Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רד-בול - אני קיבלתי את הרויזיה החדשה שמורכבת מ 4 כפול 100 + 2 כפול 200 :)

וכל זה מ-א-ו-ד אנדרייטד :)

 

P1010233.jpg

 

P1010234.jpg

 

P1010235.jpg

 

P1010236.jpg

 

P1010237.jpg

 

P1010239.jpg

 

P1010240.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אליקו תהיה בריא :-D

אני אקפוץ השבוע לראות :wink: (אני רוצה לבדוק אותו על האילייט שלי, ולהחליט אם שווה לעבור לאקטיבי :twisted:)

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

מתי שנזכה בלוטו :roll:

תתחדש יא אליקו

אבל לא הבנתי בחייאת

6 ערוצים זה אומר

2 למידבאס 2 לטוויטרים ( אם אקטיבי ) ועוד 2??

או שיש עוד חידות בדרך ?

אולי גם אני יבוא מחר לרוני אם תהיה שם :]

פורסם

אליקו נראה מרשים מאוד - תתחדש :-)

מחר אני אנסה לקפוץ לראות את יצירת האומנות :roll:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

א- תתחדש איש , נראה מאוד

:roll: מכובד .

 

ב- אולי אני אחד האידיוטים היחידים ששואל , אבל איך אומרת הפרסומת ? "אם לא תשאל? , איך תדע?"

 

מישהוא מוכן להסביר לי מה כל כך נדיר ומיוחד במגבר הזה ומדוע הוא מעלה כאן תגובות שבעבר היו שמורות לכוכבות פורנו ?

 

הסבר פשוט יספיק,

לאלו שלא מכירים את הפירמה ולא מבינים על מה כל הרעש.

 

 

תודה ,

תומר.

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

גודל בשילוב טכניקה.. אף אחד לא במקום השני..

 

וטכניקה לא חסר לבילט הזה.. חכה חכה, ניר המונסטר בטח יסביר לנו איזה רכיבים יש בתוך הבילט, ומה עושה אותו לסקסי..

פורסם

למי שלא מבין על מה מדובר זה פשוט מגבר מפלצתי (מפצלתי זה 78 ס"מ אורך:roll:).

 

מלבד העובדה שמגבר כזה מרים מערכת קומפלט כי ההספקים שלו הם 4*100 ו2*200 והוא מוציא כ15-20 יותר.

 

מה שמיוחד בו זה צורת הבנייה והשימוש ברכיבים הכי מתקדמים שקיימים.

אליקו העלה לפה תמונה של ה"שדרוגים" שהוספו למגבר הנ"ל כמו המגברי שרת של בר-בראון,כבלים של WIMA, OS-CON ובקיצור מי שמבין ברכיבים האלו יודע שהם סופר יקרים וסופר איכותיים.

 

בנוסף, המגבר הזה כמו כל שאר סדרת הבילט הוא מחולק לבורדים נפרדים לכל "עמדת עבודה" של המגבר.

כל זה נעשה שחס וחלילה הקרוס לא יכניס רעשים ליחידת ההגברה ושהקדם מגבר גם לא יכניס רעשים לעיבוד בקרוס ושאר ירקות.

בנוסף, כל מערכת הסף-רגישויות של המגבר הוא נפרד.

אפשר לכבות את הקדם מגבר, אפשר לעבוד כדואל סטריאו עם גיין לכל זוג, אפשר לעבוד כדואל מונו עם גיין נפרד לכל ערוץ.

 

בקיצור, זה מגבר שכל היעוד שלו הוא הפרדה מוחלטת של כל ערוץ הגברה והתוצאה הסופית מעידה על עצמה.

 

טוב, כנראה שאני אחפש לי למי לתרום איזה כליה או משהו..

 

אליקו, תתחדש!

under construction..

פורסם

זה מגבר שכולו עבודת יד, במקום טרמינלים יש חוטי כוח שנכנסים ישירות לתוך המגבר, כל ערוץ בעל קדם מגבר ויכולת לשלוט בגיין בנפרד ולחוד לפי בחירה, הוא לא בנוי על טרנזיסטורים מוספט עד כמה שזכור לי אלא על רכיבים ישנים יותר ובעלי צליל טוב יותר.

 

לאלי ניתנה האפשרות לבחור ע"י המפעל את סוג הקבלים שיתקינו במגבר - קבלים אורגניים, רכיבים של בר-בראון או של חברות על אחרות וכאלה.

 

נתוני הספק מפלצתיים שגם הם - אנדרייטרד וצליל נקי לחלוטין - מגבר שקוף נקרא לזה ככה.

 

בקיצור - אני לא יודע עד כמה זה שווה את המחיר אבל בשביל הגשמת חלום זה בהחלט מעלה חיוך על הפנים.

 

נכון אליקו? 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...