Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יעזור לך.

כנראה האלטרנטור שלך לא מוציא טעינה.

תבצע בדיקה עצמאית לפני שאתה הולך לחשמלאי.

קח רב מודד מחבר, כוון אותו על תחום וולט ותיגע בחיבורים של המצבר.

אם יש טעינה הוא יראה לך בין 11-14 וולט. אז האלטרנטור בסדר.

פורסם

אתה יכול לנסוע או להשאיר את הרכב דולק כמה דקות - כך הוא אמור להיטען.

 

כמו כן, אתה יכול למדוד טעינה, בעזרת פלוק (וולטמטר).

ולדעת אם בטעות האלטרנטור שלך סיים את תפקידו..

 

בצע חיפוש.

פורסם

ננסה תודה.יש לי ברב מודד DCV וDCA מה מבין אלה אני אמור לבחור?

 

ואת האדום לחבר לפלוס ואת השחור למינוס.סליחה על הבורות כי אני ממש לא מבין בזה...

פורסם

אם בזמן נסיעה דולקת נורית של מצבר זה כניראה אלטרנטור. ברכב של אבא שלי היה מקרה דומה, נורית + הודעה על מסך LCD של הרכב. ניגשנו למוסך מורשה, הם בדקו ואמרו שזה אלטרנטור. החלפה עלתה כ-1000ש"ח ומאז אין בעיות, ממשיכים לנסוע על אותו מצבר.

היה כמובן כדאי לרשום את הכותבר לפי הכללים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם יש טעינה הוא יראה לך בין 11-14 וולט. אז האלטרנטור בסדר.

באמת ? 11 וולט זו טעינה בסדר בשבילך ? :shock:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם בזמן נסיעה דולקת נורית של מצבר זה כניראה אלטרנטור. ברכב של אבא שלי היה מקרה דומה, נורית + הודעה על מסך LCD של הרכב. ניגשנו למוסך מורשה, הם בדקו ואמרו שזה אלטרנטור. החלפה עלתה כ-1000ש"ח ומאז אין בעיות, ממשיכים לנסוע על אותו מצבר.

היה כמובן כדאי לרשום את הכותבר לפי הכללים.

יווארדי 1000 שקל.מקווה שזאת לא הבעיה.כמה אמורה להיות טעינה טובה?

פורסם
ננסה תודה.יש לי ברב מודד DCV וDCA מה מבין אלה אני אמור לבחור?

 

ואת האדום לחבר לפלוס ואת השחור למינוס.סליחה על הבורות כי אני ממש לא מבין בזה...

 

אתה אמור לבחור ב-DCV ולא משנה איזה חוט תחבר למינוס, אם תחבר הפוך הוא יראה לך מינוס על המסך.

לא יקרה כלום. כמובן תבדוק כשהרכב מונע, בלי אורות, מזגן, וכו'. תבדוק ותעדכן.

בהצלחה

פורסם

טעינה בסביבות 14 וולט, משהו כזה. אבל כדי לבדוק אלטרנטור, יש מכשיר מיוחד שבודק אותו תחת עומס. רק פלוק לא יתן הרבה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
עינה בסביבות 14 וולט, משהו כזה. אבל כדי לבדוק אלטרנטור, יש מכשיר מיוחד שבודק אותו תחת עומס. רק פלוק לא יתן הרבה.

 

לא, כדי לבדוק אלטרנטור, בהחלט מספיק רק רב מודד.

מצבר בודקים עם מכשיר מיוחד תחת עומס.

פורסם

בסדר,סדרתי את זה היום.

 

הקארבוראטור נתן בסביבות 12V.

 

חבר של בעלה של אחותי מוסכניק,הוא החליף קארבורטור וגם על הדרך סידר פנס חנייה. סה"כ 600 שקל

פורסם
אז זו הייתה הבעיה!

 

הקרבורטור נפל לרדיאטור ועשה סמטוחה...

 

זו בעיה מוכרת וידועה, אני לא מבין איך לא עלו עליה מיד ... :lol:

פורסם
לא, כדי לבדוק אלטרנטור, בהחלט מספיק רק רב מודד.

.....

 

 

די עם זה.

 

בהתחלה טענת ש11וולט נחשב לטעינה תקינה, כאשר זה ממש לא, ועכשיו אתה טוען שבדיקת טעינה עם רב מודד היא מספקת.

 

מאוד לא מקצועי, ובהחלט, זה לא "בהחלט מספיק" , זה יותר טוב מכלום, אבל ממש לא כבדיקה ראויה.

 

אם לא יודעים, לא עונים, בטח לא באופן שמתיימר להיות בעל עיצות מקצועיות. אנא הקפד להבא לסנן את תשובותיך.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...