Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנית GPS מחו"ל והתאמתו לארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב.

אף אחד לא טוען שמחשב כף היד עובד פחות טוב מGPS ייעודי. אחרי הכל, אלה בערך אותם מכשירים בעיקרון (ה-GPS פשוט "סגור" במע' ההפעלה שלו.

 

העניין הוא שהרוב לא משתמשים בתכונות הנוספות, ולכן חבל על הכסף הנוסף שאתה משלם. זה בערך כמו שתקנה רכב עם 300 כ"ס ותסע רק במהירות החוקית, מתוך בחירה.

יש כאלה שאוהבים את הדאווין של ה-300 סוסים (ואת כל מה שנלווה אל הסוסים), ולא מעניין אותם לנסוע לאט (להיפך, ככה כולם מספיקים לראות את מה שקנו), אבל זה בטח לא ייתן להם יתרון שימושי על רכב עם 75 סוסים בתחומי המהירות המותרת.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תירוצים יש הרבה.

 

תבחר לך תוכנה אחת ותעבוד איתה, אתה לא במסע כיבוש פיסטינים שצריך כל נ.צ.

 

זה נכון ,אבל בדרך לחתונה באיזור הקריות החליט ה IGO2006 להוביל אותי דרך הר (שאין שם דרך סלולה) ,

ובדרך מאיזור המרכז לאיזה מקום נידח בדרום, החליט ה IGO2006 וגם הדסטינייטור 2007 להוביל אותי במעגלים אין סופיים באמצע הלילה בחושך מצריים.

 

פליקס - זה ממצב סטנדביי , אבל מילא.

בקשר למחיר - 1750 ש"ח - 700 ש"ח יותר ממשהו שלא צריך להתעסק איתו , מדליקים - עובדים ו200 ש"ח יותר מזה: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6552&perur=2&t=5&c=360

שחוסך גם דיבורית BLUETOOTH

 

אייל , אייגו 2008 - עבודה בארץ בארה"ב ואירופה רציפה - שום בעיה עד היום מהרגע שהותקנה.

הבעיה היא הPOI העלובים יחסית שלה.

 

הבעיה שאנשים לא רוצים להתעסק - הם רוצים להדליק ולהשתמש , ככה שכל שאר ה"יתרונות" של מחשבי כף יד זה כמו פיצ'רים מיותרים בטלפונים - אפשר לספר לחברים ולהשתמש בשבוע הראשון - אבל תכלס רובם ממש לא פרקטים.

לא יודע, אצלי מדליקים, ואז לוחצים על כפתור GPS שממוקם בצד ואתה בGPS. לא כזאת התעסקות.

 

ליביו

 

 

ובקשר לתוספת המחיר, אם מיו מוב 300 עולה 1000 ש"ח ומיו P360 עולה 1100 ש"ח ,אז אין כזה פער...

ב1100 ש"ח אתה מקבל גם אופיס מובייל ברשיון ומחשב כף יד רב שימושי (בלי WIFI).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא נכון אייל,

קונים מחשב כף יד , מוצאים לו סטנד לאוטו (אם הוא לא בא עם אחד)

מורידים או "משיגים" תוכנה / תוכנות למחשב כף יד (עוד יום יומיים)

מתקינים ו"פורצים" את התוכנה (עוד שעה)

ואז שמים אותו ברכב (מקווים שיש לו קיט לאוטו שגם מטעין כמובן) ובוחרים את אחת התוכנות (כי אנחנו מגניבים - ומה נשים רק מפה אחת של ישראל מעודכנת? נשים 3 שלא....)

 

במקום - קונים , מחברים , מדליקים - מוכן.

 

אתה אוהב להתעסק עם המחשב ועם המכשיר , וסבבה , גם אני בחלק מהדברים , אבל ... יש קצת הבדל.

במיוחד למי שלא ממש מתעסק בזה כל היום וזה חלק ממה ששווה את ההפרש.

זה והעובדה שמכשיר שאתה אמרת - בא ללא תוכנת ניווט במחיר הזה (שוב מתחילים עם התהליך למעלה).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני לא מכיר מחשב שבא בלי עריסה ומטען לאוטו. גם הזולים ביותר.

זמן ההתעסקות הוא אפס זמן. סה"כ להתקין תוכנה ולהמשיך הלאה.

 

כשקניתי את המכשיר לפני יותר משנה, לא הבנתי כלום במחשבי כף יד.

עם זאת , תוך משהו כמו חצי שעה כבר יצאתי לניווט ראשון אחרי שהתקנתי תוכנה.

 

אבל בסדר, לאנשים שאין להם כלל ידע וזמן להתעסק בזה ומעוניינים במכשיר GPS בלבד בלי הרבה התעסקויות, מה שאתה ממליץ היא הבחירה.

מי שרוצה קצת יותר , ילך על האופציה השניה.

 

אפשר להשוות את זה למישהו שקונה רכב קוריאני פשוט ומשעמם , לבין מישהו שקונה רכב ספורטיבי :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ואפשר להשוות את זה למישהו שקונה רכב צרפתי זול, שנותן תמורה מלאה עבור כל מה שמצופה ממנו, ולא עולה יותר מדי - לעומת מישהו שקונה ביוקר בהמה גרמניה שמנה, שמתיימרת להיות ספורטיבית, ויש לה מלא פיצ'רים מאגנייייבים, אבל בסופו של יום לא עושה יותר מהצרפתיה הזולה. :twisted:

פורסם

בהתעלקות על האשכול:

 

איזו אופציה יותר טובה במידה ואני צריך גם מפות של ישראל - ארהב

 

1. לקנות GPS בארץ בעלות של 1300~ שח ולהתאים לו מפות של ארהב

 

2. לקנות GPS מארהב בחצי מהעלות הזו ולהתאים לו מפות של ישראל

 

מה יותר קל לביצוע/אפשרי/משתלם כספית ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ואפשר להשוות את זה למישהו שקונה רכב צרפתי זול, שנותן תמורה מלאה עבור כל מה שמצופה ממנו, ולא עולה יותר מדי - לעומת מישהו שקונה ביוקר בהמה גרמניה שמנה, שמתיימרת להיות ספורטיבית, ויש לה מלא פיצ'רים מאגנייייבים, אבל בסופו של יום לא עושה יותר מהצרפתיה הזולה. :twisted:

 

שמנה, לא שמנה, לפחות אני לא מנסה למכור אותה חודשים ארוכים ללא הצלחה :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השירשור מן האוב בעקבות דיל במחיר מאוד מעניין שראיתי:

http://www.ynet-shops.co.il/shop/template/groupsalesproduct.aspx?came=670&auctionid=7716442&amuc=5,48

 

אני צריך מכשיר ניווט פשוט בשביל אבא שלי, ואני מעוניין להתקין עליו את תוכנת IGO8 (ולא IGO6 שמגיעה איתו)

השאלה היא האם מישהו מכיר ספציפית את המכשיר הזה ויודע האם ניתן או לא ניתן להתקין עליו תוכנה אחרת?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לרוב "תוכנה כלולה" באתרים אלו היא "תשלם עוד כסף...".

רכשתי מכשיר GPS עם מערכת הפעלה windows CeNet מבית TOPNAV במחיר של 450 ש"ח ללא תוכנה.

מכשיר קטן ונוח מאוד , קליטת לווינים מעולה! ממליץ מאוד.

ופשוט תתקין לו IGO8 .

 

בקשר לשרשור הנ"ל שפתחתי,ממש לא שווה להזמין GPS מחו"ל,אלא אם כן המחיר באמת משמעותי.

סתם כאב ראש,במיוחד עם המחירים שהם כרגע בארץ.

פורסם

ממש לא, התוכנה היא לא קבועה ואתה יכול לשדרג ולשנות תוכנה.

מערכת ההפעלה קצת יותר קשה לשדרג אך ניתן לעשות זאת.


×
×
  • תוכן חדש...