Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, כולם מפציצים כאן בבניות מטורפות ומגברים לא מהעולם הזה.

נעשה לי חשק גם לשתף אתכם בבניה שלי.

את כל הציוד ניתן לראות בחתימה.

המטרה היתה התקנה כמה שיותר מוצנעת והבגאז' נקי.

הרכב הוא קורולה 2001.

 

dsc00252dq0.jpg

 

נעשה פתח עם צירים לגלגל הרזרבי:

 

dsc00254my5.jpg

 

גם נעשה מכסה עם צירים לתא הצדדי של הג'אק:

 

dsc00257nt0.jpg

 

המגברים יושבים על הצד של הפלטה שפונה לכיסאות האחוריים:

 

dsc00255av4.jpg

 

הסאב:

 

dsc00259uk5.jpg

 

מה שנשאר בעקרון זה לצפות הכל בבד (לא יודע עדיין איזה אני יבחר), ולקבע את הסאב, שלא ישתולל בפניות.

להחליף לצירים פחות מסיביים שיהיה אפשר להחביא מתחת לציפוי.

ועוד הפתעה קטנה. :lol:

 

והצצה קטנה לפודים לדלתות:

 

dsc00250tp7.jpg

 

 

תודה לרוני על הגרילים ועל הסבלנות. :lol:

הערות בונות יתקבלו בברכה.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

הכל נראה טוב ויפה כרגע אבל רק שאלה אחת יש לי

 

אחרי שמיקמת את המגברים - יש לך בכלל גישה לכוון אותם?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכל מכוון כבר מזמן, אני לא צריך כל שניה לגשת ולשחק איתם.

ואם אני צריך, אני מקפל את הלטה אחורה ויש לי גישה לכל הכיוונים.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

לא הבנתי זה גריל מה שבתמונה האחרונה?

זו בניית פיבר או???

קיצור מה זה?

לאן זה הולך לא ברור כול כך בתמונה.

אשמח לפרטים.

סה"כ בנייה יפה מאוד והסטטית.

פורסם

אם כך קבל ח"ח ידידי, סבבה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עבודה יפה ,אבל היתי מעדיף שתסיים את הבניה לתיבה מפיבר ,ואל תשכח לקרוא לי כשהולכים לקנות בדים גם אני צריך.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אתם נשמעים כמו חבורת לסביות :-P

 

גם אני רוצה לקנות בדים :-D (סתם האמת בדים לא חסר לי אבל קצת מקשה ועוד פוליאסטר נראה לי שחסר לי)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכל יפה מאוד! ממש מושקע.

רק לא הבנתי למה עשית את הפלטה למטה (מעל הגלגל) שיעלה כל פעם? זה לא ששמת את המגברים מתחת או משהו.

 

סך הכל יפה מאוד! תהנה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

תתחדש מאוד אסתטי ונקי! עבודה יפה!

 

אבל יש לי שאלה אחת אליך בקשר לקיבוע של הסאב

אמרת שאתה רוצה לקבע את הסאב כדי שלא יעוף בפניות וכאלה

אבל לפי מה שראיתי אין לך מקום כל כך לקבע אותו כך שעדיין תוכל לפתוח את הפתח שיצרת לגלגל רזרבי

וגם אם תרצה בעתיד לשנות כיוון אז לא תוכל להוריד את הפלטה לאחור אם הסאב מקובע..

או שאתה מתכוון לרפד הכל ולקבע אותו בעזרת סקוטצ'ים?

 

סך הכל עבודה יפה ונקייה..העיקר שאתה מרוצה :)

פורסם

roeiav - מה שרואים בתמונה זה כיסוי לחור שנוצר לי בדלת.

 

אמיל221 - הרכב לא רק שלי, אמא שלי נוהגת בו גם, לכן אני חייב לדאוג שדברים כמו גלגל רזרבי יהיו נגישים כמה שיותר מבלי שימוש בכלים. לכן, יש פתח שאפשר לפתוח.

 

anywhere - אני הולך לקבע את הסאב ככה ששוב יהיה ניתן להוציא אותו בניתוק קל.

לא יודע עדיין איך לשלב את זה עם איזה טריק שלא יהיה קל לגנוב אותו. נחשוב כבר על משהו.

 

ותודה על התגובות.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

תיתחדש יצא מאוד יפה

איך תפסתה את הפלטה של המגברים?

ומה עם קרור אתה לא מפחד שיתחמם לך שם ?

אני גם מתכנן בנייה כזאת נימאס כבר שבכל קניון מיסתכלים לך שעה על כול העסק

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם
לא הבנתי זה גריל מה שבתמונה האחרונה?

זו בניית פיבר או???

קיצור מה זה?

לאן זה הולך לא ברור כול כך בתמונה.

אשמח לפרטים.

סה"כ בנייה יפה מאוד והסטטית.

 

זה הולך לכסות את זה:

 

dsc00262fo6.jpg

 

והמשולשים לטוויטרים:

 

dsc00260al9.jpg

 

dsc00261jj1.jpg

:cry: !!SOLD!!

×
×
  • תוכן חדש...