Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנם אינספור יצרנים/דגמים לצמיגים במידה הנ"ל.

 

השימוש שלי ברכב הוא בית-עבודה ברוב הזמן. אני לא לוחץ את הרכב לפינות וכו.

 

אילו צמיגים מומלצים לדעתכם?

אין מצב שאחד מהיצרנים הסינים יבוא במגע עם הג'נטים שלי :wink:

 

עד עכשיו ביררתי רק לגבי מישלין - קיבלתי הצעה על זוג צמיגים ב1000 לפני מע"מ

 

איזה אופציות נוספות כדאי לבדוק?

 

תודה מראש

R-יק

פורסם

תבדוק את הפאלקן 326 וה912, אני קיבלתי הצעות ב350 ו400 בהתאמה (כולל מע"מ).



את ה326 היו לי על המולטיפלה, את ה912 יש לי עכשיו על הקסארה HDI סטיישן.

אוחזים מעולה גם ביבש גם ברטוב וגם שקטים.

פורסם

תבדוק את הפאלקן 326 וה912, אני קיבלתי הצעות ב350 ו400 בהתאמה (כולל מע"מ).



 

את ה326 היו לי על המולטיפלה, את ה912 יש לי עכשיו על הקסארה HDI סטיישן.

אוחזים מעולה גם ביבש גם ברטוב וגם שקטים.

 

איך ה912 מבחינת אורך חיים?

כרגע מצאתי את ה912 ב390 ש"ח כולל מע"מ

 

תודה

פורסם

מתאור מהשימוש ברכב אני מניח כי אניך מחפש צמיג ל"ביצועים", ולכן אמליץ על המישלין הירוקים.

נסה ב"צמיג ישיר" בפתח תקווה, שם מצאתי את המחיר הזול ביותר עבור צמיגים מסוג זה.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

אני ממליץ לך על goodyear HYDROGNC . (יכול להיות שיש לי שגיאת כתיב בדגם אני לא זוכר במדויק)

צמיג מותג קצת יקר אבל מעולה.

 

אם אתה רוצה משהו יותר זול יש צמיגים טיוואני - נאקאנג.

צמיג לא רע ויעשה את הדרך לעבודה - בית :)

 

שיהיה בהצלחה :)

הצמיגים הם הקשר שלך לכביש!

תבדוק! , אל תזניח!

פורסם
איך ה912 מבחינת אורך חיים?

כרגע מצאתי את ה912 ב390 ש"ח כולל מע"מ

 

תודה

 

הם אצלי על האוטו כ2000 ק"מ כך שאני לא יודע להגיד לגבי אורך חיים.

390 נשמע מחיר טוב.

פורסם

לא מכיר את הפאלקן 912 אבל על326 אני ממליץ לא לחשוב.

ברכב כזה שהיה לי היו מורכבים קומו 712 שהיו זוועה (נוקשים) והרכבתי צמיגי בארום שיוצרו במפעלי קונטיננטל והיו מדהימים ובזול.

פורסם
מתאור מהשימוש ברכב אני מניח כי אניך מחפש צמיג ל"ביצועים", ולכן אמליץ על המישלין הירוקים.

נסה ב"צמיג ישיר" בפתח תקווה, שם מצאתי את המחיר הזול ביותר עבור צמיגים מסוג זה.

 

אפרים

 

נכון, אני לא מחפש צמיגים לביצועים - אך מצד שני אני כן רוצה אחיזה טובה.

כיום יש לי זוג ננקאנג מקדימה והאחיזה שלהם לא משהו, בלשון המעטה.

 

מה זה המישלין ה"ירוקים"? יש איזה שם דגם?

 

תודה

פורסם
לא מכיר את הפאלקן 912 אבל על326 אני ממליץ לא לחשוב.

ברכב כזה שהיה לי היו מורכבים קומו 712 שהיו זוועה (נוקשים) והרכבתי צמיגי בארום שיוצרו במפעלי קונטיננטל והיו מדהימים ובזול.

 

אתה שולל את ה326 כי היו לך קומהו 712? לא הבנתי את האנלוגיה.

×
×
  • תוכן חדש...