Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת תכלול

 

רדיו דיסק: PIONEER 5900IB

מגבר א' : JBL GTO 75.4

מגבר ב' : JBL GTO 75.2

 

סט קומפוננט 5.25:

או מה שיש עכשיו (JBL כלשהם)

או סט אחר.

 

סאב: INFINITY KAPPA PERFRCT 12.1

 

מצרכים שאני צריך:

תיבה מתאימה לסאב שיכנס לתוך יאריס.

כבלים לרמקולים ולסאב

כבל מתח איכותי.

RCA איכותיים

 

מתאם לרדיו דיסק של טויוטה (מאיפה אני קונה ומה המחיר?)

האם מישהו כבר התקין רדיו דיסק סטנדרתי במלבן המיועד?

http://www.funkymotors.ie/blog/wp-content/uploads/2007/11/30112007039.jpg

 

 

אשמח לעזרה הכוונה והמלצות.

תודה רבה!

פורסם

טוב אני צריך עזרה ראשונה:

 

1. מאיפה אני קונה פלאג\מתאם של טויוטה יאריס 2003?

אני מעוניין להתקין את הרדיו דיסק למטה ולא לחתוך חוטים.

 

2. איזה חיווטים אני צריך מא' עד ת' עבוד הרכיבים המצויינים למעלה?

פורסם

לפי התמונה מה שהבאת נראה כאילו יש תא מוכן מהחברה וכל מה שאתה צריך זה רק לדחוף את הרדיו דיסק שלך לשם

התקנה כזו קצת מתסבכת אם אתה רוצה ששני המכשירים יעבדו כלומר גם הרדיו המקורי וגם הרדיו אפטרמרקט אם אתה לא מעוניין בזה אז ההתקנה די פשוטה וכל מה שצריך זה להעתיק את צמת החשמל של הרדיו המקורי ולהתאים אותה לרדיו השני

 

סתם שאלה למה לא תקנה מונו בלוק במקום המגבר שני ערוצים?

בגדול רשמת כבר את כל מה שאתה צריך בשביל לבצע התקנה רק אל תשכח פיוז ליד המצבר לצורך הגנה על הכבל

למערכת כזו רצוי כבל 4 גייג' ובעזרת מפצל לפצל לשני המגברים חוט של 8\6 גייג' (כמובן מינוס באותו העובי של הפלוס לכל מגבר בנפרד)

כבל רצוי לרמקולים 14\12 גייג' אך לא מחייב גם כבל 16 יעשה עבודה טובה

תיבה עדיף שתבנה בעצמך לפי הדרישות של הסאב ולפי התא מטען שלך

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אורן תודה רבה,

אני מעוניין לנטרל את הרדיו דיסק המקורי

ראיתי שצריך איזה מתאם שמתחבר לפלג המקושי של טויוטה במקום לרדיו דיסק המקורי, ואת החוטים שלו לחבר לצמה של הרדיו דיסק הפיוניר במקרה שלי?

במידה וכן מהיכן אני יכול לרכוש כזה מתאם? ומה העלות?

 

לגבי תיבה לסאב, אני לא יודע איך לתרגם את הנתונים שנותנים לי באתר היצרן, למידות של גובה רוחב ועומק, יש סיכוי שתוכל לעזור לי עם הנתונים הנ"ל?

 

 

תודה רבה!

פורסם

מתאם כזה אני מעריך יעלה כ150 שקל איפה קונים? אין לי מושג.

 

לגבי התיבה של הסאב אתה פשוט צריך לדעת כמה ליטר הסאב שלך דורש סתם דוגמה הוא נמצא בתיבה מלבנית בנפח 40 ליטר ה40 ליטר האלה לא חייבים להיות בצורה מלבנית אפשר לשחק עם הצורה אך עדין לשמור על הנפח הדרוש.

כלומר אם אין לך מספיק עומק אז אתה יכול לקצר אותה למידה שבה יש מספיק עומק ולהוסיף לאורך\גובה את מה שהחסרת ואז אתה שומר על נפח רצוי

 

בכל מקרה תעלה לכאן את הנתונים שהחברה מספקת לגבי הסאב אני בטוח שיוכלו לעזור לך בנושא

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אוקי לגבי המתאם, עשיתי כמה בירורים בטויוטה,

הבנתי שאם אני מתחבר איתו אז הוא מבטל את המחשב רכב ואת הרדיו דיסק לגמרי.

נשאר רק שעה וטמפרטורה.

בעיקרון לא איכפת לי, רק חבל לי על הצריכת דלק, שכן מעניינת אותי.

 

האם מישהו מכיר פתרון אחר?

 

 

תודה רבה!

פורסם

אתה יכול לעשות תשתית חדשה לגמרי זה לא כזה סיפור... כל מה שאתה צריך זה + קבוע חדש שעובר בו פיוז, + מהסוויץ' (אתה יכול למשל לקחת מהמצית אם הוא לא עובד כשאין מפתח בסוויץ',תחפש משהו שעובד רק עם סוויץ') בנוגע לאנטנה אין לי מושג איך זה ביאריס תנסה לראות וחוטים לרמקולים או שתקח את אלה שמגיעים למערכת המקורית או שתסלול חדשים.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

אני אפתח ואומר תודה לכל המגיבים.

 

לאחר פתיחת הדלת נוכחתי לשמחתי לגלות כי יש לי שם 6.5" .

 

הבעיה שנשארה לא פתורה היא, כיצד הכי נכון לחבר את הרדיו דיסק? האם להתחבר לצמה המקורית של המחשב דרך? (מבלי לנתקו)

או שזה יכול לגרום לבעיות\קצרים\הורדת איכות?

 

מישהו כבר עשה משהו כזה?

 

תודה!

פורסם

בגדול מה שאתה צריך בשביל להתקין את הרדיו זה פלוס קבוע (אפשר להתגשר על הצמה המקורית) פלוס אחרי סוויטש אם אני לא טועה ברכב הזה הרדיו יכול להידלק בלי סוויטש כלומר שאין לו חוט כזה אבל אם יש אתה יכול להתגשר עליו (כמובן שכל הבדיקות יתבצעו עם נורת ביקורת לא על פי ניחוש) ומינוס יש כאלה שיגידו תיתן לו מינוס ישר לשלדה (כלומר לקורת ברזל שנמצאת מאחוריו) אבל אני חושב שזה מיותר ואתה יכול לקחת מינוס גם מהצמה האורגנלית

כל שאר החוטים תעביר חדשים למרות שאתה לא צריך חוטים חדשים חוץ מRCA

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

כמו שאמרתי... אני הייתי מכין צמה חדשה... חבל לך על המחשב רכב וכל זה... פשוט תנתק את הרמקולים מהמערכת המקורית ותכין צמה לרדיו דיסק... כלום עבודה...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

×
×
  • תוכן חדש...