Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אבל ההבדל במחיר מאוד גדול יחסית לתמורה לא?

וגם המק יכול להרים את הסאב הזה בכיף , או שאני טועה?

פורסם

תשמע רוקפורד הם מגברים איכותיים מאוד וביגלל זה השם שלהם זה רוקפורד.

שים לב שהמגבר רוקפורד הוא:

325WRMS X1 בחיבור 4 אום

600WRMS X1 בחיבור 2 אום

 

אתה יכול להוציא ל2 סאבים טובים את המיץ איתו.

 

בנוגע לMAC AUDIO זה מגבר טוב האמת אבל לא כמו הרוקפורד שים לב שהוא גם :

350WRMS X1 ב4 אום בהספק די חזק

500WRMS ב2 אום

 

 

בכל מקרה...?! אני הייתי הולך על המפלצת של הרוקפורד.

אבל יש עוד הרבה מגברים טובים יותר במחיר הזה של הרוקפורד לדעתי קצת יקר.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

מפלצות זה לא :) אני הייתי הולך על מה שיותר זול במקרה הזה המק .

א. כי בסאב הבסיסי פחות חשובה האיכות מה גם ששניהם לא על סקלת האיכות .

ב. מק לא חברה רעה בגרסאות גבוהות ישנם מגברים מבוססי מנדורף ובר בראון

פורסם

הייתי הולך על הסאנדאון לפי דעתי הוא מגבר תותח במחיר יותר נמוך מהרוקפורד

דרך אגב אצלי הוא היה מגביר שני היפוניקס שכל אחד 600RMS והיה מפרק אותם לחתיכות..

ושני הסאבים היו מחוברים על 0.5 אום איזה שנה ולא ידעתי עד התעניינתי והחלטתי להוציא סאב אחד..

מוצהר שהוא לא יורד ל1 ואצלי הוא היה על 0.5 אום

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם
הייתי הולך על הסאנדאון לפי דעתי הוא מגבר תותח במחיר יותר נמוך מהרוקפורד

דרך אגב אצלי הוא היה מגביר שני היפוניקס שכל אחד 600RMS והיה מפרק אותם לחתיכות..

ושני הסאבים היו מחוברים על 0.5 אום איזה שנה ולא ידעתי עד התעניינתי והחלטתי להוציא סאב אחד..

מוצהר שהוא לא יורד ל1 ואצלי הוא היה על 0.5 אום

 

 

יש לך רוקפורד או סאנדאון ?

פורסם

בחתימה רואים שיש לי רוקפורד..

אני לא יכול להגיד שהרוקפורד יותר חזק מהסאנדאון כי אף פעם לא שמעתי את הדגם של ה1000 שמעתי אצל אליקו את ה1500 עם שני סאבים ויצאתי מהאוטו שלו חצי חירש

ממליץ לבדוק את הסאנדאון הוא נירא לפי הנתונים שווה את הכסף

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

כיון שההספקים על הMAC AUDIO והרוקפורד די דומים וגם ה MAC הם מגברים לא רעים, אני אישית לא הייתי משקיע עוד 1000 ש"ח עבור הרוקפורד.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

דיברתי עם מתקין מהאזור שלי בקשר לסאנדאון , הוא אמר שלא כדאי להשקיע ועדיף לקחת את הרוקפורד כי אין פה בארץ שירות מסודר לחברה הזאת או משהו כזה, יש אמת בדבריו?

 

ואם כבר אז בסוף נראה לי אני ילך על במאק, באמת ההספקים שלו לא רחוקים מהרוקפורד בחצי כסף.

פורסם

אין שירות מסודר?

 

מאיפה הוא הביא את הטענה הזו?

יש שירות, יש אחריות, ויש גב בריא.

 

המתקין שלך מערבב אותך.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

המתקין שלך לא מבין כלום. הסאנדאון המקביל לרוקפורד הזה במחיר הרבה יותר טוב ממנו

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...