Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשים סאבוופר 18 אינטש (לא יודע כמה RMS, אבל זה הרבה כי זה בסאב של הופעות ענק-חתונות ומסיבות גדולות) עכשיו אני רוצה לשים אותו במכונית אבל מישהו אמר לי שהמצבר ייתפוצץ.. זה נכון?:shock:

פורסם

מה קשור מצבר יתפוצץ!?@ איזה שטויות. תברר הספק שלו והתנגדות. סביר להניח 8 אוהם.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אם זה רמקול 18" של הופעות, הוא לא צריך מגבר חזק, כי זה רמקול PA , או כריזה , שזה אומר בעל נצילות גבוהה לשמיים, ובעל הספק נמוך.

החסרון? החלל של הרכב לא מיועד בשבילו, הוא לא בנוי לזה, הוא יצטרך תיבה מגוכחחחחת להפליא [בגלל שהוא לא מותאם לרכב]

 

אבל סה"כ לענות על השאלה, כן, אפשר לחבר אותו ברכב בלי שום בעיה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אפרופו סאבים של הופעות..סאבים של מסיבות יכולים להגיע לרמת חוזק ודיוק של סאבים לרכב(FI 18 ,לדוגמא)?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

רמקולים של הופעות / תקליטנים / מסיבות.

בנויים לתת המון כוח. ובמיוחד למרחק מסויים. (בין 2 מטר ל 20 מטר למערכות הקטנות. ועד ל50-מטר יותר למערכות של הופעות!)

 

וזאת בגלל מבנה הרמקולים כמות הרמקולים. ובמיוחד מבנה התיבות!

מערכות של מסיבות קטנות. ותקליטנים. הם למרחקים קרובים. והם בתיבות קטנות יותר.

מערכות להפעות. (קיסריה, פארק הירקון וכו. ) הן מערכות ענקיות. עם תיבות ענקיות. והמון אלמנטים.

וזה כי צריך להגיע למרחק גדול ולתת עוצמה.

ולכן האלמנטים נצילים במיוחד! והתיבות בנויות בצורה של נצילות מקסימלית.

 

לדוגמא. הסאבים הם בגדלים של 15" או 18" תדרים - 50HZ ועד כ150-200HZ

וופרים 10" - 12" - 15"

מידים 8" - 10" - 12" ** (לרוב אין מידים. הוופרים מנגנים מיד) **

והורנים!! בין אינטש ל 3 אינטש" !

 

 

אגב. מערכות הגברה לרוב לא ינגנו מתחת ל50HZ. ולכן סאבים של מערכות כאלו יתנו תוצאה בעייתית בתדרים הנמוכים.!

כי הם מיועדים לנגן בין 50HZ ל 150-200HZ. ולכן אין להם לרוב מהלך ממברה ארוך. לרוב הוא של כ1 ס"מ. לכל כיוון.

 

ומה זה קשור לרכב.

אנחנו יושבים בתוך מקום קטן. עם מרחקים של מקסימום!! 2 מטר וזה מהסאב.

ושם אלמנטים כאלו לא יצליחו להפתח. ולגל הקול לתבשל. ולהגיע לתוצאה טובה.

ולתכן תיבה לאלמנט כזה ידרוש תיבה ענקית. והיא רוב הסיכוי לא תכנס לתוך הרכב שלך.

 

 

האלמנטים מיועדים לתת תוצאה יחסית טוב. כי המערכות האלו עובדות עם מעבדים ופרוססורים ואקוליזרים.

 

אני לא מתיחס למערכות הזבל שנמכרות היום. (כמו שיש חרא לרכב, יש חרא מקצועי). אני מתיחס למערכות הבינוניות.

אגב יש גם מערכות שמיועדות לתת תוצאה איכותית ביותר.

חברות כמו JBL. מארטין. EAW. נאקסו. בואז (BOSS). וורפידאל. ויש עוד מלא חברות איכותיות.

אבל לכל אחת יש מערכות טובות יותר ויש פחות תלוי בסדרה של הרמקול.

 

ולשאלה של כוח. מערכות כאלו יכולות להגיע בקלות !! ל 140DB. ובמקומות קטנים ליותר.

לא בתדרים נמוכים 50 ומטה! בתדרים של 60-80 ומעלה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תודה לכולם על העצות, אבל אתם בטח שואלים "למה לו לשים סאב 18" אם זה מרחק של שני מטר?" אז מי שמכיר את יפו ואת כל המערכות המושקעות שיש להם שם, אז, :twisted:אני יפאווי.:twisted:

פורסם

אולי הוא לא רוצה שיגנבו את הסאב - תחשבו על זה ,לא קל לגנוב סאב 18 .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

2 ציפורים במכה אחת .

מי שרוצה לגנוב יגנוב בכל מצב גם אם זה ישקול 20 קילו , לא נראה לי שהגנב מגיעה ברגל :x וברוח עם הציוד ברגל ...

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...