Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, רכב בשנתון כזה עם בעלות קודמת מהשכרה/ליסינג, אין לו הרבה משמעות מלבד הערך המסחרי, כי האוטו ישן וכבר שכח שהיה בליסינג/השכרה, משמע בטוח שעבר כבר כמה טיפולים גדולים ואם היה הזנחה בגלל הבעלות הראשונה היא כמעט בוודאות טופלה בצורה כזו או אחרת.

 

אף על פי שאני מאלו שדודו הזכיר (דוגל ביפניות, מאותה סיבה שלך), בתקציב שלך הייתי נוטה לקחת פונטו או 106.

לאחד מבני המשפחה שלי יש פונטו, אין לי מושג איזה שנה (דור ראשון), האוטו לא עושה בעיות מיוחדות מעבר לבלאי טבעי של השנים שתקבלי גם בשרייד וגם במרצדס.

לחבר הכי טוב שלי יש פג'ו 106 שנת 99 מנוע 1400 גיר רגיל, כבר שנה ו25K ק"מ, שבהם האוטו טחן את כל הארץ (כולל אילת והגולן, כולל נסיעה של חולון-חיפה-חולון ע"ב שבועי), בנתיים טפו טפו, מלבד טיפולי 10 וישור קו קטן שכלל טיפול 10 + החלפת תושבות מנוע/גיר, האוטו נוסע ונוסע ונוסע, מאד חסכוני בדלק (1:16 מעורב עם הרבה בינעירוני וקצת עירוני).

עכשיו תחשבי מה את מעדיפה לעשות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תלוי גם איזה ליסינג, אבל כמו שכתבו לפניי, זה כבר לא משנה. מה שחשוב זה הקילומטראז' שהרכב עבר.

שני הרכבים יתאימו לך, את צריכה לבחור את האקזמפלר שנמצא במצב היחסי הטוב ביותר.

פורסם

הדבר הכי חשוב הוא רכב עם ספר טיפולים מסודר וק"מ נמוך.

 

הייתי נוסע עד לקצה השני של הארץ בשביל רכב איכותי כזה, הוא חוסך אח"כ כמויות אדירות של כסף.

פורסם
הדבר הכי חשוב הוא רכב עם ספר טיפולים מסודר וק"מ נמוך.

 

הייתי נוסע עד לקצה השני של הארץ בשביל רכב איכותי כזה, הוא חוסך אח"כ כמויות אדירות של כסף.

לפני כמה עמודים בפורום אמרת שאני לא אתקרב לאוטו כמו שרייד, תוכל, בבקשה, להרחיב?

:evilbat::evilbat::evilbat::2gunfire:
פורסם

אני מניח שהוא התייחס שהאוטו לא נחשב לנוח ו\או בטיחותי למדי.

כמו שהמלצתי מקודם, פחות משנה אם זה שרייד או פונטו (או 106), מה שיותר חשוב זה היסטוריית טיפולים מסודרת, ק"מ סביר ומצב כללי טוב של הרכב.

פורסם

בוקר טוב.

אם את עדיין מתלבטת הרשי לי להוסיף לך עוד אחד קטן לסלט:

יונדאי אטוס.

כן, כן, אוטו קטן אבל מרגיש די מרווח בגלל הגובה שלו. אמין ברמות נדירות (ואני מדבר על שנתיים של טיפול במחיר מצחיק, טסט וזהו).

חסכוני בעיקר בתחום הביטוחים: 2800 מקיף + חובה.

יש גם ידני וגם אוטומט. נכון שהוא מנוע אלף סמ"ק, אבל את ההאצה הראשונה בהילוך ראשון ושני הוא עושה בזריזות וזה מה שצריך למעשה בעיר. ושלי גם סחב יפה, יפה, פעם בשבוע נסיעות בין עירוניות של שעה לכל כיוון.

ואם כל זה לא מתאים כ "כפפה" לסטודנטית, אז הוא גם חונה בדיוק ברווחים שאף אחד לא נכנס. נהנתי ממנו מאוד בשנתיים שהיה לי אותו. כמו כן השוק שלו נהדר והוא נחטף ביום שפרסמתי אותו וזה לא עניין של מזל.

אז אם עדיין לא "ננעלת", לדעתי שווה לך לשקול את האופצייה הזו בשלב זה בחייך, (ואני מתכוון לשלב הסטודנטיאלי).

חג שמח.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

תרשי לי להוסיף לבלבול הכללי,

 

ובכן, בתור סטודנטית (כמוני) את ודאי מחפשת קודם כל רכב שיהייה חסכוני בדלק ואמין מכנית. לאחר מכן, אם אפשר, אז גם פינוק. ובכן, אם את מעוניינת ברכב עם צריכת דלק נמוכה (חסכון גדול בכיס), שלא יאכל שמן, יסע ויסע בלי שתתפוצץ לו צינורית פה או משאבה שם, אני ממליץ לך על סובארו ג'אסטי או סוזוקי סוויפט. שתי המכוניות האלה מאוד אמינות, וזה חשוב, וצריכת הדלק שלהן נמוכה. בנוסף הן גם קטנות, ככה שהן מתאימות לעיר ולחנייה. לא הייתי מעדיף קסארה או פונטו בשום מקרה על שתי המכוניות האלה. גם יונדאי גטס שנסע שנתיים, לא אומר שעוד שנה הוא לא יתחיל לעשות בעיות. סובארו ג'אסטי או סוזוקי סוויפט הן מכוניות שהוכיחו את עצמן לאורך שנים. אני הייתי ממליץ לך על ג'אסטי 1200 ידנית 92-94, כנ"ל לגבי הסוויפט. מבחינת נוחות... אני נוסע בסוארו 88, שהיא באותה רמת נוחות של הג'אסטי, מרחקים ארוכים מדי שבוע ואין לי תלונות. תחשבי על זה... החסכון והאמינות עדיפים בשלב הזה.

 

מקווה שעזרתי 8)

פורסם

לא מאמין שמישהו הציע פה סובארו 88.

 

 

הרשה לי להוסיף לבלבול הכללי ולהכניס למשוואה גם רנו 5 שנת 87 (3 דלתות מנוע 1000) וגם פיאט אונו מנוע 1000, אבל שנת 86 - רצוי עם חלודה בגג.

 

 

מצחיק שמישהו עם סובארו 88 (ונסעתי על אחת כזו במשך 6 שנים) היה מעדיף אותה על הקסארה.

מה בדיוק עדיף? החלונות הידניים? היעדר הגה כוח? כריות האוויר שאין?

פורסם

מה נשמע?

 

תשמע, להורים שלי יש פאסאט חדשה, אז מה זה קסארה ליד פאסאט חדשה? לקסארה אין 6 כריות אוויר, מערכת בקרת אקלים וכו' וכו'. הכל עניין של פרופורציה. סובארו ג'אסטי 92-94 (ולא 88 כמו שכתבת) היא לא רכב פאר, אבל אמינה מאוד וחסכונית מאוד בדלק, בקיצור אוטו שנוסע ונוסע ולא קורע לך את הכיס. זה בדיוק אוטו שצריך סטודנט. בעתיד אני מאמין שהסטודנטית תוכל לרכוש לעצמה אוטו מפנק ומרווח יותר. בכל מקרה, בשום אופן, גם אם לא הייתי הולך על הג'אסטי או הסוויפט, לא הייתי חושב על קסארה (בלי להעליב).

 

יום טוב :wink:

פורסם

מצחיק שמישהו עם סובארו 88 (ונסעתי על אחת כזו במשך 6 שנים) היה מעדיף אותה על הקסארה.

מה בדיוק עדיף? החלונות הידניים? היעדר הגה כוח? כריות האוויר שאין?

כן, בדיוק אלו, למי שמחפש רכב עם מינימום הוצאות אחזקה ומינימום פינוקים.

כל המערכות האלקרו-מכאניות האלו עולות כסף בתחזוקה השוטפת של הרכב. מי שמחפש רכב שיביא אותו מנקודה לנקודה במינימום עלות ומוכן להתפשר על הבטיחות ועל הנוחות בהחלט יראה בזה יתרון.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עד כה , כקורא פסיבי של השרשור הזה לא מצאתי איזכור אחד לגבי המרחקים שהרכב יצטרך לבצע - הרי זהו גם שיקול לא קטן

שצריך לקחת בחשבון כחלק מהבחירה.

לדוגמא: גם אני סטודנט ,פעמיים -שלוש בשבוע אני נוסע מערד למכללת ספיר בשדרות- מרחק של 90 ק"מ לכיוון אחד.

לא רואה עצמי בג'אסטי...

אם המרחקים עירוניים הרי שהייתי מקציב 3k לקנייה ולוקח גם אוטוביאנקי או מטרו אם צריך וחוסך את שאר ה12k.

 

נ.ב: סליחה על ההידחפות...

Gn'f'R

פורסם

אבל הבחורה כבר אמרה שהיא נגעלת מהרכבים המזעזעים האלה ב-6K. בגלל זה עלה התקציב ל-15K.

 

בכל מקרה צריך לחיות 3 שנים עם רכב. בכל מקרה צריך מזגן נורמלי. נכון?

איזה מזגן אתה מקבל בדיוק בג'אסטי 92? כבר עדיף גמד קטן שיעשה עליך פוווו....

 

אני תמיד רואה את האנשים במכוניות העתיקות האלה, יושבים ומזיעים בפקק. אני בטוח שהם מבסוטים אש מהחיסכון שלהם, בזמן שאני יושב על מושב אורטופדי עם המזגן המטורף שנושב עלי קור מדהים. אה, אני גם חוסך יותר מהם עם מנוע הדיזל.

וכל זה עוד באותו מחיר כמו של הרכב שלהם (פיג'ו 205, סוזוקי סוויפט, קורולה 92 וכך הלאה)

 

אף אחד לא מתייחס כאן לנוחות, למזגן, למראה, לבטיחות. רק מנסים לצמצם הוצאות כשלא ראיתי שזאת הייתה דרישה של הבחורה, לפחות לא ה-דרישה האולטימטיבית.

 

אם מה ששובר בנאדם זה חלון חשמלי שעולה 200 ש"ח לתקן, אז עדיף שלא יקנה מכונית בכלל.

 

ובאמת שהייתי מנסה קצת לחשוב כשמציעים לבנאדם מכונית - כשהתקציב הוא 15K לא מציעים מכוניות של 5K. יש גבול להכל.

פורסם

אני לא מאמין הודעה ראשונה בפורום :)

טוב אז קראתי את כל מה שרשמתם כאן למעלה ו...

כן המכוניות הישנות (שנת 2000 ומטה)אומנם מכוערות יחסית ובוודאי בלויות חלקית אבל צודק מי שאמר כאן למעלה שהן הוכיחו את עצמן אז אפשר לקחת את זה קצת הלאה...לי לדוגמא היה פיאט אונו 1400 סמ"ק והוא היה מעולה!!!

בקשר לשאלה הייתי ממליץ לאסוף עוד טיפה כסף ולשדרג אם כבר לרנו קליאו B או לפונטו ספייס SX

בהצלחה!

פורסם
אבל הבחורה כבר אמרה שהיא נגעלת מהרכבים המזעזעים האלה ב-6K. בגלל זה עלה התקציב ל-15K.

 

בכל מקרה צריך לחיות 3 שנים עם רכב. בכל מקרה צריך מזגן נורמלי. נכון?

איזה מזגן אתה מקבל בדיוק בג'אסטי 92? כבר עדיף גמד קטן שיעשה עליך פוווו....

 

אני תמיד רואה את האנשים במכוניות העתיקות האלה, יושבים ומזיעים בפקק. אני בטוח שהם מבסוטים אש מהחיסכון שלהם, בזמן שאני יושב על מושב אורטופדי עם המזגן המטורף שנושב עלי קור מדהים. אה, אני גם חוסך יותר מהם עם מנוע הדיזל.

וכל זה עוד באותו מחיר כמו של הרכב שלהם (פיג'ו 205, סוזוקי סוויפט, קורולה 92 וכך הלאה)

 

אף אחד לא מתייחס כאן לנוחות, למזגן, למראה, לבטיחות. רק מנסים לצמצם הוצאות כשלא ראיתי שזאת הייתה דרישה של הבחורה, לפחות לא ה-דרישה האולטימטיבית.

 

אם מה ששובר בנאדם זה חלון חשמלי שעולה 200 ש"ח לתקן, אז עדיף שלא יקנה מכונית בכלל.

 

ובאמת שהייתי מנסה קצת לחשוב כשמציעים לבנאדם מכונית - כשהתקציב הוא 15K לא מציעים מכוניות של 5K. יש גבול להכל.

 

DRSUBARU היקר. מזגן זה עניין של טיפול או החלפת מדחס פעם בעשר שנים ומילוי גז כל מספר שנים (כמו בכל מכונית). בשביל מזגן טוב לא צריך רכב יקר. בלאונה 88 שלי לדוגמא יש מזגן מעולה. ככה שלקנות רכב יקר יותר בשביל להשתמש במזגן זאת לא סיבה מספיק טובה. בנוסף, אלא אם כן הבחורה מתכוונת לנסוע מרחקים ארוכים כל שבוע, אין שום טעם לקנות רכב דיזל, אלא בנזין. לכן, לגופו של עניין, כאשר מטרת הקנייה היא רכב לסטודנטים, הייתי בוחר בין סובארו ג'אסטי, סוזוקי סוויפט וגם הייתי מכניס (מה שלא ציינתי קודם) פג'ו 205 שהוא רכב מאוד אמין וגם מפנק ודי בטיחותי. הייתי הולך על גרסת 1400 ידנית 92-94. זה אמור להתייב בול עם התקציב שלך. אם תרצי פוזה, תוכלי לאבזר אותו בספויילרים, מדבקות של ברקים בצדדים וגם המדבקות האלה עם החורים של היריות (שבטח כבר יהיו על הרכב) ואורות נאון ירוקים מתחת לרכב...סתאם :-) למי אכפת מפוזה.

 

בהצלחה בקניה


×
×
  • תוכן חדש...