Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנית GPS מחו"ל והתאמתו לארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
CARTOM - אם תביא מכשיר של GERMIN או מיו שהוא GPS! (ולא מחשב כף יד!) אז תבין את המשפט שאני אמרתי בניגוד לזה שאתה אמרת שהתכוונת למחשבי כף יד בכלל.

 

זה שPPC רגיל אתה יכול לגייר בלי בעיה - נכון.

GPS עם מערכת הפעלה סגורה? לא נכון.

 

את כל זה גם אני טוען !

מערכות סגורות נקראו PDA לעומת ה PPC שהינו מחשב כף יד עם מערכת פתוחה להתקנת יישומים שונים .

 

בקשר ללמה לא נחות ולא נעליים:

א. רוב האנשים משתמשים בPPC רק כGPS , זאת עובדה , המערכת הפעלה הזאת היא די כישלון בתור ORGANIZER.

עובדה עובדה אבל אני לא רואה שהבאת הוכחה לטיעו הזה - תכנס לפורום הפריק (אני חבר שם כבר כמה שנים ותראה כמה משתמשים פעילים ומרוצים יש ב PPC )

ב. מסך לרוחב ולא לאורך וגדול מרוב המסכים של מחשבי כף יד - טיעון חלש , מהסיבה שהצפיה בזמן ניווט במסך היא מועטה ( הרי צריך להביט בכביש ) ועיקר הניווט מתבצע על פי ההנחיות הקוליות .

מה הקשקוש תסלח לי , על מסך רוחבי ולא אנכי - בכל מחשב כף יד אפשר לנווט באופן אופקי ו \ או אנכי לפי בחירת המשתמש !

ג. ציפוי אנטי רפלקטיבי ולרוב יחס ניגודיות טוב יותר. - אתה מוזמן להשוות את המסכים בין ה PDA למינהם למסכי VGA :-)

ד. רמקול חזק יותר מPPC - כמה חזק צריך לשמוע את ההנחיות הקוליות , נו באמת הרי לא מדובר במערכת HI FI כולה הנחיה קולית , אצלי ד"א ההנחיה נמצאת בעוצמה בינונית מינוס כאשר ברקע יש מוסיקה מהמערכת ועדיין אין לי בעיה לשמוע אותה ( וכאן ישנה פונקציה ב IGO שמגבירה את עוצמת ההנחיה עם הגברת מהירות הנסיעה )

ה. מקלט SIRF 3 לעומת רוב הPPC (במיוחד הזולים) שהם SIRF 2 - מקלט ה SIRF3 לא משביח את דיוק הניווט !

ו. זמן עליה והפעלת מקלט הGPS - פחות מ4 שניות במכשיר יעודי , כמה זמן לוקח לIGO לרוץ על PPC? - המכשיר שלי מקבל FIX כעבור 20 שניות ( האם זה משמעותי בעיניך ? )

דרך אגב מכשירים שלא דלקו עם תוכנת ניווט מעל יומיים שלושה מאבדים את המידע ולוקח להם הרבה יותר זמן לקבל FIX , כן כן גם מכשיר הניווט הייעודי !

ז. תמיד בא עם ערכה לרכב (למרות שחלק גדול מהמחשבי כף יד גם) - ערכה לרכב זה טוב , ומכשיר בעל מסך גדול יותר זה גם טוב , אבל מסרבל את ההתניידות איתו , מה שגורם לבעלי המכשירים להשאירם בערכת הרכב ולהזמין פריצה לרכבם !

 

מחשבי הכף יד עם WINDOWS MOBILE הם בהחלט לא מציאה גדולה לשימוש בכל דבר שהוא לא GPS ובתור גאדג'טים הם לא ממש הצליחו , אתה יכול להתווכח , אבל העובדה שבתור GPS עדיף מכשיר יעודי.

כדי לתת דוגמא עד כמה הם נכשלים בארה"ב - ברוב החנויות אלקטרוניקה הגדולות בקושי מחזיקים מחשבי כף יד ואם כן - הם כאלו ללא מקלט GPS - נכון אבל ארה"ב זו לא אינדיקציה נכונה בתחום הזה תחום ה PPC ( וגם אני חזרתי מטיול ארוך שם לפני מס' שנים - יש לי משפחה ענפה ביבשת ) האמריקאים משום מה :roll: מעדיפים מפות , ולחלקם יש מסך מגע ותוכנה BUILT IN שמגיעה עם הרכב .

מידע טרי מלפני חודש שהייתי בארה"ב והתעניינתי בנושא.

זה שבארץ הרבה חושבים שהם חכמולוגים ודפקו את המערכת בלהביא מחשב כף יד ולהתקין עליו בעצמם את התוכנות זה משהו אחר.

וכל ההערות על למה זה עדיף זה מניסיון.

 

ליביו

כל מה שכתבתי גם כן מגיע מנסיון אישי של שנים רבות בתחום , ועם ניסיון על גבי תוכנות רבות ומכשירים שונים .

מחשבי כף יד רבים מגיעים היום עם יכולות נוספות כגון תקשורת סלולארית מעבר לחיבור לרשתות WIFI , ומקלטי GPS !

לסיכום אני ממש לא חושב שהמכשירים הסגורים נותנים תמורה ביחס לעלות שלהם , אבל כל אחד עושה את הבחירה שלו לפי צרכיו וטעמו האישי .

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
CARTOM - אם תביא מכשיר של GERMIN או מיו שהוא GPS! (ולא מחשב כף יד!) אז תבין את המשפט שאני אמרתי בניגוד לזה שאתה אמרת שהתכוונת למחשבי כף יד בכלל.

 

זה שPPC רגיל אתה יכול לגייר בלי בעיה - נכון.

GPS עם מערכת הפעלה סגורה? לא נכון.

 

בקשר ללמה לא נחות ולא נעליים:

א. רוב האנשים משתמשים בPPC רק כGPS , זאת עובדה , המערכת הפעלה הזאת היא די כישלון בתור ORGANIZER.

ב. מסך לרוחב ולא לאורך וגדול מרוב המסכים של מחשבי כף יד

ג. ציפוי אנטי רפלקטיבי ולרוב יחס ניגודיות טוב יותר.

ד. רמקול חזק יותר מPPC

ה. מקלט SIRF 3 לעומת רוב הPPC (במיוחד הזולים) שהם SIRF 2

ו. זמן עליה והפעלת מקלט הGPS - פחות מ4 שניות במכשיר יעודי , כמה זמן לוקח לIGO לרוץ על PPC?

ז. תמיד בא עם ערכה לרכב (למרות שחלק גדול מהמחשבי כף יד גם)

 

מחשבי הכף יד עם WINDOWS MOBILE הם בהחלט לא מציאה גדולה לשימוש בכל דבר שהוא לא GPS ובתור גאדג'טים הם לא ממש הצליחו , אתה יכול להתווכח , אבל העובדה שבתור GPS עדיף מכשיר יעודי.

כדי לתת דוגמא עד כמה הם נכשלים בארה"ב - ברוב החנויות אלקטרוניקה הגדולות בקושי מחזיקים מחשבי כף יד ואם כן - הם כאלו ללא מקלט GPS.

מידע טרי מלפני חודש שהייתי בארה"ב והתעניינתי בנושא.

זה שבארץ הרבה חושבים שהם חכמולוגים ודפקו את המערכת בלהביא מחשב כף יד ולהתקין עליו בעצמם את התוכנות זה משהו אחר.

וכל ההערות על למה זה עדיף זה מניסיון.

 

ליביו

 

עם אייפאק 114, IGO 8 עולה אצלי תוך 6 שניות גג. קניתי לו מקלט של גלובאלסאט שמוצא לווינים תוך שניות בתוך הבית. מה יותר מזה אני צריך? אז נכון המסך קטן יותר, ונכון שהרמקול חלש יותר ,אבל בשלוש שניות חיברתי אותו לליין אין במערכת ואני מסודר וסידרתי מטען מהרכב ככה שגם עם הסוללה אני מסודר, למרות שהסוללה מספיקה בכיף למעל 3.5 שעות ניווט. אני מתקין עליו גם IGO, גם TOM TOM וגם דסטינייטור והכל פועל מעולה. ואם אני רוצה לטוס לחו"ל אני לא צריך לקנות מפות ולשלם שקל אחד. כמו כן אצלי המכשיר יותר בבית מאשר ברכב, ואני גולש בו באינטרנט ומשחק בו, לכן לפי דעתי האישית עדיף היה לי לקנות מחשב כף יד כפי שעשיתי.

 

אגב סתם שאלה, מה קורה למי שקנה מכשיר GPS ופתאום יצאו עידכוני מפות? הוא צריך לשלם על זה? אם כן אז יוצא שמי שקנה GPS בזול, עוד ישלם עליו יותר מזה שקנה מחשב כף יד, כי אם זכרוני אינו מטעה אותי, העידכונים הנ"ל עולים לא מעט.

ROOONEEYY

פורסם

ואז, כמה ימים בלי שימוש, הסוללה התרוקנה, המכשיר עשה HARD RESET, והלכה העברית, הלך ה- BT PAIRING עם המקלט, הלך קיצור הדרך לDESTINATOR ששמתי בתפריט ההתחלה - בקיצור - המכשיר חזר להגדרות היצרן.

 

שמר אני אתייחס רק לטענה זו שלך .

לדעתי המכשיר הנ"ל הינו בעל מערכת הפעלה מסוג WM2003 - ואכן במערכת מיושנת זו כאשר הסוללה נגמרת , המערכת חוזרת להגדרות הבסיסיות של היצרן .

כיום במערכות ההפעלה החדישות WM5 WM6 וגירסה 6.1 אין את התופעה הזו כלל , וגם כאשר ( מה לעשות וסוללות שלא מטעינים , יש להן נטיה להתרוקן באיזה שלב , כמו במחשב נייד ובכל מכשיר סלולאר ) הסוללה התרוקנה , מיד לאחר החיבור לטעינה המערכת תעלה בדיוק כפי שהיתה קודם לכן .

ולגבי העברית - אם נזקקת ל PATCH אז אני מניח שעבדת עם גירסה ישנה של הדסטינ' , כיום יש גירסאות מגויירות גם לדסטינ' .

פורסם

כל מה שאתה צריך זה תוכנה ומפה של ארץ + עברית למכשיר. אם אתה קונה בחו"ל אז רוב הסיכויים שלא תקבל עברית ולכן תצטרך לרכוש אותה. אני קיבלתי עם המכשיר שלי עברית של PDAC .

פורסם
עם אייפאק 114, IGO 8 עולה אצלי תוך 6 שניות גג. קניתי לו מקלט של גלובאלסאט שמוצא לווינים תוך שניות בתוך הבית. מה יותר מזה אני צריך? אז נכון המסך קטן יותר, ונכון שהרמקול חלש יותר ,אבל בשלוש שניות חיברתי אותו לליין אין במערכת ואני מסודר וסידרתי מטען מהרכב ככה שגם עם הסוללה אני מסודר, למרות שהסוללה מספיקה בכיף למעל 3.5 שעות ניווט. אני מתקין עליו גם IGO, גם TOM TOM וגם דסטינייטור והכל פועל מעולה. ואם אני רוצה לטוס לחו"ל אני לא צריך לקנות מפות ולשלם שקל אחד. כמו כן אצלי המכשיר יותר בבית מאשר ברכב, ואני גולש בו באינטרנט ומשחק בו, לכן לפי דעתי האישית עדיף היה לי לקנות מחשב כף יד כפי שעשיתי.

 

אגב סתם שאלה, מה קורה למי שקנה מכשיר GPS ופתאום יצאו עידכוני מפות? הוא צריך לשלם על זה? אם כן אז יוצא שמי שקנה GPS בזול, עוד ישלם עליו יותר מזה שקנה מחשב כף יד, כי אם זכרוני אינו מטעה אותי, העידכונים הנ"ל עולים לא מעט.

נכון מאד , שכחתי לציין שמחשבי כף יד בעלי מקלט חיצוני זוכים ל FIX מהיר יותר בהרבה .

אני עובד עם מכשירים בעלי אנטנה מובנית .

אגב לגבי עידכוני המפות - נכון שאפשר להשיג ברשת כל דבר כולל עידכוני מפות לכל מקום בעולם , אבל זה לא חוקי ומי שמעדיף לפעול על פי החוקים ישלם על עדכוני תוכנה ו\או מפות בדיוק כמו בעלי ה PDA .

פורסם

שוויבה שוויבה:

 

שמר: שתי התוכנות לא רעות , MIOMAP מהירה יותר ובעלת POI טובים יותר , IGO בעלת חיפוש נח יותר.

 

CARTOM:

PDA = PERSONAL DIGITAL ASSISTENT

PPC - POCKET PC

 

לא שום המצאות אחרות

 

בקשר לתגובות שלך:

א. כנס לפורום PSI - תגלה שכולם מרוצים ממכוניות צרפתיות ספורטיוביות לאורך שנים... אני נתתי לך דוגמא קונקרטית על מה הולך בשוק , אתה נותן לי פורום של נישה.

ג. רזולוציה זה דבר נחמד כשאתה צופה בתמונות (וכן יש לי גם PPC עם מסך ברזולוציה המדהימה של VGA , אין לזה שום יתרון בזמן ניווט , למה שאני אמרתי יש)

ה. ממש לא נכון , ויותר ממה שזה משביח את איכות הניווט (וחוסר האיבודי קליטה) - מהירות קליטת הסיגנל עדיפה בהמון.

כמה זמן לוקח לGPS שלך לקבל סיגנל ? כל תשובה מתחת ל20-30 שניות תיהיה סילוף של האמת (שוב מניסיון)

ו. 20 שניות לסיגנל (בתנאי שאתה בשטח פתוח לגמרי ובמקום קרוב לאיפה שהיית קודם - מעל דקה במיקום חדש ורחוק) + 15-20 שניות של הדלקת המכשיר + 15-20 שניות של עליית IGO - שוב מניסיון.

 

וארה"ב היא דווקא דוגמא מצויינת למגמות בשוק הגאדג'טים.

בקשר לשאר היכולות , כמו שציינתי , השוק של מחשבי כף יד גוסס (במיוחד עם ההתחזקות של השוק פלאפונים חכמים שלא מבוססים על מערכות WINDOWS MOBILE משום מה) , ולא סתם.

לגבי ההודעה השניה לשמר - צודק בכל מה שציינת, אכן זה פאק שכבר לא קיים במכשירים החדשום.

 

פליקס - עידכונים למפות הם חינם , עידכונים לגירסאת תוכנה עולים (כנס לאתר של MIO - תראה שאת העידכונים למפות אתה יכול להוריד בחינם)

בקשר ללגלוש ולשחק - דיברנו על GPS , ובימינו רוב הפלאפונים מצויידים יותר טוב לנושא הזה (ולי יש אייפון , אין נקודה להשוואה אפילו)

 

לגבי התיזמונים - אני מוכן להביא MIO PPC ולתזמן את אותו הדבר , לא ממש 6 שניות , ועדיין לא הוספת זמן לקליטה ראשונה של סיגנל לGPS ועליית המכשיר ממצב כיבוי.

כמו שCARTOM אמר - עם מקלט חיצוני העניין יותר מהיר בהרבה - אבל העלות גם גבוהה בהרבה (אולי תשתף כמה זה עלה כחדש? כדי שאני לא אצטרך לזרוק פה מספר)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
שמר אני אתייחס רק לטענה זו שלך .

לדעתי המכשיר הנ"ל הינו בעל מערכת הפעלה מסוג WM2003 - ואכן במערכת מיושנת זו כאשר הסוללה נגמרת , המערכת חוזרת להגדרות הבסיסיות של היצרן .

כיום במערכות ההפעלה החדישות WM5 WM6 וגירסה 6.1 אין את התופעה הזו כלל , וגם כאשר ( מה לעשות וסוללות שלא מטעינים , יש להן נטיה להתרוקן באיזה שלב , כמו במחשב נייד ובכל מכשיר סלולאר ) הסוללה התרוקנה , מיד לאחר החיבור לטעינה המערכת תעלה בדיוק כפי שהיתה קודם לכן .

ולגבי העברית - אם נזקקת ל PATCH אז אני מניח שעבדת עם גירסה ישנה של הדסטינ' , כיום יש גירסאות מגויירות גם לדסטינ' .

 

כן, אני מכיר את הבעייה, אבל היה לי את ה-HP זמין (לא עלה כסף), את המקלט קניתי ב-400 מאיזה פראייר (בזמנו הוא עלה מעל 600-700), כך שזה היה אחלה פתרון בשבילי בהוצאה קטנה (נסיעה של חודש עם המשפחה לארה"ב, היו מספיק הוצאות).

 

אגב - מישהו מכיר שיטה לשדרג את מע' ההפעלה? HP לא משחררים גרסאות חדשות, חיפוש בגוגל העלה חרס, שזה טוב להרכיב כדים עתיקים, אבל לא יעיל עם האייפק...

פורסם
CARTOM - אם תביא מכשיר של GERMIN או מיו שהוא GPS! (ולא מחשב כף יד!) אז תבין את המשפט שאני אמרתי בניגוד לזה שאתה אמרת שהתכוונת למחשבי כף יד בכלל.

 

זה שPPC רגיל אתה יכול לגייר בלי בעיה - נכון.

GPS עם מערכת הפעלה סגורה? לא נכון.

 

בקשר ללמה לא נחות ולא נעליים:

א. רוב האנשים משתמשים בPPC רק כGPS , זאת עובדה , המערכת הפעלה הזאת היא די כישלון בתור ORGANIZER. נכון שרוב השימוש GPS, אבל אפשר לבצע דברים נוספים: למשל, אצלי במכשיר יש WIFI מובנה, מה שסייע לי להשתמש בו בשדות תעופה בחו"ל, ואפילו לדבר דרכו בSKYPE כאילו היה טלפון סלולרי. (או לחילופין להתחבר ב BT דרך הסלולרי שלי לאינטרנט במקומות בהם לא היה WIFI). אני לא מדבר בכלל על כך שיש טייפ מנהלים, מדיה פלייר, NOTES ואנשי קשר, פגישות ובעצם כל מה שצריך, אפילו טונה של של משחקים להעביר טיסות משעממות או סתם ישיבות (מכל הסוגים) או הרצאות משעממות :)

ב. מסך לרוחב ולא לאורך וגדול מרוב המסכים של מחשבי כף יד. אפשר לסובב את המסך במחשב הרגיל, או במקרה של המכשיר שלי : ipaq rx5940 , הדיפולט זה מסך שוכב וגם התושבת לרכב מגיעה ככה.

ג. ציפוי אנטי רפלקטיבי ולרוב יחס ניגודיות טוב יותר. זניח .

ד. רמקול חזק יותר מPPC - שוב - זניח ואני לא בטוח שנכון.

ה. מקלט SIRF 3 לעומת רוב הPPC (במיוחד הזולים) שהם SIRF 2 - שוב זניח , מעל שנתיים לא ראיתי בשוק מכשיר עם פחות מSIRF3

ו. זמן עליה והפעלת מקלט הGPS - פחות מ4 שניות במכשיר יעודי , כמה זמן לוקח לIGO לרוץ על PPC? לוקח לIGO8 בערך 3 שניות לעלות במכשיר שלי, אם אתה שם IGO 8 ומעמיס אותו לעייפה ב POIים , אז אולי 10 שניות.

ז. תמיד בא עם ערכה לרכב (למרות שחלק גדול מהמחשבי כף יד גם) = בהנחה שאתה לא קונה מחשב כף יד זבלה, תמיד יגיע עם ערכה לרכב

 

מחשבי הכף יד עם WINDOWS MOBILE הם בהחלט לא מציאה גדולה לשימוש בכל דבר שהוא לא GPS ובתור גאדג'טים הם לא ממש הצליחו , אתה יכול להתווכח , אבל העובדה שבתור GPS עדיף מכשיר יעודי.

כדי לתת דוגמא עד כמה הם נכשלים בארה"ב - ברוב החנויות אלקטרוניקה הגדולות בקושי מחזיקים מחשבי כף יד ואם כן - הם כאלו ללא מקלט GPS.

מידע טרי מלפני חודש שהייתי בארה"ב והתעניינתי בנושא. זה נכון חלקית, הולכים שם חזק מכשירים GPS ייעודיים זולים שעולים 80 עד 120 דולר, אם המחירים שלהם היו קרובים עד זהים למחשבי כף יד כמו בארץ, אז תהיה בטוח שהם לא היו הולכים כ"כ חזק.

זה שבארץ הרבה חושבים שהם חכמולוגים ודפקו את המערכת בלהביא מחשב כף יד ולהתקין עליו בעצמם את התוכנות זה משהו אחר.

וכל ההערות על למה זה עדיף זה מניסיון.

גם ההערות שלי, למה זה בזבוז לקנות מכשיר ייעודי - הן גם מנסיון.

נראה אותך מחזיק על מכשיר ייעודי : גם TOMTOM , גם IGO 2006, גם DESTINATOR 7 וגם IGO8 !

ליביו

329424.jpg

 

 

אגב - מישהו מכיר שיטה לשדרג את מע' ההפעלה? HP לא משחררים גרסאות חדשות, חיפוש בגוגל העלה חרס, שזה טוב להרכיב כדים עתיקים, אבל לא יעיל עם האייפק...

 

אם אתה מתכוון למעבר מ WM5 לWM6, אז כנראה שזה לא אפשרי חומרתית (לצערי, גם אני על WM5 - לא שהיא כזאת גרועה או שWM6 מהווה שינוי מהפכני)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
גם ההערות שלי, למה זה בזבוז לקנות מכשיר ייעודי - הן גם מנסיון.

ויכוח סרק. רוב האנשים שקונים GPS לרכב לא מתכוונים ולעולם לא ייתכוונו לקנות מכשיר עם WIFI, BT,EXCEL,OUTLOOK וכו'. הם לא מכירים את הדרך וצריכים מישהו שיגיד להם לאן לנסוע. נקודה. גם הפלייר ומציג התמונות שיש ב-GPS הייעודי מיוצר בשבילם. אין להם שום סיבה לשים שקל נוסף על משהו מעבר ל: מסך גדול וקריא, תוכנה ידידותית, מפות מעודכנות ומקלט GPS אמין ומהיר. אם אי פעם אקנה לי GPS, זה יהיה ללא ספק מחשב כף יד מהסוג ששמת בתמונה, אבל אני לא משתמש ממוצע של GPS (בעצם אני לא משתמש בו בכלל).

נראה אותך מחזיק על מכשיר ייעודי : גם TOMTOM , גם IGO 2006, גם DESTINATOR 7 וגם IGO8 !

אתה גם עונד שעון אחד על יד ימין ואחד על חד שמאל, ומשווה את השעה בשניהם עם השעון באוטו ועם השעון ברדיו דיסק?? :shock:

 

 

לגבי שדרוג, התכוונתי מ-WM2003 הלאה. מעניינת אותי רק אמינות מע' ההפעלה, שאר הגאדג'טים פחות משנים לי, גם ככה זה מכשיר ענתיקה בן 4.

פורסם

 

לגבי התיזמונים - אני מוכן להביא MIO PPC ולתזמן את אותו הדבר , לא ממש 6 שניות , ועדיין לא הוספת זמן לקליטה ראשונה של סיגנל לGPS ועליית המכשיר ממצב כיבוי.

כמו שCARTOM אמר - עם מקלט חיצוני העניין יותר מהיר בהרבה - אבל העלות גם גבוהה בהרבה (אולי תשתף כמה זה עלה כחדש? כדי שאני לא אצטרך לזרוק פה מספר)

 

ליביו

 

אז ככה מבדיקה שעשיתי כעת: עלייה ממצב כיבוי= שניה. אני פשוט לוחץ על כפתור ההפעלה ותוך שניה נפתח לי החלון של ה TODAY.

10 שניות עד לעליית IGO8 עם POI ומפות של כל העולם (ואני לא מגזים, באמת כל העולם). 10 השניות הללו כוללות בתוכן כבר תקשורת עם המקלט GPS של GLOBALSAT, ומציאת לויינים של המקלט. לאחר 10 השניות הללו יש לי IGO8 שמצא לפחות 5-7 לווינים באיכות טובה (בבית הוא מוצא בערך 4 לוינים באיכות טובה) ואני מוכן לעבודה.

 

מחירים: מחשב כף היד IPAQ114 - 1300

GlobalSat Bt338 -450 ש"ח.

ROOONEEYY

פורסם
נראה אותך מחזיק על מכשיר ייעודי : גם TOMTOM , גם IGO 2006, גם DESTINATOR 7 וגם IGO8 !

אתה גם עונד שעון אחד על יד ימין ואחד על חד שמאל, ומשווה את השעה בשניהם עם השעון באוטו ועם השעון ברדיו דיסק?? :shock:

 

ממש לא :

TOMTOM היא התוכנה שמגיעה עם רשיון חוקי על המכשיר, אבל יש בה רק מפות של מערב אירופה (וניתן להוסיף גם מפות של שאר העולם אבל אין של ישראל), לכן בארץ היא לא אפקטיבית.

 

הבעיה עם IGO2006 היא שככל שמתרחקים מגוש דן, ככה מתחילות בעיות עם המפות מבחינת דיוק, לכן החזקתי במקביל גם דסטינייטור 7 שהממשק שלה פחות נאה ופחות ידידותי אבל היא יותר מדוייקת.

 

ומבחינת IGO2008 - היא הרכש החדש שעוד נמצא בהרצה, עד לא מזמן היה שם באג שלאחר X זמן ניווט היה נכבה המסך בלי קשר להגדרות המחשב, לכן היא היתה בלתי ניתנת לשימוש "מבצעי". עכשיו עם התיקון האחרון ששוחרר הבעיה נפתרה ואם היא תוכיח את עצמה לאורך זמן, אני אסיר את כל האחרות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פליקס - זה ממצב סטנדביי , אבל מילא.

בקשר למחיר - 1750 ש"ח - 700 ש"ח יותר ממשהו שלא צריך להתעסק איתו , מדליקים - עובדים ו200 ש"ח יותר מזה: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6552&perur=2&t=5&c=360

שחוסך גם דיבורית BLUETOOTH

 

אייל , אייגו 2008 - עבודה בארץ בארה"ב ואירופה רציפה - שום בעיה עד היום מהרגע שהותקנה.

הבעיה היא הPOI העלובים יחסית שלה.

 

הבעיה שאנשים לא רוצים להתעסק - הם רוצים להדליק ולהשתמש , ככה שכל שאר ה"יתרונות" של מחשבי כף יד זה כמו פיצ'רים מיותרים בטלפונים - אפשר לספר לחברים ולהשתמש בשבוע הראשון - אבל תכלס רובם ממש לא פרקטים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

hello



 

my father use the asus a696 as a pocket PC and as a gps in his car with igo-

 

work great in both ways

 

very accurate and also mufti function as calender ' internet and others....

 

Ben

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

hello



 

my father use the asus a696 as a pocket PC and as a gps in his car with igo

 

work great in both ways

 

very accurate and also mufti function as calender ' internet and others....

 

Ben

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...