Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראשון:

BOSS 6X9

זוג רמקולים 6X9 BOSS דגם CH6930 בהספק גבוה של 400 וואט מסדרת היוקרה CHAOS

  • זוג רמקולים איכותיים בגודל של 6X9 של חברת BOSS האמריקאית.
  • מיועד לעבוד על הגברת הרדיו דיסק ללא מגבר.
  • סאונד מדוייק מיועד לחובבי הסאונד.
  • הספק מקסימאלי 400 וואט.
  • הספק נקי 200 וואט RMS .
  • טווח תדרים נציל ביותר 50HZ-20KHZ .
  • אלמנטים עשויים - Poly-coated paper cone .
  • רגישות 92DB .
  • התנגדות 4 אום.
  • מגנט בגודל 80OZ כולל כיסוי הגנה.
  • סליל מאלומיניום לעבודה מאומצת והולכה גבוהה.
  • טויטר גדול במיוחד בגודל 3 ורבע אינטש.
  • טבעות הוופרים עשויות מגומי המאפשר שמירת תקינות הרמקולים.
  • כולל זוג מכסים יוקרתיים להגנה מפני פגיעה.
  • חיווט.

3WAY

 

 

 

 

 

 

 

השני:

LANZAR 6X9

סט רמקולים 9*6 קומפננט 500W מסידרת OPTI של LANZAR

 

  • רמקולים בעלי טוויטר פנימי מתכוון , קרוס אובר חיצוני לחילוק נכון של הצלילים ביון הטוויטר לבאס.
  • ממברנת הרמקול עשויה מאלומניום המקנה לרמקול איכות, אורך חיים ארוך ועמידות בטמפרטורות גבוהות בתוך הרכב ללא פגיעה במרכב הרמקול או באיכותו .
  • טבעת גומי רחבה וחזקה במיוחד לחיבור בין הממברנה למרכב הרמקול.
  • נאודיום דום טוויטר בגודל 1" האחראי לכל הצלילים הגבוהים הניתן לכוונו ידנית לכל זווית רצויה.
  • 2 זוגות קרוסאובר חיצוניים האחראים על חילוק נכון ומדויק של הצליל בין הוופר לטוויטר.
  • עוצמה : 500W peak power handling 225 Watts RMS.
  • תדר רגישות : 40-22KHz.
  • התנגדות : 4 Ohm.
  • כולל גריל כיסוי להגנה לרמקול.
  • חוטים להתקנה עצמית .

 

איזה מהם עדיף לא משנה המחיר שלהם אני פשוט רוצה לדעת איזה מהם עדיף?

אני מעדיף קול יותר נקי!

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

הרמקולים BOSS פשוט גרועים לא זכור לי ששמעתי רמקול טוב של החברה הזו בשום קטגוריה

לעומתם הלאנזר מסידרת האופטי דרייב {הסידרה הכי גבוהה שלהם } הם רמקולים טובים וחזקים מאוד.

אם אתה מתלבט רק בניהם אז הלאנזר לוקח בגדול ,אם אתה מחפש בכללי הייתי ממליץ לך על ה-6X9 של מורל פולס

פורסם

רגע אז הרמקולים של לאנזר שרשמתי כאן הם מהרמה הכי גבוהה שלהם?

כרגע יש לי באוטו רמקולים של פיוניר 400W 80W R.M.S!

איזה מבין שניהם יותר טוב?

גם מבחינת איכות שזה חשוב לי!

אבל גם מבחינת חוזק.

זאת אומרת עם אני יחבר את הלאנזר שהצעתי פה במקום הפיוניר שלי העם הם יהיו יותר חזקים מהם אבל גם ישמרו על איכות טובה?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

לא זה בסדר יש לי מגבר יש לי הכול אני פשוט רוצה לשדרג את הרמקולים ובקרוב את המגבר.

אז מה שאתה אומר זה שהלאנזר יותר איכותי וגם יותר חזק מהפיוניר שנמצא אצלי?!

 

ועוד שאלה:

אני רוצה לעשות מן קיר כזה בבגז' ולהרכיב עליו את הסאב ושתי המגברים!

העם אני יכול שהסאב יהיה מורכב על פלטה פתוחה בלי קופסה או שזה יוריד מהצליל שלו?

או מזה יכול לגרום?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

הלאנזר טוב יותר מהפיוניר חזק ואיכותי יותר.

בנוגע לפלטת מגברים יש הרבה שעושים זאת וזה גם מומלץ

בנוגע לסאב ,אני לא יודע איזה סאב יש לך אבל מעט מאוד סאבים יכולים לעבוד ב-FREE AIR

או בתצורה הפוכה ולהישמע טוב,וגם אם הם בתצורה הפוכה הם עדיין דורשים תיבה בנפח מסויים.

פורסם

הסאב הוא סאב של MB QUART 10 אינץ לא זוכר כמה וואט.

אבל אמרת שרובם לא יכולים לעבוד כך.

אז מה אתה מציעה אני רוצה לסדר את הבאגז' בגלל שהוא גם ככה קטן ולפחות שיהיה לי מקום לשים דברים?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

אופציה אחת היא לבדוק מה נפח התיבה המינימאלי שהסאב הקיים שלך יכול לעבוד בה {ואת זה אפשר לבדוק רק אם יש לך דגם מדוייק של הסאב}

ולבנות תיבה כזו {במידה והתיבה הקיימת גדולה משמעותית יותר זה יכול לחסוך במקום} עלות של 150 שח בערך

 

אופציה שניה היא לקנות סאב FREE AIR של DLS למשל ולהתקין אותו על פלטה ביחד עם המגברים,עלות 900 שח בערך

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התווסף עוד כמהסוגים של רמקולים למשוואה והפעם זה האחרון:

 

אני מזכיר הרמקול הראשון אפשר לראות בהודעה הראשונה והוא מסידרת OPTI של LANZAR

 

KENWOOD-KFC-S6982

אלמנט 70 מ"מ Water Resistant Cone.

אלמנט טוויטר מסוג 20 מ"מ P.E.T. Balanced Dome Tweeter / Image Enhancer.

אלמנט טוויטר מסוג 12 מ"מ P.E.T. Balanced Dome Tweeter / Image Enhancer.

אלמנט טוויטר מסוג 10 מ"מ Ceramic Tweeter / Image Enhancer.

הספק מכסימלי 500W.

הספק כניסה מירבי: 180W.

הספק מדורג: 90W.

התנגדות 4 ohm.

רגישות 93db/W/m.

 

JBL GTO 937

רמקול 6X9 מבית JBL בהספק של 100RMS

בעלת שטח פנים גדול יותר להפקת באס טוב ועמוק יותר .

טוויטר חדש בעל דיוק חדות ועמידה בהספקים גבוהים

חידוש של JBL - כפתור לשליטה על רמת הטוויטר .

הספק מקסימלי של - 300וואט

התנגדות רמקול 2 אוהם

REF9613I Infinity זוג רמקולים

מפרט טכני:

 

- מידות: "9*"6.

- 100RMS.

- 3WAY.

- כיסוי חיצוני כסוף, עם רקע פנימי אפור.

- סל עמוק במיוחד להעמקת עוצמת הבס.

- טויטרים מובנים.

- תחום תדרים: 28-28,000Hz.

- רגישות: 91db.

- 4hom.

- מימברנות עשויות מחומר פולי פרופילן

(I.M.P.P) המונע התייבשות הרמקול ומאריך את חייו, ומצופות פיבר יקר המעניק לרמקול איכות נקייה וצליל עמוק.

.דגם: TEMPO 6X9

מבית: morel

מפרט טכני:

- זוג רמקולים 9*6 .

- עוצמה של 250 וואט.

- הסט מגיע עם קרוסים.

- 140 וואט נקי.

- רגישות 90DB .

- 2WAY

- התנגדות 4 אום

- טווח תדרים מ HZ40-22000.

- טויטר מתכוון לאיכות סאונד

מושלמת.

- הטויטר מסוג NEODYMIUM SOFT DOME

- CROSSOVER POINT 4000HZ/6DB

אשמח לתשובה כך שאוכל לשדרג את המערכת שלי באוטו לרמה יותר טובה.

מי שלא זוכר אני רוצה גם להגביר יותר את הרמקולים שיש לי 80W RMS של פיוניר

אבל גם חשוב לי לשפר את איכות שמיעה יותר.

ומ ששכח הרמקולים אצלי כן מוגברים ואף אני משדרג את המגבר למגבר של LANZAR VIBE436

תודה רבה לכולם מראש

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

אני לא אתפלא אם כל הרמקולים שציינת (למעט הפולס) מגיעים מאותו מפעל בסין, שלמעט שינוי עיצובי זה או אחר ומדבקות שונות הם רובם ככולם אותו הזבל.

 

הפולס הוא ברמה יותר גבוהה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איפה ראית שפירסמתי פולס זה מורל טמפו או שזה אותו דבר?

הדבר החשוב בשבילי זה האיכות יותר מההגברה!

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

סליחה, טמפו. וכן, זה כמעט אותו דבר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...