Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין השרייד 1300 ל1500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההבדל העיקרי בין שרייד 1300 ל 1500 הוא צורת המרכב.

 

1300 היה אך ורק בדגם 5 ו 3 שלתות

1500 היה אך ורק בדגם 4 דלתות (סדאן)

 

 

פורסם

למיטב ידיעתי לרכבים האלה הבלוק עשוי סגסוגת אלומניום ולכן רגיש מאוד לקורוזיה...אם מילאו מי ברז ברדיאטור כל המנוע יהיה אכול ...יש לבדוק מה יש ברדירטור ולנסות לברר אם מולאו לאורך השנים מי קירור איכותיים.

אני הייתי הולך על הקטנה דווקא--בטח יותר חסכונית בדלק מאשר ה-1500 שיש לה גוף סדאן גדול .

הדייהטסו שרייד רכב טוב בתקציב הנתון ובהחלט מזדקן בכבוד...עדיף ידני על אוטומט.

תעשה בפורום חיפוש האם יש כאלה מוזרקות או האם כולן עם קרבוטור...אני לא בקי בזה אבל חשוב מאוד לצריכת דלק.

אני יודע שדייהטסו אפלאוז היה קרבורטור עד 93 ...ואח"כ מוזרק ....כמובן שמוזרק עדיף....אולי יש התאמה גם לשרייד.

×
×
  • תוכן חדש...