Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי הונדה האצבק 93...

יש לי בעייה בזמן האחרון, מאז שהתקנתי את המערכת..

המגברים הם רוקפורד 1000A2 ורוקפורד P8004 ..

וסאב סטרוקר הישן.

יש לי שני כבלים של בוסס 1.2 פראד כל אחד.

אני מגיע למצב שאין לי כבר אורות ברכב בזמן שאני שומע מוזיקה.

אני מבין שאני צריך להחליף אלטרנטור ומצבר..

אם יש הצעות ייעול אני אשמח לשמוע, מאיפה קונים אלטרנטור מחוזק ומצבר טוב.

הבנתי שהמצברים של חברת אופטימה הם מעולים למערכות זה נכון??

אני אשמח לעזרה כי זה כבר נושא שמתסכל אותי..

בתודה ניר.

Seat Leon turbo MK1 אז

volkswagen Golf GTI MK5 אז

Audi S3 2008 היום

פורסם

ראשית אתה גם יכול לשפץ את האלטנטור מה שיעלה לו את העוצמה,

ואו להחליף מצבר יש מצברים מיוחדים למערכות.

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם
שלום ברשותי הונדה האצבק 93...

יש לי בעייה בזמן האחרון, מאז שהתקנתי את המערכת..

המגברים הם רוקפורד 1000A2 ורוקפורד P8004 ..

וסאב סטרוקר הישן.

יש לי שני כבלים של בוסס 1.2 פראד כל אחד.

אני מגיע למצב שאין לי כבר אורות ברכב בזמן שאני שומע מוזיקה.

אני מבין שאני צריך להחליף אלטרנטור ומצבר..

אם יש הצעות ייעול אני אשמח לשמוע, מאיפה קונים אלטרנטור מחוזק ומצבר טוב.

הבנתי שהמצברים של חברת אופטימה הם מעולים למערכות זה נכון??

אני אשמח לעזרה כי זה כבר נושא שמתסכל אותי..

בתודה ניר.

 

המגברים שברשותך הם משאבות חשמל.

הבעיה היא האלטרנטור, הוא לא מתאים להספקים הללו.

אני יודע שבהונדה זה בעייתי כי כמעט ואין מקום להתקין אלטרנטור חזק יותר, מה שכן, ייתכן שניתן לחזק את האלטרנטור המקורי שלך(למרות שלדעתי זה לא יספיק).

מה שאתה צריך זה לבדוק האם ניתן לחזק את האלטרנטור המקורי שלך ו\או האם ניתן להחליף אותו לאחד גדול יותר.

 

אני יודע שבחו"ל ניתן למצוא אלטרנטורים מתאימים באמפרז'ים גבוהים , מה שכן אולי אפילו תמצא אלטרנטור בארץ שיתאים לך בתושבות ובגודל הפיזי.

 

אם אתה מאיזור המרכז הייתי מציע לך שתקפוץ ל"אלקטרו-טיב" בפ"ת שהם משפצים מכלולים חשמליים- הם ידעו להגיד לך האם ניתן לחזק את האלטרנטור אצלך והאם ניתן להחליף לאחר רק חזק יותר.

יש שם 2 אנשים מאוד מקצועיים ראובן או חיים , שאל אחד מהם ותמסור להם ממני ד"ש על הדרך.

הם יושבים באיזור תעשייה סגולה, צמוד ליוניפארט.

 

בנוסף, יש לך בפ"ת בקריית אריה את "ד.ש. שיווק חשמל" שהם גם מתמחים בשיפוץ מכלולים חשמליים וייבוא אלטרנטורים ומצברים.

הם נמצאים ברח' השפלה 4, קריית אריה ,פ"ת.

אולי אצלהם תמצא אלרטרנטור חזק יותר שמתאים אצלך.

בכל מקרה, המלצה חמה נוספת היא החלפת החיווט המקורי אצלך ברכב בין האלטרנטור-מצבר-שילדה לחיווט עבה ורצוי 0/1G.

 

וזה טוב לעשות בלי שום קשר.

אם אתה רוצה מידע נוסף על החלפת החיווט הנ"ל, ערוך חיפוש בפורום על הנושא :"שלושת הגדולים".

 

 

בהצלחה, ותעדכן אותנו אם הצלחנו לעזור :).

 

ניר,

under construction..

פורסם

אני מצטרף לזה שהתחיל את השירשור שגם לי יש בעיה דומה

שבווליום די גבוה האורות שלי קצת מהבהבים הרכב שלי הוא סיאט איביזה שנת 2002 והמערכת שלי היא מה שיש בחתימה

אני מאזור נתניה לאן אני יוכל לפנות כדי לטפל בבעיה הזו

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

במקרה שלך זה לא בעיה, אתה יכול לקחת את אחד האלטרנטורים מקונצרן VW מרכבי הדיזל ולהחליף את שלך.

המקורי שלך הוא 70-90 אמפר, כאשר בדיזל הם מגיעים 120-150 אמפר תלוי ברכב.

 

120 אמפר יספיק לך ברכב בלי יותר מידי בעיות.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...