Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולגבי יום צילומים, אומנם לך מאוד נוח איקאה (:-)), אך זה מיקום לא מעניין לצילום. סוריי.

 

 

אני מזמין את כולכם אליי לצפון, יש לי מקום לצילומים תפור עליך.

בהתחשב בזה שאני בבית לבד זה יכול להיות נחמד.

 

אגב: בית= 5 חדרים, גינה פרטית 100 מ"ר, מרפסת 20 מ"ר בצד השני, חניה פרטית, 2 מחסנים.. טוב נראה לי שזה ברור :-)

  • תגובות 233
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת, אפשרי משהו אחר - מפגש או יום צילומים ואח"כ למנגל איפה שהוא (לי יש מספיק מקום בגינה ובבית בכלל).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גיא אתה אמיתי ?

כמה חודשים עד שתסיים הרצה ?

אני 3 שבועות עם הרכב 2000 ק"מ אחרי שויתרתי על 2 טיולים שהיו צריכים להוסיף לי עוד 400 ק"מ ביחד + ויתור על נסיעה לאילת בגלל שיש נסיעה לאילת בסופ"ש הבא שאין מצב ויתור.

הכי קצת ק"מ שהצלחתי לעשות, זה 900 ק"מ בחודש, בגלל שזה היה קטנוע 125 בהרצה אז הוא נסע בית - עבודה, נטו.

בקיצר, תתחיל לנסוע עם האוטו, ובמקום להגיד "המפגש נורא רחוק" תשרוף עוד 300~ ק"מ להרצה.

 

נטלי, בוירון אני רוצה סיבוב, על הפאביה זה לא ממש חשוב כי יש את אוראל ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אלעד, זה ידוע - סתם בצחוק.

 

נ.ב, חבל שלא באת. אנחנו נסגור חשבונות בפעם אחרת :-P.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני נוסע בין 5000 ל- 7000 ק"מ בשנה. היתה שנה שנסעתי גם 2000 ק"מ.

חוץ מזה אני לא מתמצא בכבישי המרכז כלל, ונסיעה על איילון זאת סכנת נפשות.

 

לפני שבועיים סגרו לי את השער שאני נכנס דרכו לטכניון באופן זמני, אז עליתי לכרמל אחרי שמישהו הדריך אותי ונכנסתי דרך השער הראשי.

בסיום הלימודים, בחושך, ניסיתי להגיע לאותו שער ראשי והלכתי לאיבוד בטכניון (לא לצחוק), עשיתי טיול בכל הטכניון עם אור גבוה (הם חוסכים באורות) עד שנסעתי אחרי מישהו שאני מכיר שיוציא אותי מהמקום הזה. אז בת"א?!

פורסם

גיא, הדרך קלילה ופשוטה מאוד - אם לא תנסה, איך תדע?

 

אתה עושה פיל מזבוב.

 

אני הסברתי לך איך מגיעים והסכמתי לפגוש אותך על הדרך (בעזריאלי) במידה ותרצה.

 

בכל מקרה, בפעם הבאה - אתה תגיע כמו גדול. מודיע לך מראש... :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גיא שלום, אם זו הבעיה אני מוכן לפגוש אותך באיזור גלילות הרצליה ולהוביל אותך למקום המפגש שיקבע.

לשם אני בטוח שתדע להגיע (אם אתה לא יודע אז במקום להכנס לפולג לכיון איקאה, עוד קצת קדימה בכיון דרום וזה גלילות/הרצליה)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם אתם לא עושים בשבתות/ ימי שישי צוהורים, אז אני כנראה יגיע.

ואני מעדיף יום צילומים ולא משנה תאריך, חוץ ממה שרשמתי לעיל.

פורסם

נלקח בחשבון, למרות שבכנות - זה די קשה, אלא אם החבר'ה פה בחופש (כמוני) בזמן סוכות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני בעד טיול נחמד (לא מרוץ נגד הזמן בכבישים ציבוריים) משולב בצילומים על קרעים צפוניים מדהימים.

בכל מקרה,מה שתחליטו,I'm in

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

התכוונתי לזה ברצינות. בפעם האחרונה שנסעתי על איילון חתכו אותי מכל כיוון אפשרי, לא נתנו לי להשתלב ונהגו במהירויות מטורפות.

לא יודע אם זה כך תמיד, אבל הנושא מאוד הפליא אותי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...