Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נכון. אחרי שהיו לנו פולו 16V, אחרי האיביזה 1.6 "ספורט" ואחרי שתי פביות (לא נחשיב את הנוכחית, היא עדיין חדשה דנדשה) - הפביות גילו אמינות טובה משמעותית ושמרו על אמינות משובחת - לעומת האחיות לבית, שלא הפסיקו לבלות בין מוסכים. ואגב, מכר שלי יסכים עימי - הוא החליף פולו 99 16V (בעקבות הכניסות הבלתי פוסקות למוסך) בפביה (חדשה דנדשה דאז) 16V 03 ומרוצה עד הגג. ואני אומר זאת שוב - 99.9% מהבעיות נגמרות כתוצאה מהתקנות מקומיות (והרכב של נטלי סובל כתוצאה מהתקנה לקויה) ולכן הבעיות. אתם מגזימים ומפריזים בתגובות שלכם, אז חדל בבקשה עם כל דברי ה"חוכמה".

 

 

לא קונה את זה. מצטער.

ברור שכשאתה קונה רכב חדש מהחברה הסיכוי שיהיו תקלות נמוך יותר מאשר רכבים מבוגרים עם הסטוריה בלתי ידועה.

 

חוצמזה, אל תשכח שאת הרכבים הללו תחזקו ההורים שלך , וברוב המקרים מכרתם את הרכבים תוך מספר חודשים / שנה ומיד קניתם חדשים , אז איזו אמת מידה זו?

 

אם הייתי קונה רכב חדש מהחברה, לא הייתי מוכן להתקין בו שום התקנה מקומית.

הייתי פשוט מזמין דגם מאובזר יותר , שמכיל את כל התוספות כבר מהמפעל.

 

גם ברכבים משומשים שקניתי, סילקתי את כל ההתקנות המקומיות.

מה GTI הנוכחית שלי הוצאתי מטרים רבים של כבלים / דיבוריות / פיוזים מיותרים כבר ביום הראשון שהיא היתה אצלי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 233
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז טעית ובגדול, אני קניתי לי את הצעצוע החדש שלי.

לעומת ה106 ה206 דיי מאכזבת ופחות כיפית.

בכל אופן בסיבובים הסקודה לקחה, אתה יכול להתווכח ולחשוב שזה זילזול או יהירות, זה לא.

אנ ממש אהבתי את ה206 שלי, אבל אין מה להשוות אותה לפאביה, מצטערת.

תאחלס בשטח, הפאביה זריזה יותר בסיבובים.

בדקנו על סיבוב עליה לאיילון מכביש 5

נהג שעשה שני מפגשים של נהיגה מתקדמת וספורטיבית היה על ה206 XS ידני 1600, ואני, נהגת קקה שאף פעם לא עשתה קורס (בעתיד הקרוב בתקווה) על הפאביה "ספורט" ידני 1600.

ואני לקחתי, ובהרבה.

ועוד אחד עם 106, לא יודעת דגם או משהו, האמת שגם על הנהג עצמו אני לא יודעת כלום, אבל גם הוא נשאר מאחור בסיבוב.

ושעתו המחרידה של היצרן, היא ה207, שהיא פשוט תת רמה מבחינת הנאה. (הדגם הרגיל)

קספר, אתה נסעת על הפביה החדשה? בדקת אותה? נסית אותה בסיבובים?

ומה זה משנה בכלל?

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

אייל, תקנה או לא - עניין שלך. ולגבי הרכבים - רק האיביזה נמכרה אחרי מספר חודשים (7 חודשים ליתר דיוק) בעקבות ביקורים תכופים במוסך. הפולו שירתה את המשפחה משנת 99 (חדשה מהסוכנות) ועד שנת 05 או 06 (לא זוכר. נמכרה לאיזה ילד). הפביה הראשונה שירתה אותנו 4 שנים (02 עד 06) ואז הוחלפה בחדשה. אל ת**** בשכל - "מוכרים רכבים כל כמה חודשים/שנה".

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
נטלי ראית את הפלסיטיקה והאיכות של ה-308 החדשה?

לא, לא יצא לי, אבל אני בטוחה שהם שיפרו אותה מאוד.

האמת שאני גם לא זוכרת איך הפלסטיקה ב207, אני מאמינה שגם שם היא שופרה פלאים, הייתי פשוט מזועזעת מידי מנסיעה. :shock:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

ה-308 בנויה מצויין, אבל (לדעתי) הוואגיות עדיין עדיפות בנושא. את ה-207 אני לא סובל, היא ממש מזעזעת (למרות שגם היא בנויה טוב).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ה207 בנויה כמו טנק, יש תחושה חזקה, שבכייייף אפשר להכנס איתה בקיר ולצאת בלי שריטה.

מעניין איך היא מתפקדת בידני...

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
אז טעית ובגדול, אני קניתי לי את הצעצוע החדש שלי.

לעומת ה106 ה206 דיי מאכזבת ופחות כיפית.

בכל אופן בסיבובים הסקודה לקחה, אתה יכול להתווכח ולחשוב שזה זילזול או יהירות, זה לא.

אנ ממש אהבתי את ה206 שלי, אבל אין מה להשוות אותה לפאביה, מצטערת.

תאחלס בשטח, הפאביה זריזה יותר בסיבובים.

בדקנו על סיבוב עליה לאיילון מכביש 5

נהג שעשה שני מפגשים של נהיגה מתקדמת וספורטיבית היה על ה206 XS ידני 1600, ואני, נהגת קקה שאף פעם לא עשתה קורס (בעתיד הקרוב בתקווה) על הפאביה "ספורט" ידני 1600.

ואני לקחתי, ובהרבה.

ועוד אחד עם 106, לא יודעת דגם או משהו, האמת שגם על הנהג עצמו אני לא יודעת כלום, אבל גם הוא נשאר מאחור בסיבוב.

ושעתו המחרידה של היצרן, היא ה207, שהיא פשוט תת רמה מבחינת הנאה. (הדגם הרגיל)

קספר, אתה נסעת על הפביה החדשה? בדקת אותה? נסית אותה בסיבובים?

ומה זה משנה בכלל?

 

את משווה איכות של תא נוסעים של רכב שהושק לפני עשור (206) לעומת רכב שהושק השנה (פאביה). ברור שיהיו הבדלים באיכויות...מה גם שבקונצרן VAG תמיד ידעו לעשות תאי נועים טובים יותר מהצרפתים.

אבל בכל מה שנוגע להתנהגות כביש...ה- 206 יכולה ללמד דבר אחד או שניים את הפאביות (לא נהגתי על הפאביה, אני מסתמך על 3 מבחני דרכים שקראתי עליה). כדי להיות ברור יותר, 206XS תהיה מהירה יותר בכביש טכני. יכול להיות ש"לקחת" את הסיבוב מהר יותר כי הנהג ב-206 לא ממש ידע מה הוא עושה (אז מה אם הוא עשה קורס נהיגה מתקדמת?) ואת נהגת על הבקרות...נסי לנתק את הבקרות ונראה לאיזה מהירות את מגיעה בסיבוב, תזהרי לא לעשות ספין.

ולגבי הטעות שלי...אני אתן לך להנות מהספק.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

גם אם בתיאוריה הוואגיות לוקחות בנקודות את התא נוסעים מבחינת הרכבה, איכות או WHATEVER...אני תמיד יעדיף לשהות בתא נוסעים של פיג'ו כי הוא בעל חומרים הרבה יותר נעימים למגע, הגוונים הרבה יותר נחמדים לעין וגם העיצוב של התא נוסעים הרבה יותר יפה. זה לא קופסא גרמנית שהכל שם מרובע, מרובע ושוב פעם...מרובע ושחור מכל כיוון.

פורסם

רק לידע כללי, הבקרות היו מכובות.

אבל

תגיד קספר, מה בדיוק אתה רוצה?

בוא תגיד מה אתה רוצה? אני לא מבינה מה המטרה של השיחה הזאת.

מה הצורך המטורף הזה לצאת להגנת פיג'ו?

אתה מכיר אותי? אתה מכיר את הפאביה? אתה הבעלים של לובינסקי? או שגריר צרפת בכלליות?

אני אגיד לך מה, אתה תמשיך לסוע על הקליאו שלך.

אני אמשיך לסוע על הפאביה שלי.

וכולנו נהיה מרוצים.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

גיא, ב"מסלול" הביתי - נהגתי בפביה שלי ולאחר מכן ב-206XS של חבר (אור) ואח"כ שוב בפביה. נהגתי מהר יותר בפביה מאשר ב-206. ל-206 יש היגוי מעולה (מאוד אהבתי אותו) והתנהגות מעולה (פשוט רוצה לפנות - וכמה שיותר). בסופו של דבר, אני אישית - העדפתי את הפביה. בפביה הרגשתי שאני יכול לסוע מהר יותר והרגשתי בטוח יותר, למרות תחושת הניתוק (ביחס ל-206) מההגה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יאללה, תנו קצת מקום ותשתקו לרגע כי גם אני רוצה להתפקד

אז על שמי רשומה פאביה 2007 סטיישן ידנית עם 100 כ"ס.הרכב שייך לבת שלי, רוני.

רכב די נדיר, נראה יפה מבחוץ אבל מבפנים.... אבא, אמא, ילד, כלב, במבה, טיטולים ומה לא..

הרכב אמין בצורה יוצאת מהכלל וזהה ממש, גם באמינות לקורדובה 2007 100 כ"ס שסוחב את סבא בני והמון חלקי מוסטנג ופלקון (בשביל זה יש בגאז'...)

וברצינות ולכל המתווכחים, אין הבדל בין הרכבים מבחינת האמינות, איכות ההרכבה ונוחות הנהיגה כאשר לוקחים את ערן (הילד) ושמשון (כלב ענק) ולא "לוקחים" סיבובים.

הקורדובה עשתה בשנתיים 60000 ק"מ והפביה עשתה בשנתיים חמישים אלף כך שיש לנו קנ"מ להשוואה.

לא נגיע למפגש...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אהיה בהרשי שבארה"ב במפגש יותר מעניין

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=206797

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...