Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא רוצה לצאת פה בטענת הכללה, אבל מה לעשות, רוב המתקינים בארצנו ימכרו לך מה שהם מכירים ומה שיש להם, זה פשוט הכי נוח להם ולרוב גם הכי רווחי.

כמו שאליקו אמר, יש שירות מסודר, יש אחריות והכי חשוב יש אבא ואמא לפנות אליהם בכל מקרה של תקלה.

נ.ב: אליקו ורוני הגיע באמת הזמין להסדיר את הנושא הזה, מי האמא ומי האבא? :D

 

בהצלחה, דני.

פורסם

שמע דבר ראשון אני לא יודע מי זה המתקין שלך אבל הוא כמו הרבה מתקינים שמציאים רק מה שיש להם זמין

לפי דעתי הסאנדאון לא רואה את הרוקפורד ובמחיר יותר נמוך ממנו ושלא נדבר על המאק את האמת אין מה להשוות בניהם זה כמו שמציאים לך חיפושית ליד פורשה.

הכוונה היא מאק מול רוקפורד (הרוקפורד היא הפורשה)

 

עוד משהו. שרוקפורד אומרת 600 RMS זה לא באמת 600RMS עם אתה רוצה אתה מוזמן לבוא לשמוע מה המגבר עושה לסאב שלי והכי הרבה להגיש איך הוא מרעיד לי את האוטו.

 

בקיצור לך על הסנדאון:-D

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם
דיברתי עם מתקין מהאזור שלי בקשר לסאנדאון , הוא אמר שלא כדאי להשקיע ועדיף לקחת את הרוקפורד כי אין פה בארץ שירות מסודר לחברה הזאת או משהו כזה, יש אמת בדבריו?

 

ואם כבר אז בסוף נראה לי אני ילך על במאק, באמת ההספקים שלו לא רחוקים מהרוקפורד בחצי כסף.

 

מזכיר לי מקרה שהיה לי עם מתקין

אני "יש לי קומפוננט של הייבריד האודיו"

המתקין " כן בטח שאני מכיר זה מה שמוכר תומר מתומקאר "

אני ":shock:"

 

בקיצור שטויות

אני משוכנע שהוא בכלל לא מכיר את סאנדאון האודיו.

פורסם

בהצלחה ותעדכן אחרי ההרכבה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

שייהייה בהצלחה. החלטה נבבונה לא תיתחרט כה בעתיד עם תרצה ללהחליף לסאב איכותי שדורש מגבר איכותי לא תיצטרך להחליף גם את המגבר

נ.ב

עוד כמה זמן עולה האתר של רוני&אליקו(הוא כבר חודש בשיפוציים).

פורסם

אלעד, אנחנו עוד עובדים על זה :)

 

היו לנו כמה גליצ'ים, אבל זה יעלה במהרה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
שמע דבר ראשון אני לא יודע מי זה המתקין שלך אבל הוא כמו הרבה מתקינים שמציאים רק מה שיש להם זמין

לפי דעתי הסאנדאון לא רואה את הרוקפורד ובמחיר יותר נמוך ממנו ושלא נדבר על המאק את האמת אין מה להשוות בניהם זה כמו שמציאים לך חיפושית ליד פורשה.

הכוונה היא מאק מול רוקפורד (הרוקפורד היא הפורשה)

 

עוד משהו. שרוקפורד אומרת 600 RMS זה לא באמת 600RMS עם אתה רוצה אתה מוזמן לבוא לשמוע מה המגבר עושה לסאב שלי והכי הרבה להגיש איך הוא מרעיד לי את האוטו.

 

בקיצור לך על הסנדאון:-D

 

 

בדיחה ? איזה פורשה ואיזה חיפושית ???

 

מק באותו מחיר של הרוקפורד רכיבי מנדורף, טכנולוגיית לינק מאסטר סלייו , יציב ב1 אום , מחליף פאזה , בנד פאס ,התנגדות כניסה 30 קילו אום , מה שנותן דמפינג פאקטור של 750 על אלמנט 4 אום, מי פורשה ומי חיפושית ? אני מציע שתלמד עוד קצת על נושא הסטריאו לרכב .

 

לגביי הסאנדאון מגבר טוב , בטח ובטח למחיר שלו במקרה של המגבר הזה כמו כל מוצר טוב לא צריך שירות ( הוא פשוט לא מתקלקל).

×
×
  • תוכן חדש...