Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 233
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איגור, תודה רבה רבה - על התמונות ועל כל השאר.

 

אני אעלה אותן מחדש (ברשותך) :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קודם כל- תמונות מצויינות והמכוניות לא פחות. מאוד אהבתי את הפאביות הרגילות, גם גרסת הספייס נראית מצויין לא פחות. האוקטביה הכחולה נראית מעולה במיוחד! אם אני לא טועה זה אותו רכב שהשתתף במפגש של מועדון פיאט האחרון.

כל הסיאט שמצולמות, האימפרזה טורבו וכ' נראות מצויין, מאוד מעודד לראות על כבישי ארצנו מכוניות כאלו!

 

אני שמעתי שהיה מפגש מצויין עם מס' משתתפים נאה. לצערי (הרב) לא יכלתי להגיע בגלל המרחק הגדול, למרות שהתלבטתי בכל זאת עד הרגע האחרון.

שמח שנהנתם! אם יהיה מפגש יותר קרוב לצפון אשמח להשתתף בו.

 

גיא.

פורסם

הסקודה האדומה , מאוד מיוחדת ויפה ( רכב אספנות ) :cool:

 

סתם - כל הכבוד לכם ול RS במיוחד, שיהיו לכם רק מפגשים של כייף , ואל תדאגו היא בדרך ( נתקעה מאחורי קנגו ) :wink:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אחלה תמונות אם כי כתומך סיאט אני חייב לציין שאין תיעוד של שאר הטורבו'ס שהגיעו מאוחר יותר

והיתה שם קולקציה נאה ומכובדת מאוד ממשפחת איביזה... :wink:

פורסם

אז אחרי שראינו שהיו פאביות ורומסטרים במפגש - יש תמונות של המפגש עצמו? או שכל פעם היה שם רכב אחד או שניים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כי אנחנו נחשבים מדינת עולים שלישית, לכן יש הגבהה מסויימת - שקיימת גם ברכבים הצ'כיים, אך לא ברחבים הגרמנים (לדוג').

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה מצויין- אני דווקא מאוד מרוצה מזה.

נטלי- איך הצלחת להתקין מסגרת קדמית ללוחית רישוי מניקל? הלוחית ללא מסגרת יושבת בול על התושבת...

פורסם
לפי דעתי במקום נס הרים תעשו טיול שטח למעלה עקרבים :lol:.

 

למה הפאביה הזאת כל כך גבוהה? :shock:

 

מישהו כבר חשב על זה לפניך.. 8)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227320&highlight=%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%A1%D7%98%D7%A8

 

מסתבר שהסקודות לא להיט בשטח :roll:

 

:idea:אגב, לבעלי הפאביות, הודעה חשובה!:idea:

היא לא מספיק גבוהה בשביל לעלות מעל פטריות :shock:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

סקודות לא אוהבות שנכנסים איתם לשטח.

אני לא אעיז להיכנס עם הרכב שלי לשטח, לא לחולות, לא לכבישי עפר ארוכים ולא למשהו דומה, גם עם האונו לא עשיתי משהו דומה לעולם.

 

כל הכבוד על האומץ...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...