכה בצורה מטורפת. לכן במחיר של סיטרואן 98 אתה קונה סוויפט 92.

 

הספרטנית היחידה שבאמת נותנת מחיר זול ואביזרי נוחות מרובים היא הקיה פרייד. בערך 13-14 אלף ש"ח למודל 2000, יש הגה כוח, יש חלונות חשמל ויש מזגן. הצרה העיקרית איתה - נראית כאילו הגיעה מהאייטיז.

פורסם

עכשיו תסבירי לי בבקשה מאיפה הסלידה לרכבים צרפתיים? :roll:

חוץ מכאלה, הרכב היחיד שיענה על הדרישות שלך הוא הפיאט פונטו.

פורסם

היי, אפשר לדעת מה הבעיה עם אירו סויפט שרשמת לא לגעת בה ?

 

פולינה, אני לא המלצתי על האוטו כי הוא לא נכנס לך לתקציב, הרכב שווה בערך 22-24 במחירון (לא יודע במדויק), הידנית גם נסחר במחירון ואולי מחירון + בשל היותו נדיר.

 

לגבי קיא פרייד: יש אחת לסבא שלי, גיר אוטומט 3 הילוכים, האוטו אכן נראה ומעוצב כמו ג'אסטי, הבעיה שהוא לא חוסך בדלק בגלל הגיר 3 הילוכים.

אם תשיגי כזה בגיר רגיל, בחירה מעולה, שכן האוטו מבוסס על מאזדה 121, משמע די אמין וטוב, האוטו אצלינו 7 שנים ללא בעיות מיוחדות מעבר לטיפולי 10.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
עכשיו תסבירי לי בבקשה מאיפה הסלידה לרכבים צרפתיים? :roll:

חוץ מכאלה, הרכב היחיד שיענה על הדרישות שלך הוא הפיאט פונטו.

מצטרף, הצרפתיות יכולות לענות על דרישותייך.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם
עכשיו תסבירי לי בבקשה מאיפה הסלידה לרכבים צרפתיים? :roll:

חוץ מכאלה, הרכב היחיד שיענה על הדרישות שלך הוא הפיאט פונטו.

היו לנו כמה, סיטרואן ביחס ו רנו, עם הסיטרואן היה הרבה כאב ראש, והוא גם נראה...:mm_eek:והרנו, אך הרנו, כל עוד הוא עובד, הנסיעה בו רכה ונעימה, אבל מהרגע שצריך לפתוח מכסה מנוע, גם הלסת נפתחת:mm_surpri, אני לא מבינה את הצרפתים, מבפנים הכל כל כך טוב, אבל מה עם קצת התחשבות במכונאים, אני לא מצאתי שם כלום, היתי צריכה להכנס מתחת לאוטו... אבל גם אז לא העזתי לנסות ולטפל בו, שהרי אחרי שמפרקים ומסדרים צריך גם להרכיב בחזרה:loco:.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

לא יודע איזה סיטרואן הייתה לך, אבל הקסארה היא רכב מדהים גם בעיצוב שלו.

אל תבססי את הדעות שלך על סמך מה שהיה בשנות ה-80.

אני כבר כמעט 30 אלף ק"מ עם קסארה שיש עליה 315 אלף ק"מ נכון להיום וזה רכב אמין וטוב.

 

מעניין שאני לא רואה אנשים עם אירו סוויפט שקופצים ומספרים איך הרכב נוח (כי הוא לא) ועל העיצוב היפה (זה כי הוא מכוער) או על הבטיחות (שאין) וכך הלאה...הדבר היחידי שאומרים זה שהיא אמינה, ומצטער לבשר - אבל את זה יש גם לקסארה דיזל שעברה מעל ל-300 אלף ק"מ...

 

לגבי התחשבות במכונאים - אני אישית מכניס את האוטו למוסך מורשה, אני מבסוט מאוד ולא זכור לי שהייתי צריך לתת להם בונבוניירות אח"כ בתור פיצוי. מה לעשות, שכשמים את הרכב במוסך "המחפף ובניו" אז צריך לספוג את התסכולים שלהם 8).

 

 

בכל מקרה - אם את רוצה להיות נעולה, תהיי נעולה. גם אני הייתי פעם ככה וזה עלה לי ב-6 שנים עם סובארו ליאונה. לדברים האלה אני כבר לא אחזור, זה בטוח.

פורסם
היו לנו כמה, סיטרואן ביחס ו רנו, עם הסיטרואן היה הרבה כאב ראש, והוא גם נראה...:mm_eek:והרנו, אך הרנו, כל עוד הוא עובד, הנסיעה בו רכה ונעימה, אבל מהרגע שצריך לפתוח מכסה מנוע, גם הלסת נפתחת:mm_surpri, אני לא מבינה את הצרפתים, מבפנים הכל כל כך טוב, אבל מה עם קצת התחשבות במכונאים, אני לא מצאתי שם כלום, היתי צריכה להכנס מתחת לאוטו... אבל גם אז לא העזתי לנסות ולטפל בו, שהרי אחרי שמפרקים ומסדרים צריך גם להרכיב בחזרה:loco:.

 

לא הייתי מתפתה לרכוש סיטרואן מכל סוג ובמיוחד לא קסארה,קחי רכב שיש לו שרות זול והוא מוכר כאמין ופרקטי

פורסם

כן אופל, בוא תספר לנו איזה רכב כדאי לקנות :-o. בוא נצא מהנחה שבתור אחד שנוסע על אחת ונהנה מכל רגע הדעה שלי לא נחשבת (כי הדעה הכי גרועה היא של בעל ניסיון:|).

 

איזה רכב מומלץ? אולי אופל קדט 85 כמו שלך?

פורסם
ומה עם הגבלת נסיעה בשעות מסויימות? לימודים לא תמיד מתחילים ב-10. לפעמים גם ב-8:80~9:00. יש הגבלה בין 7~9 - לא?

 

אתה צודק אכן יש מגבלה של שעות נסיעה.

כל רכב יש לו יתרונות וחסרונות ובגלל זה אני הצעתי גם את האפשרות של רכב אספנות.

אם אין לה בעיה של אי נסיעה בין השעות 7-9 אז זה הרבה יותר משתלם לה מבחינה כספית להחזיק רכב כזה מרכבים אחרים.

אני מחזיק רכב אספנות ומשתמש בו לנסיעות ללימודים אז נכון שהלימודים שלי מתחילים בערב אבל הכסף שאני חוסך על טסטים,ביטוחים,חלקים אני משקיע בדברים אחרים.

מי כמו סטודנט יודע שכל שקל נחשב.

אלכס איצקוביץ 14083


×
×
  • תוכן חדש...