Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוראל : בן כמה היית בשנת 99 כשמשפחתך רכשה את הפולו ? :) 10?

אני לא מזלזל או משהו, אבל אני לא נוהג להשתמש במידע לא רלוונטי ,מה כבר ידעת על טיפולים ואמינות לפני גיל 15 (נניח) :D . גם אני לא ידעתי על זה כלום בגילאים האלה.

האם היה דגם מקביל לסקודה באותן שנים ?

כשאתה עושה השוואה, תעשה אותה בצורה אובייקטיבית ותשווה תפוחים לתפוחים, לא תפוחים לשזיפים.

 

אני מוכן לשים כסף שאין שום סיכוי שבפאביה יש פחות בעיות מאשר בפולו (לא מכיר איביזה אבל מכיר היטב שלל פולואים).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 233
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל, רק בשביל שתדע שכשאני הייתי בת 6 הייתה לנו אלפא רומאו ספרינט, וכבר אז ידעתי שהיא כל הזמן במוסך.:lol:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
רק לידע כללי, הבקרות היו מכובות.

אבל

תגיד קספר, מה בדיוק אתה רוצה?

בוא תגיד מה אתה רוצה? אני לא מבינה מה המטרה של השיחה הזאת.

מה הצורך המטורף הזה לצאת להגנת פיג'ו?

אתה מכיר אותי? אתה מכיר את הפאביה? אתה הבעלים של לובינסקי? או שגריר צרפת בכלליות?

אני אגיד לך מה, אתה תמשיך לסוע על הקליאו שלך.

אני אמשיך לסוע על הפאביה שלי.

וכולנו נהיה מרוצים.

 

אין לי מטרה מיוחדת.

בדיון הזה כתבת כמה מילים שמעידות על חוסר ההבנה שלך במכוניות, ועוד עשית זאת ביהירות וזלזול.

אני שחושב אחרת ממך וגם חושב שהייתי יכולה להגיד את אותם הדברים בדרך קצת יותר נורמלית, כותב מה שאני חושב על כך.

תכירי, זה דיון בפורום...כל מה שתגידי עלול לזכות לביקורת, כמו שגם הדברים שלי עלולים לקבל ביקורת.

אז לדעתי ההבנה שלך במכוניות אינה מעמיקה כמו שנדמה לך ואת קובעת וכותבת דברים בפסקנות יתר.

סתם שאלה, האם את בטוחה שבקרת היציבות של הפאביה מתנתקת לגמרי גם כשמכבים אותה? (אני לא יודע את התשובה, אני מעלה שאלה רלבנטית)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
רק האיביזה נמכרה אחרי מספר חודשים (7 חודשים ליתר דיוק) בעקבות ביקורים תכופים במוסך.

 

ככה זה כשאף אחד לא רוצה רכב צהוב :)

לפחות יש את אוטודיל שיקחו כל רכב מיד אחרי שהם יוציאו את המיץ מהבנאדם (ואלוהים יודע עד כמה אני לא סובל אותם).

פורסם

לרגע לא אמרתי שהידע שלי במכוניות מעמיק מידי, מקצועי, או משהו.

אני אומרת את הדעה שלי, אתה יכול להגיד מה שבא לך, אבל לתת דעה על מכונית שלא נהגת בה, זה מבחינתי פסול.

מה שאני אומרת, תקף לגבי, אישית, אני מצליחה לקחת את הסיבובים יותר מהר עם הפאביה מאשר עם הפיג'ו, ועוד 2 שדיברו כמוך הושארו מאחורה.

כששאלתי את החבר'ה בסקודה נאמר שהיא מתנתקת לגמרי ובכל מהירות, ואכן כך היא מתנהגת.

כשאנ נוסעת איתה כבויה וקצת משתוללת איתה, לא מורגשת העזרה או התערבות כלשהי.

בספר הרכב לא מוזכר משהו מעבר, כתוב שזה הכפתור כיבוי וזהו.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
אין לי מטרה מיוחדת.

בדיון הזה כתבת כמה מילים שמעידות על חוסר ההבנה שלך במכוניות, ועוד עשית זאת ביהירות וזלזול.

אני שחושב אחרת ממך וגם חושב שהייתי יכולה להגיד את אותם הדברים בדרך קצת יותר נורמלית, כותב מה שאני חושב על כך.

תכירי, זה דיון בפורום...כל מה שתגידי עלול לזכות לביקורת, כמו שגם הדברים שלי עלולים לקבל ביקורת.

אז לדעתי ההבנה שלך במכוניות אינה מעמיקה כמו שנדמה לך ואת קובעת וכותבת דברים בפסקנות יתר.

סתם שאלה, האם את בטוחה שבקרת היציבות של הפאביה מתנתקת לגמרי גם כשמכבים אותה? (אני לא יודע את התשובה, אני מעלה שאלה רלבנטית)

 

צודק במאה אחוז ! , זאת בדיוק הנקודה שלי היא זורקת הרבה שטיות לאויר ולא רק בשירשור הזה אלה בעוד שירשורים .

פורסם

מה שאני אומרת, תקף לגבי, אישית, אני מצליחה לקחת את הסיבובים יותר מהר עם הפאביה מאשר עם הפיג'ו, ועוד 2 שדיברו כמוך הושארו מאחורה.

 

סליחה שאני מתערב, אבל זה לא דיבור ששייך לנהגים הצעירים ("המתלהבים")?

כלומר על מה הויכוח? מי ייקח בסיבוב? נו באמת, זה לא שאנחנו בפורמולה כאן. :roll:

 

נ.ב

נראה לי שקליאו ספורט עדיין לוקחת בסיבוב פאביה :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לרגע לא אמרתי שהידע שלי במכוניות מעמיק מידי, מקצועי, או משהו.

אני אומרת את הדעה שלי, אתה יכול להגיד מה שבא לך, אבל לתת דעה על מכונית שלא נהגת בה, זה מבחינתי פסול.

מה שאני אומרת, תקף לגבי, אישית, אני מצליחה לקחת את הסיבובים יותר מהר עם הפאביה מאשר עם הפיג'ו, ועוד 2 שדיברו כמוך הושארו מאחורה.

כששאלתי את החבר'ה בסקודה נאמר שהיא מתנתקת לגמרי ובכל מהירות, ואכן כך היא מתנהגת.

כשאנ נוסעת איתה כבויה וקצת משתוללת איתה, לא מורגשת העזרה או התערבות כלשהי.

בספר הרכב לא מוזכר משהו מעבר, כתוב שזה הכפתור כיבוי וזהו.

 

יפה!

את מתחילה לרדת מהעץ (בדרכך שלך) עליו טיפסת.

פתאום את מסייגת הכל ואומרת שזאת ההתרשמות שלך בלבד וכל מה שכתבת נכון רק לך וכו'...מוקדם יותר דיברת אחרת והיית קצת יותר נחרצת. אם את מודה שהידע שלך לא מעמיק או מקצועי, תתחילי להתנסח יותר בע"מ ולא בפסקנות יהירה.

כתבתי כבר בהתחלה שלא נהגתי בפאביה, אבל זה לא מונע ממני להחזיק דעה עליה, דעה המבוססת על 3 מבחני דרכים ממקורות שאני סומך עליהם. אני בטח ובטח סומך עליהם יותר מחוות הדעת הפשטנית שהצגת כאן ("השארתי שניים שדיברו כמוך מאחור...")

בחלק גדול מהמכוניות בקרת היציבות אינה מתנתקת לגמרי אלא מאפשרת קצת יותר חופש פעולה לעומת המצב הרגיל, בספר הרכב עדיין יהיה רשום שהבקרה מתנתקת לגמרי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

 

נ.ב

נראה לי שקליאו ספורט עדיין לוקחת בסיבוב פאביה :wink:

 

 

לא נכון, לקליאו את בקרת יציבות.

:roll:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לא תיפסתי על שום עץ, אבל מכיוון שבאינטרנט אין "נימה" אז אתה לא יודע איך אני מתנסחת ומביעה את עצמי.

שזה החיסרון שלי פה.

אבל אין מה לעשות, כנראה שצריך להכיר אותי במציאות בשביל לדעת איך אני מדברת.

הנחתי שאם אני לא אומרת שאני בן אדם מקצועי, ואני קוראת לעצמי נהגת קקה, ואומרת שלא עברתי שום קורס עדיין, תבינו שאני לא בן אדם מקצועי (דההה?).

מסתבר שזה לא היה המצב, ובכל אופן, בדיונים, כל אחד אומר את הדעה שלו. (אלא אם אתה בעל מקצוע- ואם אתה נהג מרוצים, אני מתנצלת מראש).

אני אתן דוגמא:

אני אומרת, הישיבה בפאביה הכי נוחה.

ויש כולם: לא היא לא, ובלה בלה בלה, היא נוקשה, היא רכה, היא בלה בלה בלה ופג'ו ככה ככה וככה.

ואני מתכוונת: המושב בפאביה מושב אורטופדי- ישיבה יחסית גבוהה ותמיכה נכונה לגב (מה גם שבדגם ספורט יש תמיכה בצדדים), ולי אישית זה הכי נוח.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

אוראל, 206 הרבה יותר טובה מפאביה בסיבובים, ע"פ דעתי האישית.

מבחינת כוח מנוע אני לא סגור על הנושא עדיין.

 

אגב, חברים, הזהרו מאוראל, יש לו נטיה ממש מפחידה לדפוק ברזים לאנשים, ככה שיכול להיות שהוא לא יגיע למפגש כי "אין לי כוח".

(אני אישית נכוותי ממנו בבוקר יום שלישי)

 

בברכה, אור.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

גיא, בקרת היציבות מתנתקת לחלוטין. אייל, הייתי בן 11 - זה משנה? האוטו לא הפסיק לבקר במוסכים. האיביזה הייתה האכזבה הגדולה ביותר - 7 חודשים של ביקורים בלתי פוסקים במוסך ויחס מזעזע ומשפיל. עכשיו חוזרים לסיבה המקורית שבגללה נפתח הת'רד ומסיימים עם ויכוחים לא רלוונטים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם אתם מחפשים חניון קטן וחביב, החניון שליד תאטרון גבעתיים יכול להיות נחמד ביותר למפגש קטן (אני מניח שלפחות 20 מכוניות נכנסות שם).

 

זה נמצא מאחורי בית הפניקס שבדרך השלום

some people need a high five

in the face

with a chair

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...