Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי רנו קליאו B אוטומט מודל 2000 מנוע 1600 - מטופלת רק במוסך מורשה (טיפולים כל 20,000 ק"מ או לפי הצורך).

עשיתי טיפול "ארד" ברכב ב14.08.08 במוסך מורשה "רנו".

שבועיים לאחר מכן ב31.08.08 הרכב לא נסע קדימה רק אחורה, הזמנתי גרר למוסך מורשה והאבחנה הייתה שהגיר התקלקל.

במשך שבוע עשיתי בירורים מה לעשות והיכן לתקן (הבדלי מחירים באופן משמעותי...).

לבסוף החלטתי על החלפת גיר ולא שיפוץ גיר.

יש לי כמה שאלות:

1. מה בדיוק כולל טיפול "ארד" במוסך מורשה רנו?

2. מתי מחליפים או מוסיפים שמן גיר?

3. איזה סוג שמן גיר צריך לשים ברכב?

פורסם

שלום, משתתף בצערך, אך הבעיה שלך שכיחה מאוד ברכב הזה, ואין מה לעשות.

 

טיפול ארד זה טיפול קטן, כולל רק החלפת שמן ופילטר שמן, ובדיקת בלמים.

 

לא נוגעים בגיר בטיפול הזה.

 

בגיר הזה מחליפים שמן גיר רק לפני אינדיקציה של מחשב רכב, שמדליק בלוח שעונים נורית תקלה של הגיר, ובסריקת תקלות רואים תקלה "שמן ישן".

 

כל עוד אין התראה זו, לא מחליפים שמן גיר.

 

אני ממליץ לך לשפץ את הגיר שלך ולא לקנות גיר מפירוק.

 

כמה קילומטרים עשה הרכב ?

 

 

פורסם

תודה על התשובה המהירה :-)

הרכב עשה 220,000 ק"מ.

החלפתי גיר לגיר חדש לא בממוסך המורשה אלא במוסך אחר, אבל בגיר שהתקלקל גיליתי שהיה שמן אדום (שאסור בשום אופן לשים בגיר של רנו, השמן צריך להיות בגוון זהב-צהוב). אני חושבת שבמוסך המורשה פישלו והם לא רוצים להודות בטעותם (הוא התחיל לגמגם לי... וקלטתי שכנראה זו טעות שלהם) שבעקבותיה "הלך" לי הגיר.

במוסך מורשה הוא בעצמו אמר לי שעם שמן אדום הגיר "ילך" לי תוך שבועיים (1,000 ק"מ...) וכך אכן היה.

אני שוקלת להביא שמאי ולתבוע את הביטוח של המוסך על רשלנות...

איך אני יכולה לבדוק מתי שמו שמן גיר ברכב? האם זה נשמר במחשב של המוסך? איך אפשר להוכיח שזו טעות של המוסך?

פורסם

אם יש תעוד בחשבונית תיקון, איזה נוזל שמו בתיבה ואולי גם דגימה מהנוזל הזה שניתן לנתח אותה במעבדה, אזי יהיה לך סיכוי לקייס כלשהו מול המוסך.

פורסם

כאמור, מחלה בקליאו.

טיפול ארד זהו טיפול קטן שמחליפים בו שמן מנוע ומסנן שמן, בודקים כמובן בלמים,

לא זוכר אם גם פילטר מזגן ואולי עוד משהו קטן...

בידך חשבונית ובה פירוט מדויק.

פורסם

220 אלף קילומטר לגיר אוטומט זה יפה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

שלום ותודה על היענותכם המהירה..

 

האם ניתן לבדוק גיר לא תקין שפורק מהרכב? אם כן היכן?

האם גם במוסך מורשה של רנו או רק במכון גירים?

במוסך המורשה אמרו בוודאות שהגיר לא תקין (ביצעו את כל הבדיקות כולל בדיקת מחשב).

האם בכל בדיקת מחשב מקבלים מידע לגבי שמן גיר או רק בבדיקה פרטנית?

במידה ואני רוצה לבדוק את סוג השמן ששמו לי בגיר, באיזו מעבדה ניתן לבדוק?

האם עליי לפנות לשמאי?

 

תודה :-)

פורסם

בתור אחד שעבד ברנו המרכזי את יכולה להיות רגועה .

הם לא מחליטים ברגע על החלפת גיר .

עד שהם לא עושים את כל הבדיקות.

בקשר לשמן האדום, יש הוראה טכנית חמורה

אשר אומרת ברגע שיש צורך להחליף שמן .

השמן מגיע מהמחסן ישירות, ולא מהמיכלים הרגילים (האדום למשל).

ויפה מאד שהגיר החזיק לך 220 אלף ק"מ, כי היום זה פחות בהרבה

×
×
  • תוכן חדש...