Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

777‏ אתה פספסת את הנקודה של דני, הוא אמנם טוען שהטרו נשמע קצת יותר טוב, אבל בשרשור הזה הוא דיבר על זה שג'נסיס חברה וותיקה שביססה את מעמדה עם השנים, וטרו עדיין חברה צעירה. קומפרנדה אמיגו?:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חושב שיש פה עניין של יותר טוב או פחות טוב. שני המגברים לא פחות ממעולים.

זה כמו שנשאל מה עדיף למבורגיני או פרארי ? שניהם מעולים. כל אחד יתחבר למשהו אחר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

שמע אלי אני מקנא

לא יודע מה איתכם אני מתחיל לחסוך לאיזה בילט 4 ערוצים

או לוקח הלוואה

או מוכר חלק בגוף זה שווה את זה :lol:

פורסם
למבורגיני .

 

בוגאטי וויירון או קונייסיג CCC :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברה , הפורום של הרכבים זה פה מעבר לפינה.

אין צורך להעלות תמונות של רכבים פה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני באמת אבל באמת לא מצליח להבין פה את האנשים בפורום ודי מתחילה להימאס עליי תופעת העדר שמתחוללת פה כל פעם שמוצר חדש מגיע.

 

Haze,

אם יורשה לי לשאול, למה אתה חוסך לבילט ולא ל-GENESIS\DLS\AUDISON או כל מגבר אחר ברמה גבוהה שקיים פה בארץ? שמעת בכלל את המגברים של TRU? יודע משהו על החברה? מה הם עושים ? מי הם? ממתי הם קיימים? אופי סאונד? רכיבים?

מצטער שאני נופל עלייך אישית אבל זה סתם לצורך הדוגמא.

שאני רואה פה אנשים בפורום שבאופן מפתיע ממש "פתאום" (זה רק במקרה יוצא שזה יום אחרי שאליקו מעלה תמונות של המגבר שלו ואני כותב מילה טובה על TRU) שוקלים להחליף את מגברי ה-GENESIS שלהם אני פשוט מתעצבן וקשה לי שלא להגיב בנושא, אז ככה זה עובד? יש מגבר חדש אז כל השאר הזבל? מהיום נראה מגברי GENESIS נמכרים בתחנה מרכזית 3 ב-10?

כאשר אני רואה שהמסקנות של אנשים הם ש-TRU טוב יותר מ-GENESIS אני ממש מתחרפן, זה אומר שמישהו פשוט מוציא את דברי מהקשרם. נכון, אמרתי של-TRU יש יתרון בתחום המיד, נו ו? זה התחום היחידי של המגבר? רק על זה מגבר מבוסס? מה בכלל עושה מגבר טוב יותר מאחר? כמה מכם בכלל עשו השוואה אמיתית בין TRU ל-GENESIS או כל חברה אחרת לצורך הדיון? איפה טיפת הכבוד לחברה שמייצרת מגברים קרוב ל-20 שנה ונחשבת לאחת החברות הטובות בעולם? אני לא מבין איך מישהו פה יכול בכלל לטעון שזה מגבר יותר טוב או פחות טוב ולהגיד שהוא רוצה כזה על סמך זה שהוא מעולם לא שמע או אפילו ראה מגבר כזה? רובכם פה אפילו לא יודעים מה כל כך מיוחד בו, אם אלי רכש אחד כזה זה אומר שזה המגבר הכי טוב בעולם?

מחר אני יכתוב המלצה או מילה טובה על מגבר של RED SOUND ואליקו\עופר\איתמר יצלמו מספר תמונות גם אז כולם ירוצו לקנות?

למקרה שמישהו פה שואל את עצמו אז למה החלפתי בכלל? א.לא המגבר שלי ב.יותר יקר מ-TRU שרכשתי ג.התנסות.

חברי הפורום היקרים, אני מציע לכולם לעצור שניה ולקרוא את מה שאתם כותבים, עם כל הכבוד ל-TRU ויש כבוד יש מספיק חברות בשוק שהיו פה הרבה לפני TRU, וכנראה שרובם יהיו פה גם אחרי, מאחל לכל אחד ואחד מכם להחזיק מגבר של GENESIS באוטו ולהתנסות איתו במשך 3 חודשים כמו שאני התנסתי, אולי ככה תבינו מזה מגבר GENESIS ועל מה בכלל אתם מדברים, דרך אגב להזכיר לכולם גם אליקו החזיק עד לא מזמן GENESIS DM באוטו.

 

דני.

פורסם

תרשה לי לחלוק עליך, דני.

 

ראשית "תופעת עדר" אינה תמיד תופעה שלילית מהבחינה הפרקטית. כש"העדר" מבצע רכישה של מוצר איכותי - אין דבר שלילי בכך. אמנם עצם ההגדרה של תופעת עדר היא הגדרה שבבסיס ההתייחסות אליה יש צליל שלילי, אך צריך לדון כל דבר באופן פרטני.

 

אני מיירט באופן אקראי עמוד בtalk audio,

http://www.talkaudio.co.uk/vbb/showthread.php?t=274031

 

גם שם אתה יכול לראות פוקאל-מורל-ג'נסיס-פוקאל-זאפקו-זאפקו-פוקאל-מורל, קצת פיניקס גולד וכו', כך זה בכל מקום בעולם כמעט. יש את הכמה חברות ה"קבועות", חלקם ברמה גבוהה יותר, האחרים ברמה נחותה יותר. תופעת עדר? לא נראה לי.

 

שנית, אין חולק על איכות המוצרים של ג'נסיס. אפשר לא לאהוב את הסאונד המופק מהם, אפשר לא לאהוב את התמורה לעלות שלהם, אפשר ומותר לחשוב שהם פחות טובים מDLS למשל או ממותג אחר [ואולי בצדק], אבל צריך להיות אידיוט כדי לזלזל באיכות המוכחת שלהם.

 

ותק בשוק אינו תמיד פאקטור לאיכות עדיפה. כבר ראינו ושמענו על חברות "צעירות וחצופות" שנתנו פייט רציני ביותר לחברות ותיקות. כך באודיו לרכב. כך בכל דבר.

 

במוצרי אודיו, אחד הפאקטורים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר - הוא איך זה נשמע בסופו של דבר. תכל'ס. הרי כל התכנונים ההנדסיים המורכבים, כל הטכנולוגיות, כל הרכיבים הפנימיים המפוצצים, הכל הכל נועד בראש ובראשונה לדבר אחד. שיימע לנו טוב יותר. שהצליל המוקלט ישוחזר בצורה המיטבית במינימום רעשים ומינימום עוותים. וכן, יהיה גם מוצר עמיד, שלא יתקלקל לנו אחרי שבועיים.

 

שלישית, אני סומך על האינטלגנציה של חברי הפורום שממש לא יתלהבו מ"רד סאונד", גם אם עופר, איציק ואיתמר יהללו וישבחו אותו. יש מקורות אינפורמציה רבות מעבר לפורום האודיו בCF. ודווקא משום כך, די להם לשייט מעט במרחבי הרשת ולראות שהTRU הוא הרבה מעבר לגחמה רגעית או קפריזה חד פעמית של מישהו שרוצה להיות "ייחודי".

 

אפרופו "ייחודי", כשמישהו רוכש מוצר טוב בעקבות רכישות נוספות של חברים אנו מאשימים אותו בעדריות, וכשמישהו רוצה להיות דווקא "ייחודי", דוקרים לו את הקוצים..:wink:

פורסם

צביקה ידידי היקר, למרות שלרוב דעותינו מצטלבות כאחד, הפעם תרשה לי לחלוק על דעתך.

 

כמובן שאין כל פגם ופסל בתופעת העדר, הרי שבסוף כולנו אמורים לצאת נשכרים ממנה, אבל על מנת שמצב כזה יתקיים חייבת להיות לפחות דעה אחת אמיתית כנה ואובייקטיבית לגבי המוצר הנבדק.

כאשר אני כותב את דעתי לגבי מוצר כזה או אחר ואנשים מפרשים את דברי בצורה לא נכונה ומסיקים מכך מסקנות, הרי שהדבר פסול ויש לשלול ולהוקיע אותו, בשום מקום לא כתבתי ולא עלה בדעתי לכתוב ש-TRU טובים יותר מ-GENESIS והרי לך, הנה במפתיע אנשים מסיקים מסקנות שאינן נכונות ואנשים אחרים הולכים אחריהם שולל.

 

מסקנה -

ג'נסיס ותיקה

TRUE יותר טובה

חורא לי לראות תגובות של אנשים כמו HAZE שכותבים שהם "חוסכים לבילט".

לפני שהיו מגברי TRU בארץ לא היו מוצרים אחרים טובים? הרי זה ברור לכולנו שמישהו פה לקח את דעתי או את מילותיו של אליקו ופירש אותם בצורה לא נכונה, נשגב מבינתי כיצד אפשר לרכוש מגבר או אפילו להגיד שהוא טוב יותר ממגבר כזה או אחר על סמך תמונות ודעה של מישהו אחר, הרי אמרתי פה לא פעם וגם לא פעמיים שכל מה שנאמר פה בפורום הוא בגדר המלצה בלבד, חובת הבדיקה קיימת על הקונה.

 

במוצרי אודיו, אחד הפאקטורים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר - הוא איך זה נשמע בסופו של דבר. תכל'ס. הרי כל התכנונים ההנדסיים המורכבים, כל הטכנולוגיות, כל הרכיבים הפנימיים המפוצצים, הכל הכל נועד בראש ובראשונה לדבר אחד. שיימע לנו טוב יותר. שהצליל המוקלט ישוחזר בצורה המיטבית במינימום רעשים ומינימום עוותים. וכן, יהיה גם מוצר עמיד, שלא יתקלקל לנו אחרי שבועיים.
כאן בדיוק נעוצה דעתי, כיצד באנדם יכול להגיד על סמך תמונות ודעה של מישהו אחר ומבלי לשמוע את המגבר שהוא טוב יותר ממגבר אחר? או אפילו שהוא רוצה מגבר כזה ? כמו שכבר אמרת אתה בעצמך, מבחן התוצאה הוא הקובע ולא שום דבר מעבר, התוצאה היא כמובן איך נשמע המגבר והאם אופי הצליל שלו מתאים לקונה, מכל האנשים פה בפורום שהגיבו על המגבר, אפילו אחד לא טרח לשמוע את המגבר ורק ולאחר מכן להביע את דעתו, אלא להפך, קודם מגיבים ואומרים שהמגבר טוב יותר מכל דבר אחר, ורק לאחר מכן הולכים לשמוע.

מצטער אבל לא לשם כיוונתי את דעתי ואת תגובתי לגבי מגברי TRU, כל מי שרוכש את המגבר על סמך דעתי בלבד ומבלי לשמוע מספר מגברים אחרים פשוט עושה טעות.

 

ותק בשוק אינו תמיד פאקטור לאיכות עדיפה
צביקה, הזכרת פה את נושא האמינות, הרי שאמינות הולכת יד ביד עם ותק, חברה שמוצריה לא אמינים וכושלים לאחר מספר ימים\שבועות\שנים לא תשרוד יום אחד בשוק הזה, בטח ובטח שלא 17 שנה, לכן הדגשתי בתגובתי הקודמת את נושא הותק וכמה הוא חשוב, כואב לראות כיצד חברי הפורום "מזלזלים בו".

 

האם TRU היא "גחמה רגעית או קפריזה חד פעמית" ? מי שמכיר את העליות והירידות של החברה הזאת יודע ששום דבר לא בטוח, זה שהמוצר "מוכר" לא אומר בהכרח שהחברה מצליחה.

 

דני.

פורסם

כמובן שאני צחקתי דני סתם הלכת עם זה רחוק

פשוט כולם קצת מקנאים באליקו, וזה לא בושה הוא הביא מגבר שרק חיצונית נראה משהו מיוחד ( וגם טג המחיר מוסיף )

רוב הסיכויים שכנראה ולא יהיה לי אף פעם ג'נסיס או TRU. יש לי גבול שפיות וזה כבר מעבר לגבול הזה

נכון שיש אנשים כמו רועי שנכסו לזה חזק וכבר אתה רואה שירשור שהוא רוצה להחליף למגבר "סופר דופר"

ושוב אני לא קבעתי שTRU יותר טובה או משהו כזה מה גם שאם הייתי מפוצץ בכסף בלי לחשוב פעמים הייתי מביא GENESIS DUAL MONO EXTREM

פורסם
תרשה לי לחלוק עליך, דני.

 

ראשית "תופעת עדר" אינה תמיד תופעה שלילית מהבחינה הפרקטית. כש"העדר" מבצע רכישה של מוצר איכותי - אין דבר שלילי בכך. אמנם עצם ההגדרה של תופעת עדר היא הגדרה שבבסיס ההתייחסות אליה יש צליל שלילי, אך צריך לדון כל דבר באופן פרטני.

 

אני מיירט באופן אקראי עמוד בtalk audio,

http://www.talkaudio.co.uk/vbb/showthread.php?t=274031

 

גם שם אתה יכול לראות פוקאל-מורל-ג'נסיס-פוקאל-זאפקו-זאפקו-פוקאל-מורל, קצת פיניקס גולד וכו', כך זה בכל מקום בעולם כמעט. יש את הכמה חברות ה"קבועות", חלקם ברמה גבוהה יותר, האחרים ברמה נחותה יותר. תופעת עדר? לא נראה לי.

 

שנית, אין חולק על איכות המוצרים של ג'נסיס. אפשר לא לאהוב את הסאונד המופק מהם, אפשר לא לאהוב את התמורה לעלות שלהם, אפשר ומותר לחשוב שהם פחות טובים מDLS למשל או ממותג אחר [ואולי בצדק], אבל צריך להיות אידיוט כדי לזלזל באיכות המוכחת שלהם.

 

ותק בשוק אינו תמיד פאקטור לאיכות עדיפה. כבר ראינו ושמענו על חברות "צעירות וחצופות" שנתנו פייט רציני ביותר לחברות ותיקות. כך באודיו לרכב. כך בכל דבר.

 

במוצרי אודיו, אחד הפאקטורים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר - הוא איך זה נשמע בסופו של דבר. תכל'ס. הרי כל התכנונים ההנדסיים המורכבים, כל הטכנולוגיות, כל הרכיבים הפנימיים המפוצצים, הכל הכל נועד בראש ובראשונה לדבר אחד. שיימע לנו טוב יותר. שהצליל המוקלט ישוחזר בצורה המיטבית במינימום רעשים ומינימום עוותים. וכן, יהיה גם מוצר עמיד, שלא יתקלקל לנו אחרי שבועיים.

 

שלישית, אני סומך על האינטלגנציה של חברי הפורום שממש לא יתלהבו מ"רד סאונד", גם אם עופר, איציק ואיתמר יהללו וישבחו אותו. יש מקורות אינפורמציה רבות מעבר לפורום האודיו בCF. ודווקא משום כך, די להם לשייט מעט במרחבי הרשת ולראות שהTRU הוא הרבה מעבר לגחמה רגעית או קפריזה חד פעמית של מישהו שרוצה להיות "ייחודי".

 

אפרופו "ייחודי", כשמישהו רוכש מוצר טוב בעקבות רכישות נוספות של חברים אנו מאשימים אותו בעדריות, וכשמישהו רוצה להיות דווקא "ייחודי", דוקרים לו את הקוצים..:wink:

מסכים איתך בכול מילה , אבל אני מסכים עם דני שיש כאן תופעת עדר לא נכונה ואני אסביר מדוע . דני אמר שיש מיד יותר טוב לTRU (לא בדקתי אישית ), הוא גם ציין שיש דברים אחרים שגנסיס עושה יותר טוב . אז אם אני מבין את זה , אני יכול להבין שTRU יותר טוב לווקאל ולג'אז ולקלאסי . אם יתברר לי שהגנסיס הוא יותר טוב בשליטה על תחומי הבאס , אזי הוא יותר טוב לטכני ולרוק כבד , אף אחד לא בדק מה הוא עצמו שומע , ומה יותר טוב לסגנון שלו . אני למשל איש של מיד , אבל יש אנשים של באס ויש אנשים של גבוהים , זה תלוי במוסיקה שהוא שומע , ובמה שהוא מתחבר אליו

וד"א אני לא מתחבר לTRU מהנתונים שלו , אבל זה סטיה שלי (יש לי המון סטיות מוזרות בנוגע לאודיו:lol:), אבל לפחות אני יודע היטב מה חסר לי בנתונים שלו , אני גם יודע שבאטלר עם נתונים גרועים יותר , כנראה כן יקלע לטעמי יותר (וזה למרות שאין באטלר בארץ ולא שמעתי אחד )

מה שאני מנסה לומר זה שהעדר כאן הוא עדר שלא חושב , הוא הולך ע"פ אופנות

בברכה יהודה

פורסם

יהודה, אז אתה בעצם קונה רכיבים לפי הניירות שלהם?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...