Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] 2009 Chevrolet Camaro: Official Images & Details of Production Version


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא משנה כמה יפים יהיו הפנסים...

לא ייתכן רכב ספורט אמיתי עם הסימן של שברולט מקדימה. הם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה...

 

זה יהיה מהיר בקו ישר, ויתרסק בפניה הראשונה. (אם יהיה לזה מספיק דלק להגיע אליה).

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם
לא משנה כמה יפים יהיו הפנסים...

לא ייתכן רכב ספורט אמיתי עם הסימן של שברולט מקדימה. הם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה...

 

זה יהיה מהיר בקו ישר, ויתרסק בפניה הראשונה. (אם יהיה לזה מספיק דלק להגיע אליה).

זה לא רכב ספורט זה "רכב שרירים" (muscle car) רטרו בשנים האחרונות רואים הרבה כאלו.

כל המהות של רכב כזה זה לנסוע בקו ישר כמה שיותר מהר מנועים אמריקאיים חזקים מאוד.

S2000

פורסם

לא הייתי ממהר להגיד שמנועים אמריקאיים חזקים מאוד...

יש מנועים אמריקאים חזקים מאוד. זה נכון. הם פשוט לוקחים דלי ומחברים אליו קצת צנרת. זה לא הופך את זה למנוע טוב. מנוע גדול מאוד (מאוד....) שמפיק פחות כח מכל יריב ארופאי שלו (כ"ס לליטר)...

אני מכיר מצוין את נושא הmuscle cars... אולי היה בזה טעם בסוף שנות ה60 ותחילת ה 70.. אבל בימינו? כשאתה יכול להגיע מ 0 ל 100 בפחות מ 5 שניות ברכב מנהלים נוח עם 4 דלתות, תא מטען ו 4 מושבי עור... זה קצת מאבד פואנטה, לא?

זה עושה רעש והמון צלצולים... אבל לא ממש נוסע מהר. (יחסית).

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם
לא הייתי ממהר להגיד שמנועים אמריקאיים חזקים מאוד...

יש מנועים אמריקאים חזקים מאוד. זה נכון. הם פשוט לוקחים דלי ומחברים אליו קצת צנרת. זה לא הופך את זה למנוע טוב. מנוע גדול מאוד (מאוד....) שמפיק פחות כח מכל יריב ארופאי שלו (כ"ס לליטר)...

אני מכיר מצוין את נושא הmuscle cars... אולי היה בזה טעם בסוף שנות ה60 ותחילת ה 70.. אבל בימינו? כשאתה יכול להגיע מ 0 ל 100 בפחות מ 5 שניות ברכב מנהלים נוח עם 4 דלתות, תא מטען ו 4 מושבי עור... זה קצת מאבד פואנטה, לא?

זה עושה רעש והמון צלצולים... אבל לא ממש נוסע מהר. (יחסית).

הייתי אומר לך אם יש בזה טעם אם הייתי מוצא רכב מנהלים שעושה פחות מ5 שניות מ0-100 אפילו שיהיה קופה.

תמצא לי אחד ואז אני יוכל להגיד לך.

S2000

פורסם

תמצא לי אחד ואז אני יוכל להגיד לך.

 

BMW M5, Audi S6, Merc CL55 AMG...

והרשימה ממשיכה.

בנטלי, הרולס רויס...

 

מאוסטרליה - הולדן מנרו V8...

 

ובאירופה - יש עוד שפע. מה שהבאתי אלה הדוגמאות הבולטות של הזן.

מה שאני אומר - האמריקאיות האלה לא מסוגלות לעשות כלום חוץ מלהגיע מהר (יחסית) ל 100 קמ"ש... המכוניות האירופאיות - אלה מכוניות שאתה יכול לחיות ולהנות מהן... בכל תחום אפשרי.

 

למען השם - יש אפילו גרסאות סטיישן של המכוניות שציינתי למעלה שיורדות מה 5 שניות! ואני לא מדבר על שיפורים או ניטרוקס או משהו כזה... חדש מהמפעל!

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם
BMW M5, Audi S6, Merc CL55 AMG...

והרשימה ממשיכה.

בנטלי, הרולס רויס...

 

מאוסטרליה - הולדן מנרו V8...

 

ובאירופה - יש עוד שפע. מה שהבאתי אלה הדוגמאות הבולטות של הזן.

מה שאני אומר - האמריקאיות האלה לא מסוגלות לעשות כלום חוץ מלהגיע מהר (יחסית) ל 100 קמ"ש... המכוניות האירופאיות - אלה מכוניות שאתה יכול לחיות ולהנות מהן... בכל תחום אפשרי.

 

למען השם - יש אפילו גרסאות סטיישן של המכוניות שציינתי למעלה שיורדות מה 5 שניות! ואני לא מדבר על שיפורים או ניטרוקס או משהו כזה... חדש מהמפעל!

אודי S6 עולה 720 אלף שקל היא עושה 5.2 זה לא יורד מ5 שניות.

CL55 AMG - תעלה בארץ בהנחה שאתה עושה יבוא או הזמנה אישית לפחות כ800 אלף שקל.

BMW M5 - עולה מיליון שקל.

מדובר פה במכונית שעולה שליש מהמכוניות האלו זה ממש לא באותה קטגוריה (וגם הקאמרו אני בטוח שלא עושה פחות מ5 שניות).

וגם אף מכונית שציינת אינה מכונית מנהלים כולם לפחות מכוניות ספורט עצבניות ביותר.

ואם יש מכונית שכן ציינת שהכי קרובה אליה היא המונארו הולדן V8 (או בשמה האנגלי ווקסהול מונארו VXR )

שאכן מכונית שרירים אך יותר יקרה בקצת מהקאמרו.

ובכל מקרה אין מכונית מנהלים שעושה פחות מ5 שניות

S2000

פורסם

הבימר M5 מאוד קרובה לליבי. במשך חודשיים חייתי איתה בחו"ל בפרויקט שעבדתי עליו... חודשיים מאוד מאושרים מחיי...

ותרשה לי לחלוק עלייך.... מכוניות ספורט עצבנית היא לא. ממש ממש לא. מכונית ספורט עצבנית זו מכונית שאין לה פשרות נוחות לטובת מהירות. פורשה 911 GT3, לדוגמא. או ה RS למהדרין.

ה M5 (כמו שאר החברות שלה לקטגוריה) אלה מכוניות נוחות ביותר, שיכולות להסיע 5 אנשים בנוחות. תא מטען גדול. מזגן מצוין ומערכת סאונד מושלמת. אה... וכמעט שכחתי - היא מגיעה מעמידה ל 100 ב 4.7 שניות. בדוק (ולא פעם אחת... :twisted:).

ה S6 תעשה את זה ב 5.2 שניות.. אך בוא לא נשכח שיש לה את הקואטרו - אשר תאפשר לה לעבור פניה במהירות שרכב אמריקאי יתפרק לחתיכות... אפילו בגשם.

 

ולסוגיית המחיר. אין כואבת ממנה. במדינה שבה מאזדה 6 נקראת אוטו מנהלים... אתה לא יכול להעלות את הסוגיה הזו! אנחנו סובלים ממיסים בין הגבוהים בעולם על יבוא רכב (מתחרים טובים לדרום אפריקה.. ובערך זהו!). ברור שהמכוניות הללו עולות הון (בארץ). באירופה, ארה"ב או ברה"מ לשעבר אתה יכול לקנות כל אחת מהמכוניות האלה בכסף שקונה לך כאן ג'יפ צעצוע או בימר טיפה משופצר.

 

אז בעצם, מה שאתה אומר שאם אני רוצה לנסוע מהר בקו ישר ובזול.. אז אני צריך שריר אמריקאי? אני מסכים עם זה. אבל אם אתה רוצה עוד קצת מהאוטו שלך... אתה פשוט לא יכול לחשוב על הזבל שיוצא מדטרויט. לא כשיש מבחר כ"כ טוב של דברים כ"כ טובים שיוצאים מהמדינה הארורה הזו...

 

ואגב ההולדן (מילה יפה להגיד "אופל") - אוטו מפתיע לטובה. שכרתי אותו באוסטרליה למשך 3 ימים לנסיעה מסידני למלבורן... מפתיע לטובה ברמת המחיר שלו! וגם לו יש 5 מושבים נוחים ותחושה של רכב יוקרה (פשוט... אבל יוקרה). ממש לא תחושה של אוטו ספורט עד שאתה נהיה כבד עם רגל ימין.... :wink:

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם
הבימר M5 מאוד קרובה לליבי. במשך חודשיים חייתי איתה בחו"ל בפרויקט שעבדתי עליו... חודשיים מאוד מאושרים מחיי...

ותרשה לי לחלוק עלייך.... מכוניות ספורט עצבנית היא לא. ממש ממש לא. מכונית ספורט עצבנית זו מכונית שאין לה פשרות נוחות לטובת מהירות. פורשה 911 GT3, לדוגמא. או ה RS למהדרין.

ה M5 (כמו שאר החברות שלה לקטגוריה) אלה מכוניות נוחות ביותר, שיכולות להסיע 5 אנשים בנוחות. תא מטען גדול. מזגן מצוין ומערכת סאונד מושלמת. אה... וכמעט שכחתי - היא מגיעה מעמידה ל 100 ב 4.7 שניות. בדוק (ולא פעם אחת... :twisted:).

ה S6 תעשה את זה ב 5.2 שניות.. אך בוא לא נשכח שיש לה את הקואטרו - אשר תאפשר לה לעבור פניה במהירות שרכב אמריקאי יתפרק לחתיכות... אפילו בגשם.

 

ולסוגיית המחיר. אין כואבת ממנה. במדינה שבה מאזדה 6 נקראת אוטו מנהלים... אתה לא יכול להעלות את הסוגיה הזו! אנחנו סובלים ממיסים בין הגבוהים בעולם על יבוא רכב (מתחרים טובים לדרום אפריקה.. ובערך זהו!). ברור שהמכוניות הללו עולות הון (בארץ). באירופה, ארה"ב או ברה"מ לשעבר אתה יכול לקנות כל אחת מהמכוניות האלה בכסף שקונה לך כאן ג'יפ צעצוע או בימר טיפה משופצר.

 

אז בעצם, מה שאתה אומר שאם אני רוצה לנסוע מהר בקו ישר ובזול.. אז אני צריך שריר אמריקאי? אני מסכים עם זה. אבל אם אתה רוצה עוד קצת מהאוטו שלך... אתה פשוט לא יכול לחשוב על הזבל שיוצא מדטרויט. לא כשיש מבחר כ"כ טוב של דברים כ"כ טובים שיוצאים מהמדינה הארורה הזו...

 

ואגב ההולדן (מילה יפה להגיד "אופל") - אוטו מפתיע לטובה. שכרתי אותו באוסטרליה למשך 3 ימים לנסיעה מסידני למלבורן... מפתיע לטובה ברמת המחיר שלו! וגם לו יש 5 מושבים נוחים ותחושה של רכב יוקרה (פשוט... אבל יוקרה). ממש לא תחושה של אוטו ספורט עד שאתה נהיה כבד עם רגל ימין.... :wink:

 

אני מעריך את הניסיון שלך עם הM5 אבל תבין שהיא עולה 86 אלף יורו הקאמרו תעלה בסביבות ה30 אלף דולר ומטה.

אתה לא יכול להשוות מכוניות במחירים האלו.

אגב הווקסאול אומנם היא אופל אבל ההולדן היא לא אופל במקרה האחות התאומה של ההולדן היא הווקסהול VXR מונארו.

יש להם דגמים מקבילים להולדן ולווקסהול.

בקיצור אין אופל OPC מונארו מבולבלים? גם אנחנו...

 

חבל שאתה מזלזל בתעשיית רכב בדטריוט המכוניות האלו (דודג' צ'אלנג'ר, מוסטנג וקאמרו) הם העתיד של המכוניות שרירים הישנות הם פיסת היסטורייה של הרכב האמריקאי ובמחיר המשתלם של הדולר היום והמצב בארה"ב אני לא רואה סיבה יותר טובה להביא רכב אמריקאי יחודי כזה לארץ.

 

ואגב גם המכוניות שציינת פה לא מתוייגות כרכבי מנהלים גם לא באירופה.

הM5 רשומה כמכונית אקסלוסיבית - רכב משפחתי גדול בעל יוקרה באופן קיצונית, רכב המשרת לכמה מטרות בעל תכונות ספורט לשימוש העיקרי שלו.

S2000

פורסם
אני מעריך את הניסיון שלך עם הM5 אבל תבין שהיא עולה 86 אלף יורו הקאמרו תעלה בסביבות ה30 אלף דולר ומטה.

אתה לא יכול להשוות מכוניות במחירים האלו.

אגב הווקסאול אומנם היא אופל אבל ההולדן היא לא אופל במקרה האחות התאומה של ההולדן היא הווקסהול VXR מונארו.

יש להם דגמים מקבילים להולדן ולווקסהול.

בקיצור אין אופל OPC מונארו מבולבלים? גם אנחנו...

 

חבל שאתה מזלזל בתעשיית רכב בדטריוט המכוניות האלו (דודג' צ'אלנג'ר, מוסטנג וקאמרו) הם העתיד של המכוניות שרירים הישנות הם פיסת היסטורייה של הרכב האמריקאי ובמחיר המשתלם של הדולר היום והמצב בארה"ב אני לא רואה סיבה יותר טובה להביא רכב אמריקאי יחודי כזה לארץ.

 

ואגב גם המכוניות שציינת פה לא מתוייגות כרכבי מנהלים גם לא באירופה.

הM5 רשומה כמכונית אקסלוסיבית - רכב משפחתי גדול בעל יוקרה באופן קיצונית, רכב המשרת לכמה מטרות בעל תכונות ספורט לשימוש העיקרי שלו.

 

אז בעצם אין לנו (כמעט) ויכוח. אני מסכים שאת אתה רוצה להיות מהיר בקו ישר ובזול - שריר אמריקאי זו הדרך. עד כאן יש בינינו הסכמה.

ענייני אופל-ווקסהול-הולדן... לא בקיא אז לא אתווכח. ממה שהבנתי אלה קרובי משפחה מדרגה ראשונה. אם אני טועה - תסלח לי.

 

לגבי יוקרת או "עד כמה מנהלים" ה M5... פשוט תחשוב אם היית קורא לסדרה 5 רכב מנהלים. אני מניח שכן. אותו הדבר - רק הרבה יותר מהיר! (השוואה מאוד גסה אבל זה הרעיון).

לשריר אמריקאי יש מקום מאוד מסוים - ארה"ב. מקום עם כבישים ישרים, דלק זול וגילוי עריות. :-P

בתקופה שהמקסימום שיצא מיפן היה הדטסון, ואירופה עוד לא הייתה בטוחה לחלוטין במה שהיא עושה... שריר אמריקאי היה בום רציני! אגדות כמו הצ'לנג'ר והמוסטנג לא נולדו סתם. פשוט היום.... בעידן של תיבות הילוכים סקונציאליות (ה SMG של ה M5 זה משהו שקשה לתאר במילים), דיפרנציאלים חכמים ומנועים יעילים... בולסי ההמבורגר מדטרויט פשוט לא מספיק טובים.

אולי השטויות שהם עושים מספקות את האמריקאים.. אבל זה פשוט לא מספיק טוב לאירופה. (ואגב - ראית הרבה מכוניות אמריקאיות באירופה?)

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם

תעשה סיבוב בקורבט החדשה (בעיקר בZ06 ובZR1). אחרי זה תגיד ששום רכב של שברולט לא יודע לקחת פניות :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עוד פעם הפלצנים קופצים ואומרים שאמריקאיות לא יודעות לפנות.

חלאס נמאס. עוד לא נהגתם על הרכב כבר אתם יודעים איך הוא מתנהג ? יותר מזה ,עדיין לא היה מבחן נהיגה , אז מאיפה לכם לדעת אם הוא מתנהג או לא ?

 

 

מוסטאנג שלבי , קורבט , פורד GT , פונטיאק GTO.

מה כל אלה ? לא יודעת להתנהג ? די לסטיגמות.

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...