Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע איזה סיטרואן הייתה לך, אבל הקסארה היא רכב מדהים גם בעיצוב שלו.

אל תבססי את הדעות שלך על סמך מה שהיה בשנות ה-80.

אני כבר כמעט 30 אלף ק"מ עם קסארה שיש עליה 315 אלף ק"מ נכון להיום וזה רכב אמין וטוב.

 

מעניין שאני לא רואה אנשים עם אירו סוויפט שקופצים ומספרים איך הרכב נוח (כי הוא לא) ועל העיצוב היפה (זה כי הוא מכוער) או על הבטיחות (שאין) וכך הלאה...הדבר היחידי שאומרים זה שהיא אמינה, ומצטער לבשר - אבל את זה יש גם לקסארה דיזל שעברה מעל ל-300 אלף ק"מ...

 

לגבי התחשבות במכונאים - אני אישית מכניס את האוטו למוסך מורשה, אני מבסוט מאוד ולא זכור לי שהייתי צריך לתת להם בונבוניירות אח"כ בתור פיצוי. מה לעשות, שכשמים את הרכב במוסך "המחפף ובניו" אז צריך לספוג את התסכולים שלהם 8).

 

 

בכל מקרה - אם את רוצה להיות נעולה, תהיי נעולה. גם אני הייתי פעם ככה וזה עלה לי ב-6 שנים עם סובארו ליאונה. לדברים האלה אני כבר לא אחזור, זה בטוח.

המ... "התסכולים" האלה הם שלי ולא של המחפף:roll:, גם אני מכניסה את הרכב למוסך כשצריך, אבל לא כל פעם, ולא כי אני מכונאית כ"כ טובה:silly: אלא מסיבות כלכליות, עם על כל דבר קטן אצטרך מוסך אז אני באמת בצרות.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החזקתי את הסיטרואן קסארה שלי בתור חייל וגם תקופה ארוכה בתור סטודנט ועכשיו מחזיק אותה בתור מובטל.

 

מכיוון שהיא דורשת רק אחזקה בין טיפול לטיפול ואני יודע גם שצריך להחליף דברים בלויים בטיפולים ולא רק לעשות טיפול 10 אלף, אז אני לא מוצא את עצמי עם הוצאות גבוהות.

 

בקיצור - מי שמקובע, מגיע לו אירו סוויפט :twisted:.

פורסם
החזקתי את הסיטרואן קסארה שלי בתור חייל וגם תקופה ארוכה בתור סטודנט ועכשיו מחזיק אותה בתור מובטל.

 

מכיוון שהיא דורשת רק אחזקה בין טיפול לטיפול ואני יודע גם שצריך להחליף דברים בלויים בטיפולים ולא רק לעשות טיפול 10 אלף, אז אני לא מוצא את עצמי עם הוצאות גבוהות.

 

בקיצור - מי שמקובע, מגיע לו אירו סוויפט :twisted:.

דווקא אני יותר בכיוון הפיאט פונטו, לפחות אנסה :wink:

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

איזה שטויות במיץ. לא יודע אילו רכבים היו לך בעבר וזה גם לא משנה. פיג'ו 106\205 או קסארה תשרת אותך נאמנה עשרות מונים מעל לרוב הרכבים בתקציב שלך, ותעשה את זה גם בנוחות ובבטיחות. רק מה, כמו כל רכב, יש לבצע בדיקה לפני הקנייה.

פורסם

היי פולינה,

אחרי 3 שנים על פונטו מודל 98'

ובתור סטודנט אני מוכרח להגיד שהאוטו

עונה באופן מושלם על כל הדרישות שלך.

חסכוני בדלק, יחסית זול בטיפולים, טיפה מפנק,

בדגש על הטיפה, יש מזגן , הגה כוח, חלונות חשמל,

2 כריות אוויר (בדגמי XTZ) נראה לדעתי לא רע (אבל אני משוחד), כמובן שנכנס בתקציב שלך,

ועוד כמה מאפיינים נחמדים כמו ביטוח ואגרה זולים יחסית.

לדעתי תמצאי לך אחת שמורה באופן יחסי, תיישרי קו,

וסעי לשלום.

בהצלחה בחיפושים.

אמיר.

פורסם

יש לי שאלה לממליצי הפורום:

 

איך זה שאף אחד כאן לא ממליץ על הסיאט איביזה???

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

רוב הסיאטים בתקציב הזה (כנ"ל גם הפולו) בד"כ די שחוטים.

זה רכב מצוין שעבר בד"כ התעללות ע"י ערסים קמצנים בעיקר בגלל המראה הספורטיבי שלו.

כמו כן המחירון די גבוה יחסית לרכב קטן.

 

בד"כ הגישה בקרב ממליצי הפורום היא ללכת על רכבים בשנתון גבוה עם מחירון נמוך.

האסכולה השנייה היא אסכולת ה"רק יפאני אם זה לא יפאני אל תקנה" שגורסת שעדיף שרייד 87 מאשר קסארה 98 כי שרייד זה אמין :lol:. חפש משתמש בשם SEAZER שיגן על השרייד שלו בחירוף נפש מול כל אוטו ותבין על מה אני מדבר.

 

בכל מקרה אני מניח שבמחיר של 15 אלף מה שמעניין זה למצוא את הרכב השמור ביותר שאפשר למצוא.

ז"א קילומטראז' נמוך ככל האפשר, טיפולים מסודרים, יד נמוכה וצבע ופח ברמה מניחה את הדעת.

זה כבר פחות משנה אם זה איביזה\פולו או פונטו. אם הרכב עונה על התנאים הבסיסיים, הוא ישרת אותה מצוין.

פורסם

מעבר להסבר המפורט להפליא של דר. סובארו בנוגע למצב האיביזות, אשמח להוסיף שפשוט לא מדובר ברכב מוצלח למדי (מהשנים שנכנסות לתקציב).

פורסם
הרכב מומלץ מאוד. אמין מאוד כיאה למסורת רבת השנים של השרייד.

מה הק"מ \ יד? האם קיימת היסטוריית טיפולים כלשהי?

אני עוד לא ביררתי הכל :mm_blush: חשבתי לפני אני אברר קצת לגבי הסוג, מומלץ או עושה בעיות, ככה באופן כללי, כמו שנגיד עם היתי מעלה את האפשרות של גולף, אז התגובות המיידיות היו אוטו יקר וחלקים יקרים, ויש מכוניות שכמה שתטפל ותתחזק אותם, לא יעזור כי הבעיות הם בדגם/הרכבה... אז ככה רציתי קצת לדעת על השרייד מול הפונטו, כי, כרגע, אלא האפשרויות האני רואה אחרי כל העצות הטובות בפורום:mm_smile:, ואחרי מחשבה.

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

תלוי איזה ליסינג. יש מצב שנסעו אליו הרבה מאוד נהגים, אולי כמות נהגים יותר קטנה מהשכרה, אבל בד"כ נוסעים על רכבים כאלה בלי רחמים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...