Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

בנוסף, המגבר הזה כמו כל שאר סדרת הבילט הוא מחולק לבורדים נפרדים לכל "עמדת עבודה" של המגבר.

כל זה נעשה שחס וחלילה הקרוס לא יכניס רעשים ליחידת ההגברה ושהקדם מגבר גם לא יכניס רעשים לעיבוד בקרוס ושאר ירקות.

בנוסף, כל מערכת הסף-רגישויות של המגבר הוא נפרד.

אפשר לכבות את הקדם מגבר בשביל מה זה טוב אם אפשר לדעת ? איך אתה משתמש בו בלי פרה(קדם)? , אפשר לעבוד כדואל סטריאו עם גיין לכל זוג, אפשר לעבוד כדואל מונו עם גיין נפרד לכל ערוץ.

 

בקיצור, זה מגבר שכל היעוד שלו הוא הפרדה מוחלטת של כל ערוץ הגברה והתוצאה הסופית מעידה על עצמה.

 

טוב, כנראה שאני אחפש לי למי לתרום איזה כליה או משהו..

 

אליקו, תתחדש!

אליקו תתחדש . רציתי רק לדעת את השידרוגים האלו הם נותנים לכול אחד שמזמין אותם ? ומה המחיר שלו ?

בברכה יהודה

פורסם
מוסיף עוד שאלה:

איזה קלאס הוא?

 

זה לא ברור? CLASS A\B

 

truejoker,

 

השדרוגים זמינים לכל באנדם, כמובן בתוספת תשלום.

לגבי הקדם מגבר אליקו פשוט הולך להשתמש בקדם מקדם אחר. ;)

פורסם

הכול טוב ויפה אבל מתי נראה אותו במדור מכירות יד שניה?:twisted:

ומתרת מכירה היא הזמנת מגבר מיוחד של 8 ארוצים מסדרת COOPER :lol:

 

 

תמיד אפשר לחלום, לא?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

אני מרגיש קצת שינוי מגמה לאחרונה

פעם זה היה ג'נסיס והיום לאט לאט עוברים לTRU

TRU הג'נסיס החדש בפורום ? :-)

אין ספק אבל שמגברים מצויינים

פורסם
אני מרגיש קצת שינוי מגמה לאחרונה

פעם זה היה ג'נסיס והיום לאט לאט עוברים לTRU

TRU הג'נסיס החדש בפורום ? :-)

אין ספק אבל שמגברים מצויינים

 

זה ש-3 אנשים בפורום מחזיקים TRU זה אומר שזה ה-GENESIS החדש? או ש-GENESIS זה נחלת העבר?

עם כל הכבוד ל-TRU ויש כבוד, עוד לא הייתי משווה אותם ל-GENESIS ואני לא מדבר על אופי צליל או סאונד או מה שתרצה.

רמת הבניה, עמידות לאורך שנים, עמידה במבחנים ותחרויות בינלאומיות וכו' וכו'.

את המוניטין ש-GENESIS בנו לאורך שנים (בוא לא נשכח לרגע שג'נסיס הוקמה בשנת 1991 וייצרה קצת יותר מגברים מ-TRU) אף אחד לא ישבור בין לילה וכל זה לא שולל את העובדה שיש ל-TRU מה להציע ויש להם כמה מגברים יחודיים ביותר.

 

 

דני.

פורסם

אל תתנו לאפקט העדר לגרום לכם להשוות בין שני מוצרים טובים ושונים.

 

ג'נסיס זה ג'נסיס וטרו זה טרו - סה"כ שתי חברות מדהימות עם מוצרים מעולים.

 

כל אחד בוחר מה שבא לו לפי הטעם או הרצון או המוזה או הנסיון האישי שלו.

 

ולפעמים שיקולים כלכליים גם מובילים לרכוש מוצר אם היבואן הוא במקרה חבר - זה גם שיקול לא? ברור שכן וזה לגיטימי לגמרי להגיד כן למישהו שבא לקראתך.

 

לא הייתי מתנגד לאף אחת משתי החברות האלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מה זה אלי, נהיית רציני?

 

אלי מתרצן לנו מול העיניים, עוד מעט הוא יכתוב תגובות בפורום דרך המזכירה שלו

 

 

סחטיין על המגבר, תכלס מגיע לך אחד כזה

איזה רציני,

עוד חודש אחרי שיימאס לו מהצליל הנקי הוא קונה ג'קהאמר ועושה גישור על הכל:lol:

תתחדש אלי נקווה שהפעם זה יחזיק כמה חודשים.

פורסם
זה ש-3 אנשים בפורום מחזיקים TRU זה אומר שזה ה-GENESIS החדש? או ש-GENESIS זה נחלת העבר?

עם כל הכבוד ל-TRU ויש כבוד, עוד לא הייתי משווה אותם ל-GENESIS ואני לא מדבר על אופי צליל או סאונד או מה שתרצה.

רמת הבניה, עמידות לאורך שנים, עמידה במבחנים ותחרויות בינלאומיות וכו' וכו'.

את המוניטין ש-GENESIS בנו לאורך שנים (בוא לא נשכח לרגע שג'נסיס הוקמה בשנת 1991 וייצרה קצת יותר מגברים מ-TRU) אף אחד לא ישבור בין לילה וכל זה לא שולל את העובדה שיש ל-TRU מה להציע ויש להם כמה מגברים יחודיים ביותר.

 

 

דני.

 

דני,זה לא אתה שאמרת בזמנו שהTRUE נשמע לך טוב יותר? :roll:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
דני,זה לא אתה שאמרת בזמנו שהTRUE נשמע לך טוב יותר? :roll:

 

 

עם כל הכבוד ל-TRU ויש כבוד, עוד לא הייתי משווה אותם ל-GENESIS ואני לא מדבר על אופי צליל או סאונד או מה שתרצה.
קודם תקרא את מה שאמרתי, לאחר מכן תבין ורק אז תגיב.
פורסם

התכוונתי לזה...

"לכל אלו ששואלים איך הוא נשמע ביחס ל-GENESIS? אז ככה, בהתחלה שמעתי דיסק הדגמה מספר 6 של פוקל, דיסק שאני מכיר טוב, ההבדל בין TRU לבין ה-GENESIS לא היה מורגש במיוחד, אפילו מזערי הייתי אומר, ל-TRU היה יתרון קטן במיד, לאחר מכן אליקו הצטרף אלי ויצא לשנינו לשמוע את Leonard Cohen ביחד, השינוי היה לא פחות ממדהים, מיד\ווקאל פשוט מטורף שנינו קיבלנו תחושה שהזמר פשוט יושב על הדש ומקדיש לנו את השיר, לאחר מכן דפדנו לאסף אבידן המבט על פניו של אליקו אמר את הכל, אחרי שעה פלוס של הקשבה לשלל דיסקים כמו sade/dire straits/leonard cohen/assaf avidan/focal סיכמנו גם אני וגם אלי שאין צל של ספק שה-TRU הרבה יותר ווקאלי ובטווח המיד נשמע ללא ספק טוב יותר מה-GENESIS

"

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד


×
×
  • תוכן חדש...